Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö muita jotka eivät erityisemmin fanita grilliruokaa

Vierailija
26.06.2022 |

Siis ei grilliruoka mitenkään pahaa ole (paitsi silloin kun se ruoka on liian kärähtänyttä), mutta ei se ainakaan minun suuhuni maistu mitenkään ihmeelliseltä ja erikoisen hyvältä. (Mietin vaan tässä, kun niin moni pitää grilliruokaa jonain aivan erityisenä herkkuna)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä. Oon ollut samaa mieltä jo kanssasi lapsesta asti. Grillitassut on ainoita paremman makuisia grillijuttuja mun mielestä. Oma kesäni ei mee grilliruokia grillatessa yksin ollessani.

M28

Vierailija
2/9 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tykkää. En tykkää pannulla paistetuistakaan ruuista. Inhoon sitä, minkälainen ruuan pinnasta tulee grillatessa ja pannulla paistaessa, etenkin jos siinä paistaessa on käytetty paljon rasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni itsetehty perunasalaatti ja kuumassa vedessä lämmitetyt 2 nakkia, sinappi lautasen laidalla parin tomaatti- ja kurkkuviipaleen vierellä on paljon parempi ateria kuin mikään grillattu. Mutta olen muutenkin ehkä omituinen aikuinen, sillä mielestäni paras aamupala on puuro. Juhlallisin puuro on hitaasti keitetty kuuma riisipuuro kylmän mustikkakeiton kera. Mutta kaura- ja manna- ja ohra- ja tattaripuurokin maistuvat.

Vierailija
4/9 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarjolla on kaasugrillillä kypsytettyä tavanomaista grilliruokaa se on aivan kamalaa. Kaupan valmiissa marinadissa lilluva possun pala haisee ja maistuu pahalta. 

Mutta jos joku vaivautuu  hitaasti kypsytellä hiili- tai puugrillin päällä tandoorikanaa tai erilaisia kasviksia se kyllä maistuu. 

Jostakin syystä grilliruoka on mielletty nopeasti valmistuvaksi ruuaksi, vaikka eihän se niin ole.

Vierailija
5/9 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä grilliruoasta. Mielummin syön tavallista ruokaa, joka on kypsennetty esim. uunissa.

Vierailija
6/9 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää kun ruokiin tulee paistopinta.

Vierailija
7/9 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kasvisyöjä. Mutta joskus 80 luku otin joulukinkun uunista pois. Tuli kinkkua katsoessa yäk. Misu- kissa maukui jaloissani,annas sitä kinkkua! Oli sen kypsymistä kytännyt sinä lieden vieressä jo tovin!Joten yksin asuessa, ollessani en valmista liihaa,en siipi karjaa,en syö leikelitä.Yäk. tulee fiilis.(Eikä ole grilliä kerrostalo asunossa,ei kesämökkiä!)

Vierailija
8/9 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena pitää saada käristemakkaraa ja muutakin grillattua, muuten en grilliruokaa kaipaa.

Vierailija
9/9 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Maha ei siedä käristettyjä, rasvaisia ruokia, joten en grillaa mielelläni. Ei se grillattu ruoka niin järin terveellistäkään ole, että sitä väkisin pitäisi syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi