Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jäänyt ihan koukkuun romanttisiin hömppäromaaneihin. Ties kuinka monta jo lukenut parin kk sisään

Vierailija
26.06.2022 |

Ostan amazonista kindleen parin euron e-kirjoja, jotkut on ilmaisiakin. Niitä lukiessa on mennyt tämä alkukesä. Ihanaa eskapismia😄

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tämä nyt vaarallinen harrastus ole, lukeminen tekee hyvää aivoille vaikka lukisi hömppää ja tästä maailmanmenosta on pakko olla joku laillinen eskapismikeino :)

Vierailija
2/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan, että miehet eivät lue niitä. Olisi ihanaa elää oma lemppari romskukirja todeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Lukeminen kannattaa aina. Myös hömppäromaanien :)

Vierailija
4/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jopa kirjoitin ukolle vuorosanat ja sanoin, että lausu niitä. Ei lausunut, joten ero tuli :/

Vierailija
5/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän naiset pääosin lukee.

Vierailija
6/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Kata Kärkkäisen viimeisin?

Vierailija
7/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti romantiikkaa löytyy myös muina vuodenaikoina ja arkena. Tai ainakin henkisiä elementtejä.

Vierailija
8/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, mutta useampi vuosi jo takana. Luen englanniksi, niin kielitaitokin kehittynyt oikein hyvin. Pitäis koittaa jollain muullakin kielellä.

Vierailija
9/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Ne on vaan niin ihania.

Vierailija
10/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eihän tämä nyt vaarallinen harrastus ole, lukeminen tekee hyvää aivoille vaikka lukisi hömppää ja tästä maailmanmenosta on pakko olla joku laillinen eskapismikeino :)

Niin, myös syöminen tekee kropalla hyvää 🤣

Vierailija
11/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen Vauva-palstaa. Aamulla ennen töihin lähtöä. Töissä. Ja töiden jälkeen. Välillä yritän lukea Twitteriä, mutta palaan aina tänne. En kehtaa tunnustaa kenellekään. Ja tämä on totta.

Vierailija
12/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen paskan lukeminen on pois kunnon kirjallisuuden lukemisesta.

Vierailija
13/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin lukenut niitä, mutta muistan tunteen....monta hömppäpömppä romskua putkeen luin. Ihana pako arjesta.

Vierailija
14/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen paskan lukeminen on pois kunnon kirjallisuuden lukemisesta.

Ja sieltä piti miehen tulla kommentoimaan. Tekisi sinullekkin hyvää....niitten kaikkien "Jörn Donnereitten" jälkeen:) muksaa päivän jatkoa.

Vierailija
15/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt, että pitäisikö alkaa lukemaan harlekiineja, koska jostain syystä kaikki hömppäleffatkin (vaikka ne kaikki on tehty samalla sapluunalla ja tosi kökköjä) on jotenkin nyt aivan ihania. 

Tai siis ollut jo reilun puoli vuotta. Yhtäkkiä vaan aloin katsomaan ja vielä tykkäämäänkin niistä ennen viime joulua, kun niitä tuli vissiin joka päivä muutama. Ihan tippa linssissä tuli fiilisteltyä.

Tai sitten olen vaan sekoamassa. Sekin lie mahdollista. Koskaan aiemmin ei ole nämä hömppäleffat kiinnostaneet pätkän vertaa.

Vierailija
16/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppui halvan romanttisen hömpän osto Amazonista siihen, kun en tajunnut, että kirjapaketin christmas magic viittasi tosiaan maagisiin elementteihin. Koko sarja olikin sitten shifter-teemainen, ja siinä ihmisporo katsoi sillä silmällä ihmispantteria, ja karhumies tosiaan muuttui karhuksi. Ei ollut minua varten.

Vierailija
17/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kirjoissa on usein seksikkäitä skotteja, miksi meillä ei ole Suomessa samantyyppisiä? Haluan hömppäromantiikkaa, jossa sankari on komia pohojalainen isäntä tai salaperäinen tummasilmä poromies tai seksikäs kalastaja rannikolta

Vierailija
18/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok lukea niitä varttuneempana, mutta pistä sellainen 15-vuotiaan käteen, ja se alkaa luulla että miesten ihannenainen on sellainen, joka temppuilee ja tekee miehen elämän vaikeaksi.

Tiedättekö sen naisen, joka tylyttää miestä, joka innostuu siitä ja matkustaa vaikka toiselle puolella maailmaa tavoittaakseen tämän? No, en minäkään.

Vierailija
19/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Kata Kärkkäisen viimeisin?

Ei, ulkomaisia kirjailijoita. Englanninkielisiä ovat. Mariana Zapata on kirjailijan nimi jonka kirjaa nyt luen.

Vierailija
20/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samanlainen vaihe. Haluan katsella vain jotain historiallisia rakkaussarjoja.

En vaan kestä tätä korona-aikaa enkä Ukrainan sotaa enää herkkänä ihmisenä. On helpottavaa välillä paeta johonkin myönteiseen, kauniiseen ja turvallisen kaavan mukaan onnelliseen loppuun päättyvään. Koska oikeassa elämässä mikään ei mene noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan