Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte jonkun henkilön muuttumaan mielessänne täysin yhdentekeväksi?

Vierailija
26.06.2022 |

Haluaisin päästä erään ihmisen suhteen tällaiseen tilaan? Nyt aiheuttaa vaan lähinnä ärsytystä. Näemme melkein päivittäin joten siinä mielessä unohtaminen ei onnistu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on minulle helppoa, mutta en osaa selittää miten se tapahtuu. Kai jotenkin niin, että kun olen tajunnut ettei minulla ole (enää) mitään yhteistä henkilön kanssa, hän muuttuu yhdentekeväksi. Unohdin jopa ensimmäisen aviomieheni ulkonäön niin täydellisesti, että en enää tuntenut häntä, kun näin sattumalta vajaan kymmenen vuoden kuluttua hänet uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan, että yrität olla ajattelematta sitä ihmistä ja hänen vaikutustaan sinuun, ajattele jotain muuta. Siis jotain muuta asiaa, esim. suunnitelmaasi, haavettasi, mielenkiinnonkohdettasi, jotakuta toista ihmistä.

Luin jostain, että ihminen pystyy aktiivisesti pitämään mielessään seitsemää asiaa kunakin ajankohtana. Jos täytät koko tilan muilla asioilla, tuo ihminen putoaa pois tietoisuudestasi. Näin sen ainakin teoriassa kuuluisi mennä...

Joka tapauksessa aika auttaa. Mutta se auttaa parhaiten ja nopeimmin silloin kun itse keskittyy niihin muihin asioihin.

Vierailija
4/5 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain näe päivittäin. Tekee sen eteen jotain ettei näe enää, vaihtaa paikkaa. Tai neutraloi ajatuskuvioita tai kaivaa huonot puolet esiin, ettei tee mieli ajatella enempää sitä. Välttelee, kiirehtii, ei huomioi, katsoo lattiaa seinää.

Vierailija
5/5 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittele se ärsytys ensin pois ja sen jälkeen laita hänet mielestäsi, älä ajattele häntä enää ollenkaan. Välttele minkä pystyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi