Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut tulee mökeiltä levänneenä itse vain kotona

Vierailija
25.06.2022 |

Kaikilla ollut hauskaa mökeillä, festareilla, reissuissa. Itse lähinnä vaan tehny ruokaa ja kattonu tv:tä, lapsi kipeenä

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja.

Vierailija
22/34 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä voi olla tyytymätön omaansa.

Tai tyytyväinen, ja tehdä siitä parhaan mahdollisen itselleen.

Your choice.

Ps. Me tullaan tänään mökiltä, kaikkea muuta kuin levänneenä, ja pirullinen automatka vielä tiedossa ja järkyt lossijonot.

Mutta tehty "meille paras mahdollinen juhannusviikonloppu" ja kitinät pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta mökille lähteminen on aika rasittavaa, kaikki se tavaroiden pakkaaminen ja ajomatkat. Monesti jäisi mieluummin kotiin

Tuli heti paha olo kun mainitsit pakkaamisesta, unohdit vielä sen täpötäyden cittarin mikä on lähimpänä mökkiä, josta kaikki ruoat on haettava jottei jätski sula ja kala pilaannu. Ei enää ikinä.

Vierailija
24/34 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihmiset rämpivät kotiinsa krapulaisina ja väsyneinä. Mökeillä ei levätä, vaan raadetaan niska limassa. Ei käy kateeksi.

Vierailija
25/34 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut juhannuksena mökillä kuin joskus lapsena ehkä jonkun sukulaisen mökillä jos silloinkaan. Lapsena juhannus oli kotona aina kuin tavallinen viikonloppu. Nytkään ei ole omaa mökkiä emmekä ole koskaan vuokranneet mökkiä.

Mökinomistajat sanovat, että se on työleiri. He joutuvat pakosta viettämään siellä kaikki kesän vapaa-ajat. Lisäksi siitä on kuluja.

Vierailija
26/34 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta mökille lähteminen on aika rasittavaa, kaikki se tavaroiden pakkaaminen ja ajomatkat. Monesti jäisi mieluummin kotiin

Tuli heti paha olo kun mainitsit pakkaamisesta, unohdit vielä sen täpötäyden cittarin mikä on lähimpänä mökkiä, josta kaikki ruoat on haettava jottei jätski sula ja kala pilaannu. Ei enää ikinä.

Takapenkki täynnä kitiseviä ja tappelevia kakaroita.

Vierailija
27/34 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai levätä mökillä! Ei minun vahtivuorollani!!

Jep. Ei tätä lepäilyksi voi kutsua. Pihatyöt ym. on yhtä raatamista niin mökillä kuin kotona. Olen vakavasti harkinnut kotona pihatöiden ulkoistamista niin kuin Englannissa asuessani. Pienellä kuukausisummalla meillä kävi siivooja ja puutarhuri. Suomessa ei vaan tahdo löytää kohtuuhintaista pihatyöntekijää. Etsintä jatkuu.

Vierailija
28/34 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytiin 2020 koronakesänä mökki pous.

Hyvästi työleiri

Vierailija
29/34 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ihmiset rämpivät kotiinsa krapulaisina ja väsyneinä. Mökeillä ei levätä, vaan raadetaan niska limassa. Ei käy kateeksi.

Paluumatkakin ruuhkassa, kolareita väistellen.

Vierailija
30/34 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K YRPÄPASKA!!!!

Mitäs menit tunkemaan toisiin aukkoihin, ihan oma vika!

Vierailija
31/34 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai levätä mökillä! Ei minun vahtivuorollani!!

Jep. Ei tätä lepäilyksi voi kutsua. Pihatyöt ym. on yhtä raatamista niin mökillä kuin kotona. Olen vakavasti harkinnut kotona pihatöiden ulkoistamista niin kuin Englannissa asuessani. Pienellä kuukausisummalla meillä kävi siivooja ja puutarhuri. Suomessa ei vaan tahdo löytää kohtuuhintaista pihatyöntekijää. Etsintä jatkuu.

Voisit kokeilla laittaa lapun kaupan ilmoitustaululle. Joku nuori/koululainen voisi olla kiinnostunut pihahommista jos ei ole mikään liian vaativa piha. Nurmikonleikkuu, haravointi ja kastelu varmaan onnistuu, vaikka ei kokemusta olisikaan.

Vierailija
32/34 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oltu mekään mökillä ja reissunakin oli kauppareissu prismaan. Paistelin plättejä, grillattiin jotain pientä ja yks kaveripariskunta piipahti moikkaamaan. Ei sen ihmeempää täälläkään, mutta silti niin ihanaa! Olen koko vuoden rempannut taloamme ja nyt helteillä tuli ns. pakkoloma, kun ei vaan jaksa kuumalla äheltää. En ole kertakaan ollut kolmea päivää putkee kuin ellun kana tässä asunnossa!

Vierailija
33/34 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusta tulee mieleen se Kätevä emäntä-sarjan parvekekaksikko. Eihän se kivaa oo näinkään mutta eipä oo häävi se vaihtoehtokaan ;)

Oma elämä on opettanut kuuntelemaan omia fiiliksiä ja nykyään en osallistu jusseihin, vappuihin, uusiin vuosiin jne muuten kuin ihan omilla ehdoilla.

Nuorempana oli kauheen paineet että pitää olla porukassa mukana tai ainakin viettää ns perinteisin menoin. Se sopii joillekin mutta mä olin totaalisen loppu koska en en elänyt kuten minulle sopii vaan _suoritin_ perinteitä.

Nykyään teen mitä tahdon. Nyt olin jussin kotona/kaupungissa (mies töissä), ja kivaa oli. Aamulenkkejä rantoja pitkin ja parhaita kesäruokia.

Illalla meen aikaisin nukkumaan että jaksaa aamulla lähteä lenkille kun vielä on ilma siedettävissä lämpötiloissa. Heinäkuussa lähdetään sit järvi-Suomeen lomailemaan, sinne missä juhannuksena on ollut tunkua.

Kannattaa tehdä omia juttuja eikä matkia muita. Eikä ikinä ikinä vertailla itseään muihin. Pyrkiä vaan kohti sitä mikä sopii itselle parhaiten.

Kyllä se siitä.

Vierailija
34/34 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viettänyt koko juhannuksen kotona, juhlinut syömällä yhden aterian läskimässyä, josta sainkin sitten ripulin. Hyvin juhlittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän