Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies ihastunut? (Työpaikka edition)

varovainen
25.06.2022 |

Olen ihastunut mieheen työpaikallani. Olen ujo, enkä uskalla tehdä aloitetta. Osa syynä tähän myös se, ettei mies näytä minkäänlaisia merkkejä siitä, että olisi kiinnostunut minusta. Ei pitkiä katsekontakteja, ei yritystäkään tulla lähelle tai jutella (muuta kuin työasioita). Mies on todella mukava ja kohtelias kaikkia kohtaan. Itselläni kuitenkin on tunne, että hän saattaisi ehkä olla kiinnostunut minusta, mutta voiko tämä olla vain oman mielikuvituksen tuotetta? Kannattaisiko tehdä aloite ja katsoa miten käy?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ensiksi selvität onko mies varattu. Muuten vain nolaat itsesi.

Vierailija
22/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo kuulosta mieheltä joka on ihastunut.

Tutustu nyt hiukan paremmin ihan vaan neutraalisti työn merkeissä tuohon herraan ennenkuin alat mitään ehdottelemaan. Kiusallista teille molemmille jos mies ei ole kiinnostunut ja menet puskista kyselemään sitä kahville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoa selvittää miehen tunteet! Koeta päästä hänen kanssaan esim. kerrosten väliin jumittuvaan hissiin ja sitten riisuundu. Tai paina työpaikan palohälytysnappia ja tarkkaile, pelastaako mies ulos rientäessään syliinsä sinut vai läppärinsä. Ensin riisuundu.

Meille on töissä annettu turvallisuusohjeet tulipalon ym. varalta.

On se käsitys, ettei ole aikaa riisuutua tai edes takkia hakea, jos hälytys tulee.

Pitää tottakai riisua ENNEN hälyn antamista.

Vierailija
24/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä ystävän neuvo. Jos haluat pitää työpaikan ts. olla ja jatkaa siellä, älä tee miehen suuntaan mitään. Anna ajan kulua ja katsele, tuleeko miehen puolelta enemmän merkkejä ihastumisesta ja anna tilanteen edetä sitten jossain vapaa-ajan tilaisuudessa tms.

Vierailija
25/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on vain kohtelias kaikille. Kiusallista, jos lähestyt. Sen jälkeen olisi kiusallista olla töissä.

Näin olen itsekkin ajatellut...

Vierailija
26/26 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on huonoa makua iskeä työkaveria.

Voi olla jopa varattu.. tämä ei kaikkia tosin hidasta.

Ei ole varattu ja miksei työkaverista saisi olla kiinnostunut? Samanlainen ihminen hän on kuin muutkin työn ulkopuolella olevat ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi