Olen jäänyt ihan koukkuun romanttisiin hömppäromaaneihin. Ties kuinka monta jo lukenut parin kk sisään
Ostan amazonista kindleen parin euron e-kirjoja, jotkut on ilmaisiakin. Niitä lukiessa on mennyt tämä alkukesä. Ihanaa eskapismia😄
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan, että miehet eivät lue niitä. Olisi ihanaa elää oma lemppari romskukirja todeksi.
Olen lukenut. Pystyn myös ainakin kokonaisen illan toimimaan hömppäromanttisen romaanin käsikirjoitusta noudattaen, siis ilman niitä taka-ajatuksia, jotka juuri mieleesi tulivat.
Nehän pilaisi koko hömppäromanttisen illan naisen muistoissa)
M, yleensä kumminkin vähän yksinkertainen pervo
Vierailija kirjoitti:
Minä jopa kirjoitin ukolle vuorosanat ja sanoin, että lausu niitä. Ei lausunut, joten ero tuli :/
Ei ollut pelimies.
Nyyrikkiä olen lukenut ihan yleissivistyksen vuoksi.
M, tiedät ehkä kuka
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Ne on vaan niin ihania.
Nojaa, on se kai ihana tunne naiselle ihan livenäkin.
Joskus kun aavistelen, että ilta todennäköisesti menee pieleen, niin teenkin siitä sellaisen satumaisen romanttisen illan. Sitten en pariin päivään vastaakaa puhelimeen, kun sosiaaliset kyvyt on imetty tyhjiin.
M, jokohan riittäisi tälle päivälle satuilu
Vierailija kirjoitti:
Minulla loppui halvan romanttisen hömpän osto Amazonista siihen, kun en tajunnut, että kirjapaketin christmas magic viittasi tosiaan maagisiin elementteihin. Koko sarja olikin sitten shifter-teemainen, ja siinä ihmisporo katsoi sillä silmällä ihmispantteria, ja karhumies tosiaan muuttui karhuksi. Ei ollut minua varten.
Siellähän on lukijoiden arvosteluja joka kirjasta, niitä kannattaa vilkaista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen paskan lukeminen on pois kunnon kirjallisuuden lukemisesta.
Ja sieltä piti miehen tulla kommentoimaan. Tekisi sinullekkin hyvää....niitten kaikkien "Jörn Donnereitten" jälkeen:) muksaa päivän jatkoa.
Minun miehuuteni (aivan...) on kyllä vaatinut kehittyäkseen Nyyrikit ja muuta hömppäkioskikirjallisuutta, sekä pikkukaupungin kirjaston koko aikuisten osaston läpilukemisen.
Kyllä miehen pitää tietää mitä hömppäromanttisuus kuvaillaan, ja pystyä myös toteuttamaan sitä aidosti. Vaikka muuten onkin vähän kovis sekä yksinkertainen, niin kyllä täytyy ainakin 100 tunnetta pystyä tunnistamaan ja keskustelemaan niistä myös hömppäromattisella tasolla naisensa kanssa.
M, myös hiukan pervo
Kyllä minäkin parikymppisenä luin kaikkea "haastavaa" kirjallisuutta. Näin nelikymppisenä ei mene mikään muu kuin viihde. Aina joskus yritän lukea jotain John Fowlesin Jumalten naamioita muttei tule mitään. En edes yhtä lukua saa pakerrettua.