Ihastuminen
Mitä tehdä kun tapaan miehen tansseissa vaihdetaan puh.nrot niin odotan seuraavana päivänä hänen soittoaan.Niitä kun ei kuulu valtaa kova pettymys.Olen tietyy ihastunut tähän mieheen.Pulma,kun ihastun niin voimakkaasti aina.Miten hillitä tätä.Neuvoja tarvitaan.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaihdat puhelinnumerot?
Jotta mies voi ottaa siihen yhteyttä.
Miehen ei kannata ottaa yhteyttä, jo viisi viestiä voidaan tulkita häirinnäksi.
Sun kannattaisi suhtautua asiaan pessimistisesti, eli sanot itsellesi, ettei se soita kuitenkaan. Jos se sitten ottaakin yhteyttä, niin se on sitäkin mukavampi yllätys.
Älä ou niin hätänen! Kyllä hää siulle soittaa kunhan kerkijjää! Jos ei tällä viikolla tai vielä ens viikollakkaan mittään kuulu, niin unohä hänet! Tosin, jos kovasti ihastuit, niin unohtaminen voi olla vaikkeempi juttu! Tsemppiä siulle nuori neiti
Mä odottaisin niin kauan kunnes hän soittaa. Tulee loppuelämän vaiva muuten siitä, että eikö hän ollutkaan oikeasti kiinnostunut.
Kuka vielä nykyään kay tansseissa ?
Nuorempien ihmisten piireissä mies pelaisi ja odottaisi muutaman päivän, ettei vaikuta liian ripustautuvalta.
Vierailija kirjoitti:
Mä odottaisin niin kauan kunnes hän soittaa. Tulee loppuelämän vaiva muuten siitä, että eikö hän ollutkaan oikeasti kiinnostunut.
Miksei ap itse soita?
Miksi vaihdat puhelinnumerot?