Vantaan Variston lastentarvikeliikkeen pihalla ovi kolahti
toisen autoon aika kovin ja jälki tuli. Sain nimen poliisilta selville. Aika holtiton perheenisä, meni autoonsa sen jälkeen. Ei pahoitellu mitään. Perutti heti autonsa taaksepäin, joten en kerennyt mittaamaan tarkasti ja esittämään todisteita.
Sinä pienen vauvan äiti, joka palstailet täällä, kerro miehellesi, että osaa olla todella moukka!
Miten nykyään vielä löytyy niin epärehellisiä ihmisiä, että ajattelevat, ettei omistaja näe möhläilyjä. Satuin istumaan autossa ja huomasin kaiken.
Kommentit (9)
Muutenhan korjaus menee teidän piikkiin.
Kyseessä lievä vahingonteko, ja vastapuolen liikennevakuutuksesta se korvataan. Kaikkihan on kunnossa kun tiedät vastapuolen yht. tiedot.
Toki voit myös soittaa heille jos et halua kuormittaa poliisia, kertoa asiasi ja pyytää korvaamaan oven maalauksen ym suoraan teille.
Näitä sattuu. Soita vain rohkeasti. Voit tehdä ilmoituksen myös netissä.
t. vanhempi konstaapeli
Ostivat liikkeestä tavaraa. Onkohan myyjillä velvollisuus antaa todisteita esim. kuitissa nimi, kellonaika jne. ?
ap
Miten joku voi olla niin tyhmä, ettei tule selvittämään asiaa.
Meillä joku oli peruttanut kauppakeskuksen parkkihallissa auton kulmaan oikein vauhdilla. Valot rikki ja puskuri rullalla. Oli paennut paikalta jättämättä itsestään mitään yhteystietoja. Kyllä harmitti.
Satuin istumaan autossa, kun viereen parkkeerasi mies vaimon ja pienen vauvan kanssa. Paukautti oven auki niin kovasti, että paukahti suoraan aikamoisella vauhdilla meidän auton kylkeen. Nousin autosta ja menin ihan asiallisesti katsomaan tilannetta. Niin mitä tekee tämä mies alkaa kiroilla, haukkumaan minua, huutaa naama punaisena vaikka mitä törkeyksiä, mm. että saatanan kyylä ämmä. jne. Ja lähtee painelemaan paikalta. Vaimo posket punaisena istuu autossa. Itse ehdin sanoa koko tilanteessa, että rauhoituhan nyt vähän. Niin ja kaiken huippu meidän autoon ei edes tullut mitään jälkeä. Osui onneksemme listaan.
Mutta siis näitä pölvästejä valitettavasti aina löytyy.
näistä pöllöistä on miehiä. Naisilla käsittääkseni vielä omatunto tallella ja menevät kertomaan mokailunsa. Mä soittaisin varmaan poliisille ja tekisin sen rikosilmoituksen.
Joo, ilmotus pitää tehdä, vaikka netissä.
ap
ap