Muut tulee mökeiltä levänneenä itse vain kotona
Kaikilla ollut hauskaa mökeillä, festareilla, reissuissa. Itse lähinnä vaan tehny ruokaa ja kattonu tv:tä, lapsi kipeenä
Kommentit (34)
Minäkin olen monta joulua ja juhannusta viettänyt noin. Helpottu kun suhtautui niihin vain ihan tavallisina päivinä.
Tämänhetkinen elämäntilanteesi on tuollainen ja parin vuoden päästä se voi olla ihan toinen.
Tsemppiä!
Älä liioittele. Mökit täynnä juhlivia=umpikännissä olevia. Siellä mitään ole levätty. Mökille voi mennä myöhemmin.
Mua ei yhtään haittaa se, ettei aina juhannuksena ole mitään. Mä olin tänään koko päivän töissä. Perjantaina siivottiin, kun se oli mun vapaapäivä. Jonain toisena juhannuksena sitten taas pöytä koreaksi ystävien kanssa.
Ammattivalittaja on ammattikateellinen.
Minusta mökille lähteminen on aika rasittavaa, kaikki se tavaroiden pakkaaminen ja ajomatkat. Monesti jäisi mieluummin kotiin
Juhannus, vain yksi kesäpäivä muiden joukossa. Miksi stressata?
Aika monet postaa juhannuksena ihania lomakuvia ja eroaa elokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Juhannus, vain yksi kesäpäivä muiden joukossa. Miksi stressata?
No on tämä aika kivasti pidennetty viikonloppu, ja nyt vielä upea sää. Ei aihetta stressiin, vaan päin vastoin nautintoon.
Kyllä mä enemmän pystyn kotona lepäämään, kuin jossain mökillä.
Minä introverttina nautin, kun saan olla kotona rauhassa. Ihanaa olla kotona yksin.
Vai levätä mökillä! Ei minun vahtivuorollani!!
Rauhallista ollut yksin. Lukenut hyvää kirjaa, tehnyt ihonpuhdistuksen, syönyt erittäin terveellistä ruokaa, juonut vettä, hoidellut kasveja ja yrttejä. Kävin uimassa virkistäytymässä. Maanantain työt aloitan aamukasilta levänneenä. Ei miestä eikä lasta rasitteena.
On mullakin ollut todella hauskaa. Yksin kotona saunonu,syöny hyvin. Juonu hyvin kahvia ja limuja,kattonu leffoja ja pelannu pleikka 5:lla ja olen oikein hyvin levännyt eli olen tehnyt niitå asioita mitä haluan :) Mua ei kiinnosta mökkeily ym. jos olisin halunnut mökille niin olisin vuokrannut sellaisen .
Vierailija kirjoitti:
Minä introverttina nautin, kun saan olla kotona rauhassa. Ihanaa olla kotona yksin.
Tylsä elämä
Lepoa ja rauhaa oli toki, kun ensin siivosi hiirenkakat ja muut . Melkoinen urakka, jonka tein yksin.
Asioilla on puolensa ja kaupunkielämäkin on ihan kivaa ja seesteistä
Tai sitten tulevat rähjääntyneinä , punaisina auringosta ja itikoiden paukamilla. Ja väsyneinä ja vihaisina työleiriltä jossa on riidelty. Ja vielä krapulassa.
Meillä on ollu mökillä vesivahinko ja saunaa on kuivateltu kohta pari kuukautta. Pintoja purettu betoniin asti ja sellaista. Alapohjasta kun otettiin märkiä villoja pois, niin huomatiin että näähän on kaikki kustu ja paskotti piloille. Piti ottaa kaikki villat veks. Kaivosta oli talvella hajonnu vedenpuhdistuslaite ja vesianalyysi sanoi ettei tätä kuraa saa suodattamalla kunnolliseksi. Uusi kaivonreikä on porattu, mutta odotellaan vielä koepumppausta ja laitteita siihen. Maista tuodaan vedet kanistereilla, ei ole herkkua.
Mies ryhtyi jo epätoivoisiin tekoihin ja hankki telttasaunan. Tuli juuri ensimmäisistä löylyistä.
Ei siellä mökillä aina niin kivaa ole. Joskus on tällaista, että kaikki menee huolella päin hanuria.
Tänään sinä nautit kotonaolosta viileässä asunnossa, kun muut ajavat toista tuntia 30 asteen helteessä ruuhkaisia teitä pitkin kotiin
Juu KAIKILLA muilla on ollut kivaa. Eiköhän siellä ole aika monet ryypänneet ja riidelleetkin sukulaisten kanssa.