Mitä tuotteita nyt kannattaa hankkia varastoon, joista syksyllä saamme vain haaveilla?
Olen kuullut ainakin että puuvillatuotteet tulevat olemaan kortilla, kissan/koiran ruoka, kissan hiekka ja sinappi.
Lisätkää listaan mitä olette kuulleet
Kommentit (141)
Kannattaa opetella jokin uusi taito, kuten esimerkiksi ompeleminen/kalastus/rakentaminen/viljely.
No ei lopu.
Aika montaa tehdään täällä/Pohjoismaissa.
Ja jos loppuu, niin loppuu viiveellä. Ei täällä nälästä kärsitä, vaikka joudutaankin karsimaan valikoimaa.
Trolliko kyselee?
Minä olen miettinyt tätä myös. Kun paska osuu kunnolla tuulettimeen loppuvuodesta todennäköisesti, aikaikkunani valmistautumiselle on kiinni. Pienituloisena en pysty ostamaan mitään kun paniikkiostaminen alkaa, sillä elän pienellä palkalla ja elätän paria muutakin. Siksi olen tässä pikkuhiljaa varautunut, joka kauppareissulla vähäsen, jo yli vuoden ajan ja puskuria on perheelleni noin vuodeksi.
Viimeisimpänä olen hommannut hygieniatarvikkeita varastoon, niitä meillä kuluu.
Vierailija kirjoitti:
No ei lopu.
Aika montaa tehdään täällä/Pohjoismaissa.Ja jos loppuu, niin loppuu viiveellä. Ei täällä nälästä kärsitä, vaikka joudutaankin karsimaan valikoimaa.
Trolliko kyselee?
No syö sinä kaurahiutaleita ja nyhtökauraa, minä haluan jatkossakin riisiä, nautaa ja hyvää teetä.
Vierailija kirjoitti:
No ei lopu.
Aika montaa tehdään täällä/Pohjoismaissa.Ja jos loppuu, niin loppuu viiveellä. Ei täällä nälästä kärsitä, vaikka joudutaankin karsimaan valikoimaa.
Trolliko kyselee?
Viaton ruususen uni menossa?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miettinyt tätä myös. Kun paska osuu kunnolla tuulettimeen loppuvuodesta todennäköisesti, aikaikkunani valmistautumiselle on kiinni. Pienituloisena en pysty ostamaan mitään kun paniikkiostaminen alkaa, sillä elän pienellä palkalla ja elätän paria muutakin. Siksi olen tässä pikkuhiljaa varautunut, joka kauppareissulla vähäsen, jo yli vuoden ajan ja puskuria on perheelleni noin vuodeksi.
Viimeisimpänä olen hommannut hygieniatarvikkeita varastoon, niitä meillä kuluu.
Minäkin ostanut hygieniatuotteita. Shampoota, hammastahnaa, pyykinpesuaineita jne. Mutta ennen kaikkea koska pelkään että hinnat räjähtävät käsiin talvella.
Kaikesta tulee pulaa talvella, eniten energiasta. Joten polttopuita hankittu.
Miksi varastoista saa vain haaveilla syksyllä? Ja miksi ihmeessä hankkia varastoon mitään, jos varastot jotenkin mystisesti katoavat - tai se on ainakin sinun oletuksesi otsikon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta tulee pulaa talvella, eniten energiasta. Joten polttopuita hankittu.
Pakkaseen ei kannata talvelle hamstrata. Voi ehkä tulla pitkiä sähkökatkoja.
Htgieniatarvikkeista voi tulla pulaa kun ihmiset niitä maanisesti hamstraa jo nyt.
Pari shampoo pulloa kaapissa varalta että hamstrausvimman levitessä niitä ei saa kun hyllyt tyhjät.
Joululahjoja kannattaa alkaa ostamaan jo nyt
Bensaa, kaasua, pattereita, siruja.
Pahin pula tulee varaosista, autopurkaamojen kulta-aika on edessä. Itse hamstrasin sokeria, sille on käyttöä säilönnässä ja iloitsen siitä, että meillä on 12 neliön kellari, jonne ruokaa mahtuu hyvin eikä se ole riippuvainen sähköstä.
Kaasunaamari, liekinheitin, ulkohuussi, oma porakaivo.
Lellulellu kirjoitti:
Htgieniatarvikkeista voi tulla pulaa kun ihmiset niitä maanisesti hamstraa jo nyt.
Pari shampoo pulloa kaapissa varalta että hamstrausvimman levitessä niitä ei saa kun hyllyt tyhjät.
Joululahjoja kannattaa alkaa ostamaan jo nyt
Vielä notkuu hyllyt ainakin Prismassa, joten hae ihmeessä itsekin omasi pois hyvän sään aikana. Nehän eivät mene miksikään.
Sähköä lataan akkuihin talven varalle kun sähkön hinta viisiinkertaistuu ja sähköstä tulee pula.
Vierailija kirjoitti:
Miksi varastoista saa vain haaveilla syksyllä? Ja miksi ihmeessä hankkia varastoon mitään, jos varastot jotenkin mystisesti katoavat - tai se on ainakin sinun oletuksesi otsikon mukaan.
Asperger vai muuten vaan jumi?
En tiedä miten teillä siellä venäjällä. Itse en ainakaan käytä mitään siellä valmistettuja tuotteita joten mistään ei tule pulaa.
Kaikkea.