Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen loukkaava käytös, vai olenko turhaa mustis?

Vierailija
26.06.2022 |

Ollaan mieheni kanssa samassa työpaikassa ja noin puoli vuotta sitten työpaikalla aloitti uusi naispuolinen työntekijä. Melko pian huomasin miehen ja naisen silmäpelin. Nainen on hyvin huolliteltu, hoikka ja kaunis. Kaikissa kokouksissa joissa ollaan, niin mieheni hakeutuu naisen lähelle, siellä missä on nainen niin on myös mieheni. Mieheni vilkuilee kokouksissa jatkuvasti naista ja joskus jäänyt kiinni tuijottamisesta. Nainen myös on muutaman kerran tuijottanut miestäni. Mieheni tekee tikusta asiaa jotta pääsee juttelemaan naiselle, huomaan miehen olevan myös hiukan ujo naisen lähellä. Käytös naista kohtaan on aivan erilaista, kuin muille kolleegoille, ei mieheni muita tuijottele tai hakeudu lähelle. Jopa muut kolleegat on huomannu sen, että mies änkee naisen lähelle, jotenkin minulle noloa. Nyt viimeksi kävimme työporukalla lounalla ja naisella oli helteiden vuoksi paljastavat vaatteet, ja tuntui että mieheni leuat loksahtavat paikoiltaan kun tuijotti naista. Teki mieli pitää miehelle saarna, mutta annoin olla. Kerran mieheni laittoi vikonloppuna myös humalassa naiselle viestin, ei mitään seksuaalista ja teki sen avoimesti läsnäollessani. Ovat myös facebookissa kavereita ja mieheni jatkuvasti kyttää naisen tekemisiä somessa sekä tykkäilee naisen aloituksista. En tiedä olenko turhan mustis, vai olisitteko te loukkaantuneita jos oma mies käyttäytyisi näin? Ja jos miehiä on täällä, niin olisi kiva kuulla miehen mielipiteitä, että mitä tuollaisen päässä liikkuu? Olen tuosta sanonut miehelleni, että koen tuollaisen käytöksen epämukavana, mutta mies vain kieltää tietenkin kaiken. On minulla kuitenkin silmät päässä ja eniten häiritsee tuo, että aina änkee naisen lähelle ja tuo jatkuva vilkuilu naisen perään. Nyt viimeksi kun oli työpaikalla kokous, niin oikein etsimälle etsi, että missä nainen istuu ja änki tietenkin viereen vaikka vapaita paikkoja oli yllin kyllin.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mies kiinnostunut naisesta?

Vierailija
2/55 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain mustasukkainen ja kuvittelet että tämä nainen olisi varastamassa sinun omaisuutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinun työnteostasi tulee yhtään mitään? 🙄

Vierailija
4/55 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo....

Vierailija
5/55 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työpaikkaa.

Vierailija
6/55 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies vastaa kun kysyt miksi hän aina hakeutuu naisen viereen?

Vierailija
7/55 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti vauhdissa.

Vierailija
8/55 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän huonoin provo :(

Vierailija
9/55 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse keksit???????

Vierailija
10/55 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuommoisen takia monessa paikassa ei hyväksytä kollegojen välistä seurustelua kuin korkeintaan kerran vuodessa pikkujouluissa.

Vierailija
11/55 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä mies, jolla ei käytöstapoja.

Vierailija
12/55 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ihastunut ja on tullut sinun vuoro väistyä kuten sinun edeltäjäsi. Mitä oikein kuvittelit? Että elätte onnellisina elämänne loppuun asti?

Vierailija
13/55 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mitään ei ole meneillään, kieltää aivan kaiken kun olen kysynyt suoraan, että onko kiinnostunut naisesta.

Vierailija
14/55 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sulla hyvä mies. Mies selkeästi ihastunut, ja on vaan ajan kysymys milloin menet vaihtoon. Loppu on naisen käsissä, riippuu siitä mitä se miehestäs haluaa.

Vierailija
15/55 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän huonoin provo :(

No ei todellakaan ole🤣

Vierailija
16/55 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mitään ei ole meneillään, kieltää aivan kaiken kun olen kysynyt suoraan, että onko kiinnostunut naisesta.

Tottakai se kieltää, kieltää vielä sittenkin kun asuu sen naisen luona :D

Vierailija
17/55 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän miehellä ole ainakin se yksi asia mielessä, en tiedä haluaako muuta naisesta mutta yleensä ainakin miehet haluaa sitä yhtä asiaa.

Vierailija
18/55 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita mitä ei koskaan tapahtunut.

Vierailija
19/55 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan vihonviimeistä olla samassa työpaikassa puolison kanssa. Olin siinä liemessä ja tottakai puoliso ihastui työkaveriin. Ihan samanlaista tikusta-asiaa juttua oli, ja siihen aikaan oli vielä tupakkakopit työpaikoilla niin aina samaan aikaan tupakalle (itse en polta) ja sattumalta jos oltiin eri vuoroissa, niin juuri silloin tuo työkaveri sattui tarvitsemaan kyydin työpaikalle tai sieltä pois jne. 

Eli miehesi on ihan takuuvarmasti nyt ihastunut, ja jos saa vastakaikua, se on menoa.

Vierailija
20/55 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kumma! Yleensä miehet aina heti myöntää vaimolleen, että ovat ihastuneet toiseen naiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi