Näin kokoa 52 olevana naisena
On ihana käydä uimarannoilla, kylpylöissä yms. Oikein näen, kuinka jotkut hermostuvat. Naurattaa.
Kommentit (50)
Joo siinäpä hermostuvat. Minä laitan bikinit päälle ja menen tyytyväisenä rannalle taas huomenna.
165 cm ja 95 kg nainen
Olen sinua hieman isompi ja olin tänäänkin rannalla bikineissä. Ainoa vain, etten huomannut, että kukaan olisi tuijottanut ja vaikka tuottaisi, niin en huomaisi moista. Ketään ei kiinnosta toisten uima-asut tai jos jotakuta kylähullua kiinnostaa, niin älä anna sen asian puolestaan kiinnostaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Joo siinäpä hermostuvat. Minä laitan bikinit päälle ja menen tyytyväisenä rannalle taas huomenna.
165 cm ja 95 kg nainen
Et ainakaan voi olla vaimoni sillä HÄN ei koskaan ilmoittaisi painoaan!
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö narubikineitä?
En. Uimapukua käytän.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kun on ällöttävä näky.
Miksi se haittaisi?
Lihavat naiset aiheuttavat minulle voimakkaan erektion.
Vierailija kirjoitti:
Lihavat naiset aiheuttavat minulle voimakkaan erektion.
Et ole ainut.
Vierailija kirjoitti:
Et tarvitse uimarengasta, etkä edes bikinien alaosaa, kun vatsamakkarat peittävät kaiken polvista ylöspäin.
Eipä se mua haittaa.
Samaa kokoluokkaa olen mutta olen ilmeisesti onnekas koska en ole kohdannut rumaa kommentointia tai töllistelyä rannalla, uimahallissa tai kylpylässäkään :) Ainoa paikka missä olen saanut asiatonta kohtelua painosta on kuntosali ja sillä salilla käyminen oli helppo jättää sen kokemuksen jälkeen sikseen. Satunnaista huutelua on joskus tullut kadulla mutta toisella kerralla kyseessä oli lapsi ja toisella kerralla mielenterveysongelmainen aikuinen joten en antanut asialle erityisen suurta painoarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa kokoluokkaa olen mutta olen ilmeisesti onnekas koska en ole kohdannut rumaa kommentointia tai töllistelyä rannalla, uimahallissa tai kylpylässäkään :) Ainoa paikka missä olen saanut asiatonta kohtelua painosta on kuntosali ja sillä salilla käyminen oli helppo jättää sen kokemuksen jälkeen sikseen. Satunnaista huutelua on joskus tullut kadulla mutta toisella kerralla kyseessä oli lapsi ja toisella kerralla mielenterveysongelmainen aikuinen joten en antanut asialle erityisen suurta painoarvoa.
Mä olen ravintoloissa, kun olen ollut syömässä, pari kertaa kohdannut huomauttelua painostani. Aina tuntuu kyseessä olevan n 60v hoikat naiset.
Hyvä!
Jos tykkäät käydä rannalla, käy. Se on jokaisen oikeus koosta huolimatta.
Täällä meillä päin törmään kävelylenkeillä ja kauppareissuilla erittäin ylipainoiseen naiseen, joka ilmeisesti viime vuonna aloitti kävelyn ja laihduttamisen. Häntä näkyy todella usein ja aina lenkillä. Hiki virtaa ja vaatteet on hiestä märät. Hän vaan jatkaa ja kilot näemmä vähenee. Ihailen sitä niin paljon! Niin sinnikäs ja määrätietoinen.
Olen itse normaalipainoinen ja sen(kään) vuoksi en kehtaa pysäyttää ja antaa positiivista palautetta hänelle, vaikka mieli tekisi. Suomessa hyvää palautetta annetaan liian harvoin.
Itse rumana ja lihavana naisena en edes omista uimapukua, enkä todellakaan käy uimarannoilla. Inhoan kesää. Yritän pukeutua peittävästi ja käytän aina pitkiä housuja ja pitkähihaista paitaa. Takkiakin joudun kesällä käyttämään peittääkseni paremmin itseäni.Inhoan toki kaikkea itsessäni, mutta erityisesti isoja rintojani, joiden piilottaminen on vaikeaa. Mielummin olisin vaikka kokonaan ilman rintoja. En kovin monessakaan paikassa käy kun en ole niihin tervetullut. En ole uskaltanut käydä vaaalla kun en halua tietää painoani, varmaan joku 20 kiloa on ylipainoa, mutta silti on hämmentävää nähdä itseäni isokokoisempia itseäni paljastavimmissa ja tiukemmista vaatteissa. Tietenkään en kommentoi mitenkään kun en halua, että kukaan kommentoi itseänikään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä meillä päin törmään kävelylenkeillä ja kauppareissuilla erittäin ylipainoiseen naiseen, joka ilmeisesti viime vuonna aloitti kävelyn ja laihduttamisen. Häntä näkyy todella usein ja aina lenkillä. Hiki virtaa ja vaatteet on hiestä märät. Hän vaan jatkaa ja kilot näemmä vähenee. Ihailen sitä niin paljon! Niin sinnikäs ja määrätietoinen.
Olen itse normaalipainoinen ja sen(kään) vuoksi en kehtaa pysäyttää ja antaa positiivista palautetta hänelle, vaikka mieli tekisi. Suomessa hyvää palautetta annetaan liian harvoin.
Älä annakaan. Olisi ihan hirveä tilanne, jos joku täysin tuntematon tulisi antamaan palautetta laihtumisesta. Siinä joutuisi etsimään uudet kävelyreitit ja kaupat ettei törmäisi stalkkaajaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jättitäti
Sinä taidat olla todella pieni ja hintelä ihminen.
Miksi mennä aina äärilaidasta toiseen. On olemassa sellainenkin kuin normaalipaino.
Ja siitä sitten kannattaakin pitää kiinni. Ihan terveyden vuoksi. Lihavuushan on myös sairaus.
Hienoa, ettet rajoita elämääsi kokosi tai muiden mielipiteiden takia, mutta itse aikoinaan samankokoisena en kyllä löytänyt asiasta mitään naurun aihetta. Muut saivat ajatella mitä halusivat, mutta itse jouduin kantamaan kiloni (vaivalla) ja kärsimään kaikki niiden tuomat kivut ja vaikeudet. Tuntemattomien järkyttäminen ei tuonut hupia tai helpotusta.
Oot outo.