Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset luulevat, että Tinder-miehet etsivät vain seksiseuraa?

Vierailija
25.06.2022 |

Naisilla on kummallinen tapa luulla, että jos he eivät lopulta kelvanneet miehelle vakavammassa mielessä, että nämä miehet eivät edes voi elämässään rakastua. Tämähän on täyttä potaskaa. Sukupuolesta riippumatta jokainen on vakavissaan, jos se oikea kohdalle osuu ja tunne on se millainen sen pitää olla.

Kommentit (258)

Vierailija
181/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, etsittekö Tinderistä parisuhdetta? Jos kyllä, harrastatteko seksiä monien miesten kanssa, jotka eivät kiinnosta teitä parisuhteen kannalta? Jos ette, kerrotteko profiilissanne esimerkiksi etsivänne vaan "kevyempää" seuraa? 

Luulen, että tässä on se ero. Miehet, jotka etsivät parisuhdetta, saattavat harrastaa seksiä haluamatta mennä parisuhteeseen sen naisen kanssa, kun taas naiset haluaisivat ensisijaisesti harrastaa seksiä miehen kanssa, jonka haluavat myös parisuhteeseen. Miehet eivät myöskään ilmoita, jos ovat etsimässä vain yhden yön juttua, fwb yms. Siksi naisille tulee kuva, että ne parisuhdettakin etsivät miehet etsivät vain ei-vakavaa juttua.

Olenko väärässä havaintoni kanssa?

Vierailija
182/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa pariutuminen on naisten käsissä. Naiset valitsevat miehistä eikä miehet naisista. Jännästi vain naisten mielestä kaikki on miesten vikaa vaikka itse valitsee sen saman minkä muutkin naiset ja se mies tietää että kysyntää riittää ilman sitoutumista

Itse huomasin saman asian joskus, enkä ole antautunut naisten mielivaltaan tässäkään asiassa. Luulen myös, että osalla miehistä on varaa valita. Luulen, niinkuin aiemmin sanoinkin, että tämä syy on naisten omaa syytä. Tuo on varmaan tosijuttu, että itse valitsevat huonosti seuransa, syystä tai toisesta, mutta kärsivät seuraamuksetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa pariutuminen on naisten käsissä. Naiset valitsevat miehistä eikä miehet naisista. Jännästi vain naisten mielestä kaikki on miesten vikaa vaikka itse valitsee sen saman minkä muutkin naiset ja se mies tietää että kysyntää riittää ilman sitoutumista

Onhan se sen miehen vika jos sillä on semmoinen tieto että sitoutumista ei ole luvassa, mutta se ei sitä tietoa naiselle jaa ja nainen siinä kuvitelmassa on, koska mies on antanut kaikin tavoin niin ymmärtää. Tahallista pimittämistä. Jakaisi tietonsa ja olisi avoin niin ei olisi hänen vikansa enää.

Vierailija
184/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet pelaa Tinderissä. Mutta tottakai ne harvat miehet jotka saavat paljon kiinnostusta, eivät tyydy keneen tahansa, vaan pitävät riman korkealta. Seksi ovat valmiita harrastamaan alemmalla rimalla, mutta pysyvään suhteeseen ryhtyvät vain vaimomateriaalin kanssa.

Eli jos tuntuu, että Tinderissä on vain pelureita, niin syy on yksinkertainen: olet kiinnostunut miehestä josta usea muukin nainen. Ja silloin mies on ajajan paikalla.

Mutta mistä löytyisi se täydellinen nainen, joka haluaisi vaimoksi tällaiselle tinder pelaajalle ja miten se yhtäkkiä sopeutuisi yksiavioisuuteen. En jotenkin usko, että tällaisesta tinder miehestä on enää tavis perheenisäksi.

Tottakai miehet jotka ovat suosittua sitoutuvat kun oikea nainen löytyy. Mutta he eivät tyydy.

Minusta tuntuu että naisen etsiminen on näille verrattavissa auton ostamiseen. Se on "oikea" ja siihen sitoudutaan kenellä on parhaat ominaisuudet. Mitään tunteita ketään kohtaan ei ole, ei edes sitä "oikeaa". Sekin menee vaihtoon jos ominaisuuksiltaan parempaan tulee mahdollisuus.

Ja naiset luonnollisesti eivät valitse ominaisuuksien perusteella miehiä. Aivan sattumalta vain samat ominaisuudet kiinnostavat useita naisia. Mutta tietysti vain rakkaudesta.

On jotenkin surullista, että jotkut eivät oikeasti tajua, mitä on rakastuminen.

99% ei ymmärrä mitä se on

Luulen että monet naiset rakastuu pinnallisesti esim hymyyn, habitukseen, kehon kieleen, sosiaalisuuteen, huumoriin, komeuteen jne. Rakastuminen voi myös olla manipuloitua vaikutusta ihmisessä tekoälyn kautta.

"Sosiaalisuuteen"

Rahaan ja statukseen ne rakastuu suurin osa, joka muuta väittää, valehtelee

Vierailija
185/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieskatalogin halutuin tuote haluaa pelkkä seksiä niin naisten logiikalla kaikki muutkin miehet ajattelee samanlailla kun onhan kaikki miehet ihan samanlaisia

Kyllä ne rumat ja ei-halutut miehetkin haluavat pelkkää seksiä ja voivat olla melkoisia sikoja sen vaatimattoman kuoren alla. Se, että ihminen ei voi sikailla olosuhteiden takia, ei tee hänestä jaloa.

Joistakin tekee ja joistain ei. Riippuu pitkälti ymmärryksestä ja älykkyydestä.

Ja muutenkin, onhan teilla oudot ongelmat miesten suhteen. Paljon on puhuttu siitä, miten olisi hyvä kiinnostua hyvistä miehistä, jotka ei ole esim pinnallisia tai seksin perään. Mutta minkäs sitä naisille on voinut. Vaikuttaa suominaisen mies ongelmat itseaiheutetulta, näin luulen.

Jos naisella on yhtään ulkonäköä, on TODELLA vaikeaa löytää miestä, joka ei olisi ulkonäön perään (=pinnallinen). Käytännössä kaikki kiinnostuneet ovat. Varmaan jos lihottaisi itsensä 150-kiloiseksi, leikkauttaisi siilitukan ja ottaisi vartalon täyteen tatskoja ja läväreitä, voisi olla suuremmat mahdollisuudet löytää.

Allekirjoitan tämän. Viimeisin sammakko minkä kuulin oli se, että jos olisi tiennyt kuinka kaunis olen, hän olisi valmistautunut treffeille paremmin. Kysyin tähän ajastukseen tarkennusta niin ihan pokkana sanoi että vaatimattomamman näköisiä naisia ei kuulemma tarvitse kohdella yhtä hyvin. Jeps. Kuvittelikohan se kehuvansa minua?

Hyvä kuitenkin, että tuli ilmi tuon miehen sivistys ja moukkamaisuus, niin ei pitemmälle tarvi mennä. Tosin paljon kuullut naisilta juttua, että niillä myös tämmöisiäkin kumppaneita miehinä, jotka ei osaa käyttäytyä.

Vierailija
186/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet pelaa Tinderissä. Mutta tottakai ne harvat miehet jotka saavat paljon kiinnostusta, eivät tyydy keneen tahansa, vaan pitävät riman korkealta. Seksi ovat valmiita harrastamaan alemmalla rimalla, mutta pysyvään suhteeseen ryhtyvät vain vaimomateriaalin kanssa.

Eli jos tuntuu, että Tinderissä on vain pelureita, niin syy on yksinkertainen: olet kiinnostunut miehestä josta usea muukin nainen. Ja silloin mies on ajajan paikalla.

Mutta mistä löytyisi se täydellinen nainen, joka haluaisi vaimoksi tällaiselle tinder pelaajalle ja miten se yhtäkkiä sopeutuisi yksiavioisuuteen. En jotenkin usko, että tällaisesta tinder miehestä on enää tavis perheenisäksi.

Tottakai miehet jotka ovat suosittua sitoutuvat kun oikea nainen löytyy. Mutta he eivät tyydy.

Mutta jos on paljon irtosuhteita takana, puoliso pitää valita toisesta samanlaisesta. Iso osa naisista ei huoli irtosuhteiden harrastajaa. Itse en olisi huolinut.

Suositulla miehellä ei ole pienintäkään ongelmaa saada hyvä vaimo. Jos sua ei kiinnosta, niin 50 muuta naista kiinnostaa.

Näistä ajaa aika ohi yllättävän äkkiä. Kun mietin kotikaupungin suosittuja "pelimiehiä", jokainen heistä on neli-viisikymppisenä yksin ja rupsahtanut. Ei sitä vientiä enää siinä vaiheessa ole. Lukuisat naissuhteet tekevät miehestä silminnähden kuluneen, ja tietyllä tavalla se että mies on paljon käytetty, näkyy myös käytöksessä epämiellyttävällä tavalla. 

En tiedä eivätkö nämä miehet sitten koskaan kohdanneet sellaista joka olisi heitä aidosti kiinnostanut, vai kohtasivatko vasta sitten kun kun eivät enää ketään saaneet, se tietty vetovoima on ohi ja kelpaavat enää pubiruusuille. Itse uskon ehkä ensimmäiseen, kun itseään kuluttaa lukuisissa suhteissa, muuttuu minkään ainutlaatuisen löytäminen melko mahdottomaksi lopulta.

Ja oma kokemukseni on aivan eri. Omassa kaveripiirissäni ne miehet jotka olivat suosituimpia (ja joilla oli eniten seksikumppaneita) saivat parhaat naiset.

Minusta tuo pätee vain jossain alempien sosiaaliluokkien baariporukoissa. Korkeammin koulutetut pariutuvat opiskeluaikana, ja hyvät miehet ja naiset viedään melko nuorena, eikä hyvät ja suosituimmat miehet ehdi monenkaan naisen kanssa olla, kun päätyvät naimisiin. Jotkut hyvin suositut miehet jopa sen ensimmäisensä kanssa.

Eikö tuo oo oksymoron?

Alapeukuttajat voi kertoa miten tiedetään että mies on suosittu jos hän valitsee ensimmäisen ja pysyy sen kanssa? Kunhan kysyin. Tiedän ja ymmärrän kyllä että monet hyvät miehet valitsee teiniaikojen heilan ja ovat onnellisessa liitossa, siitä ei ollut kyse.

Jos mies on komea, älykäs , kohtelias, hyvä koulutus ja ammatti ja sosiaalisesti taitava, niin hän on suosittu. Ja myös varattujen miesten perään riittää naisia, jos mies on suosittu.

Niin, juuri tollaiset "pelimiehet" teitä naisia kiinnostaa.

Vierailija
187/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en vaan jotenkin usko, että nämä tinderin sarjadeittailijat pystyvät sopeutumaan yksiavioiseen suhteeseen vuosien tinderhurjastelujen jälkeen. Uskon kun näen.

Ja miksi pitäisi?

Jotkut sarjadeittailijat itsekin toivoisivat pystyvänsä. Deittailin tällaista ja hän itki minulle, kun kaikki kaverit alkavat jo olla naimisissa ja perheenlisäystäkin on tullut, mutta hänellä ei vieläkään ole ketään. Aika pian minulle valkeni, miksi hän on tuossa tilanteessa. Aika surullinen tapaus.

Itselläkin on sattunut tällainen mies kohdalle. Parhaat ystävät naimisissa, yhdelle tulossa perheenlisäystä jne. Haaveilee itsekin omakotitalosta, naimisiin menosta ja omista lapsista.

Ei kuitenkaan pysty olemaan saman naisen kanssa alkuhuumaa pidemmälle, myönsi että on koukussa Tinderin rajattomaan valikoimaan. Hänelle siis riittää laadukkaita naisia kun löytyy hieno ja arvostettu akateeminen ammatti ja hän on sivistynyt, kohtelias, järkevä ja kaikin puolin miellyttävää seuraa, eikä mitenkään huonon näköinen. Hän on juuri sellainen mies, jonka kanssa varmaan 90 % naisista haluaisi asettua aloilleen. Vakavarainen, fiksu, korkeasti koulutettu, itsestään huolta pitävä ja hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa. Tasapainoinen yhdistelmä nörttimäisyyttä, hyväsydämisyyttä ja miehekkyyttä.

Tässä on hyvä kuvaus näistä tyypeistä. Ollaankohan tapailtu samaa miestä ;)

Vetoavat naisiin, koska sanovat haluavansa perhettä ja vakaan suhteen. Saavat hyviä naisia, eikä varmasti ole siitä kiinni, että kaikki naiset olisivat olleet jotenkin liian huonoja. Tuollainen mies ei vaan oikeasti pysty sitoutumaan kehenkään.

Kukaan ei ole täydellinen, joten parisuhteessa aina joutui jossain asiassa tyytymään. Nuo miehet eivät pysty sellaiseen, ovat olleet jo vuosia yksin, eivätkä kestäisi mitään kompromisseja arjessaan. Jollain tasolla kaipaavat sitä, mitä heidän kavereillaan on, mutta joku bitti on vinossa, eivätkä pysty sellaiseen.

Juurikin tuo täydellisyyden tavoittelu kaikilla elämän osa-alueilla, myös parisuhteessa, tuntuu olevan tämän miehen sudenkuoppa. Siinä suhteen alkuhuumassa uusi nainen on maailman täydellisin, mutta kun suhde arkipäiväistyy ja tasaantuu, ruusunpunaiset lasit tippuvat silmiltä ja kumppanin viat alkavat tulla esille. Sehän ei perfektionistille passaa, vaikka kumppani olisikin muuten hyvä catch.

Ihan hyvää hän puhui entisistään, ja kun suhde ei toiminutkaan hänen mielestään, niin päätti ne asiallisesti ja aikuismaisesti. Tiedostaa itsekin, että vika on hänessä itsessään kun ei kykene sitoutumaan, eikä siten pysty toteuttamaan niitä ydinperhe-haaveitaan.

Varokaa perfektionistimiehiä, niitä joilla siis kaikki tuntuu olevan elämässä täydellisesti, eivätkä he ole vuosien yrittämisen jälkeen pystyneet asettumaan aloille, vaikka sitä he aidosti toivoisivatkin.

Vierailija
188/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se sen miehen vika jos sillä on semmoinen tieto että sitoutumista ei ole luvassa, mutta se ei sitä tietoa naiselle jaa ja nainen siinä kuvitelmassa on, koska mies on antanut kaikin tavoin niin ymmärtää. Tahallista pimittämistä. Jakaisi tietonsa ja olisi avoin niin ei olisi hänen vikansa enää.

Miksi naiset saavat tehdä oletuksia ja odotuksia mutta miesten on varmistettava naiselle että tämän oletus ja tahto ei välttämättä toteudu?

Vierailija
189/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en vaan jotenkin usko, että nämä tinderin sarjadeittailijat pystyvät sopeutumaan yksiavioiseen suhteeseen vuosien tinderhurjastelujen jälkeen. Uskon kun näen.

Ja miksi pitäisi?

Jotkut sarjadeittailijat itsekin toivoisivat pystyvänsä. Deittailin tällaista ja hän itki minulle, kun kaikki kaverit alkavat jo olla naimisissa ja perheenlisäystäkin on tullut, mutta hänellä ei vieläkään ole ketään. Aika pian minulle valkeni, miksi hän on tuossa tilanteessa. Aika surullinen tapaus.

Itselläkin on sattunut tällainen mies kohdalle. Parhaat ystävät naimisissa, yhdelle tulossa perheenlisäystä jne. Haaveilee itsekin omakotitalosta, naimisiin menosta ja omista lapsista.

Ei kuitenkaan pysty olemaan saman naisen kanssa alkuhuumaa pidemmälle, myönsi että on koukussa Tinderin rajattomaan valikoimaan. Hänelle siis riittää laadukkaita naisia kun löytyy hieno ja arvostettu akateeminen ammatti ja hän on sivistynyt, kohtelias, järkevä ja kaikin puolin miellyttävää seuraa, eikä mitenkään huonon näköinen. Hän on juuri sellainen mies, jonka kanssa varmaan 90 % naisista haluaisi asettua aloilleen. Vakavarainen, fiksu, korkeasti koulutettu, itsestään huolta pitävä ja hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa. Tasapainoinen yhdistelmä nörttimäisyyttä, hyväsydämisyyttä ja miehekkyyttä.

Tässä on hyvä kuvaus näistä tyypeistä. Ollaankohan tapailtu samaa miestä ;)

Vetoavat naisiin, koska sanovat haluavansa perhettä ja vakaan suhteen. Saavat hyviä naisia, eikä varmasti ole siitä kiinni, että kaikki naiset olisivat olleet jotenkin liian huonoja. Tuollainen mies ei vaan oikeasti pysty sitoutumaan kehenkään.

Kukaan ei ole täydellinen, joten parisuhteessa aina joutui jossain asiassa tyytymään. Nuo miehet eivät pysty sellaiseen, ovat olleet jo vuosia yksin, eivätkä kestäisi mitään kompromisseja arjessaan. Jollain tasolla kaipaavat sitä, mitä heidän kavereillaan on, mutta joku bitti on vinossa, eivätkä pysty sellaiseen.

Vapaa valinta. Jos irtoseksi on jonkun mielestä parempaa kuin parisuhdeseksi, niin se ei ole sun ongelma.

Paitsi kun hän selittää mulle niitä unelmia talosta ja lapsesta ja sanoo olevansa ihastunut muhun jne. Tapailua jatkuu melkein 6kk ja sinä aikana ehtii jo vaikka mitä. Antaa ymmärtää parisuhdetta, mutta sitten kun alan painostaa vanhempieni tapaamisella, niin sit alkoikin miestä ahdistaa. On se silloin vähän minunkin asia.

Nuo miehet ei harrasta irtoseksiä. He harrastavat kevytsuhteita, joissa toinen osapuoli ei tiedä suhteen olevan kevytsuhde.

Eihän tuo ole mitään huijaamista välttämättä. Ei kaikki kiinny toiseen niin paljon että kunnollinen parisuhde onnistuisi. Tuntuu enemmänkin että tahtoo kunnon suhteen, mutta olit hänelle väärä? Olitko itse hyvin ihastunut vai tyydyitkö? Kyllä sen heti huomaa jos kunnolla kolahtaa.

Vierailija
190/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee, pariutuvat vaan niiden " b e t a c u c k pelimiesten" kanssa ja sit tulee itku.

Vierailija
191/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä valitsee naisen ja ne ovat juuri niitä suosituimpia miehiä, joilla on useita naisia joista valita.

Se harmaa massa perusmiehiä on niitä, jotka saavat sen naisen joka on heistä kiinnostunut. Ja tämän takia moni suhde epäonnistui, kun mies tyytyy naiseen vain sen takia että nainen on hänestä kiinnostunut.

Vierailija
192/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos on paljon irtosuhteita takana, puoliso pitää valita toisesta samanlaisesta. Iso osa naisista ei huoli irtosuhteiden harrastajaa. Itse en olisi huolinut.

Suositulla miehellä ei ole pienintäkään ongelmaa saada hyvä vaimo. Jos sua ei kiinnosta, niin 50 muuta naista kiinnostaa.

Näistä ajaa aika ohi yllättävän äkkiä. Kun mietin kotikaupungin suosittuja "pelimiehiä", jokainen heistä on neli-viisikymppisenä yksin ja rupsahtanut. Ei sitä vientiä enää siinä vaiheessa ole. Lukuisat naissuhteet tekevät miehestä silminnähden kuluneen, ja tietyllä tavalla se että mies on paljon käytetty, näkyy myös käytöksessä epämiellyttävällä tavalla. 

En tiedä eivätkö nämä miehet sitten koskaan kohdanneet sellaista joka olisi heitä aidosti kiinnostanut, vai kohtasivatko vasta sitten kun kun eivät enää ketään saaneet, se tietty vetovoima on ohi ja kelpaavat enää pubiruusuille. Itse uskon ehkä ensimmäiseen, kun itseään kuluttaa lukuisissa suhteissa, muuttuu minkään ainutlaatuisen löytäminen melko mahdottomaksi lopulta.

Kuluuko nainenkin tällaisessa toiminnassa? Olen tältä palstalta lukenut monesti, että sovinistimiehet ajattelevat, että menneet irtosuhteet vaikuttaisivat naisen laatuun mitenkään. Päinvastoin, tuolloin nainen tietää, mistä pitää ja mitä haluaa. Mutta mies kuluu ja rupsahtaa nelikymppisenä? Outoa. Ja juuri, kun joku sanoi, etteivät naiset ole kaksinaismoralisteja.

Totta kai. Jos nainen harrastaa pelkkiä irtosuhteita isoja määriä vaikka kaksikymmentä vuotta, niin kyllä se hänestä näkyy, eikä se näky ole kovin miellyttävä. Vaikea tällaisen naisenkaan on varmaan nähdä ketään niin tuorein, avoimin silmin että pystyisi tutustumaan toiseen persoonana ja rakastumaan. 

Tällaisille ihmisille jotka keräävät valloituksia, on myös toisen ulkonäkö niin iso, merkittävä tekijä että sekin alkaa vaikeuttaa parinmuodostusta jossain vaiheessa. Parhaan näköiset ovat nuoremmissa ikäluokissa, eikä sieltä enää saa kumppania kun on ensin itse kuluttanut itseään 20 vuotta irtosuhteissa. Oman ikäinen ei kelpaa suhteeseen, joten sitten ollaan yksin, katkerana ja harrastetaan merkityksetöntä seksiä toisten kaltaistensa rupsujen kanssa. Ei käy kateeksi.

Okei, kiva tietää, että naiset pitävät myös omiensa joukossa irtosuhteiden harrastajia kuluneina. Täytyy katsoa, miten reagoidaan tätä aihetta käsittelevissä keskusteluissa.

Naiset. Ei sanottu, että naiset, vaan ne naiset jotka. Sinun on todella vaikea nähdä naiset ihmisinä, joilla on erilaisia mielipiteitä ja arvoja. Osa näkee, osa ei.

Kanalaumassa on kanoja, joilla kenelläkään ei ole mitään omia mielipiteitä

Kertoo kaiken oleellisen äiti-suhteestasi.

Ei. Kertoo vaan kaiken oleellisen kanalauman kanoista

Vierailija
193/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä valitsee naisen ja ne ovat juuri niitä suosituimpia miehiä, joilla on useita naisia joista valita.

Se harmaa massa perusmiehiä on niitä, jotka saavat sen naisen joka on heistä kiinnostunut. Ja tämän takia moni suhde epäonnistui, kun mies tyytyy naiseen vain sen takia että nainen on hänestä kiinnostunut.

Voi olla, mutta myös naiset tyytyvät jotta saisivat sen ydinperheen hankittua. Sitten erotaan kun lapset tarpeeksi isoja.

Vierailija
194/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieskatalogin halutuin tuote haluaa pelkkä seksiä niin naisten logiikalla kaikki muutkin miehet ajattelee samanlailla kun onhan kaikki miehet ihan samanlaisia

Kyllä ne rumat ja ei-halutut miehetkin haluavat pelkkää seksiä ja voivat olla melkoisia sikoja sen vaatimattoman kuoren alla. Se, että ihminen ei voi sikailla olosuhteiden takia, ei tee hänestä jaloa.

Joistakin tekee ja joistain ei. Riippuu pitkälti ymmärryksestä ja älykkyydestä.

Ja muutenkin, onhan teilla oudot ongelmat miesten suhteen. Paljon on puhuttu siitä, miten olisi hyvä kiinnostua hyvistä miehistä, jotka ei ole esim pinnallisia tai seksin perään. Mutta minkäs sitä naisille on voinut. Vaikuttaa suominaisen mies ongelmat itseaiheutetulta, näin luulen.

Jos naisella on yhtään ulkonäköä, on TODELLA vaikeaa löytää miestä, joka ei olisi ulkonäön perään (=pinnallinen). Käytännössä kaikki kiinnostuneet ovat. Varmaan jos lihottaisi itsensä 150-kiloiseksi, leikkauttaisi siilitukan ja ottaisi vartalon täyteen tatskoja ja läväreitä, voisi olla suuremmat mahdollisuudet löytää.

On miehiä jotka ei ole pinnallisia, mutta harvinaisia, niinkuin aito hyvyyskin ihmisessä ja melkoisia helmiä nämä tämmöiset miehet. Yleensä ovat sivistyneitä ja ajattelevaisia, filosofi tyyppejä.

Kaikkein naurettavimpia ovat miehet jotka esittävät, että kiinnostuivat naisesta jonkin muun asian kuin ulkonäön perusteella. Minuakin on tullut tuntematon mies kysymään treffeille, koska "vaikutan mielenkiintoiselta ihmiseltä", vaikkemme olleet koskaan aiemmin vaihtaneet sanaakaan. Olisi vaan ihan rehellisesti myöntänyt että ulkonäön takia kiinnostui, ihan kuin muutkin miehet.

Vierailija
195/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen myös, että tämä on totta ja monien avioerojenkin taustalla. Mutta sellaista se on, jos on vaatimukset kumppanin suhteen eri kuin mitä saa. Olisiko aika miettiä kriteerinsä paremmin?

Vierailija
196/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta myös naiset tyytyvät jotta saisivat sen ydinperheen hankittua. Sitten erotaan kun lapset tarpeeksi isoja.

Kun biologinen kello tikittää, usea nainen tyytyy.

Vierailija
197/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ne miehet ei ole olleetkaan pelimiehiä tai sitoutumiskyvyttömiä, vaan vain pahasti sitoutumisvaikeuksellisia? Kun suhteessa on kaksi ihmistä, toinen on lähes väistämättä hieman edellä toista siinä, miten syvällä nilkat on vedessä. Ei pahuuttaan vaan arkuuttaan, kun useimmat on nykyisessä deitti/suhdemaailmassa saaneet pahastikin siipeensä. Jos se edellä oleva ahdistuu tai kokee että suhteen pitää olla heti tässä ja nyt hänen haluamansa, pelokkaampi iskee 99%varmuudella liinat kiinni ja pakenee. Vaatii melkoista rohkeutta ja itsevarmuutta malttaa odottaa toista.

Sitten on tietysti vielä ne tilanteet joissa alun alkujaan on hyvin tiedossa, että peli ei ole "ehkä", se on "ei". Vain munaton luuseri roikottaa tällaisessa onpa mies tai nainen.

Vierailija
198/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä kommentti aiheuttaa kuinka paljon ulinaa ja kitinää tasoista tahansa, niin totean saman, mitä olen joskus aiemminkin todennut: Tason seitsemän naiset etsivät ysin miehiä. Ysin pelimiehille kelpaa siinä sivussa seiskan nainen panoksi ja tästä seuraa se, että naiset luulevat heillä olevan saumaa parempiin miehiin kuin todellisuudessa on. Siksi nämä saman tason miehet ja naiset eivät kohtaa, kun he yrittävät etsiä seuraa vakavammassa mielessä.

Vierailija
199/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä kommentti aiheuttaa kuinka paljon ulinaa ja kitinää tasoista tahansa, niin totean saman, mitä olen joskus aiemminkin todennut: Tason seitsemän naiset etsivät ysin miehiä. Ysin pelimiehille kelpaa siinä sivussa seiskan nainen panoksi ja tästä seuraa se, että naiset luulevat heillä olevan saumaa parempiin miehiin kuin todellisuudessa on. Siksi nämä saman tason miehet ja naiset eivät kohtaa, kun he yrittävät etsiä seuraa vakavammassa mielessä.

Onko todella niin, että tason 9 mies joutuu valehtelemaan saadakseen seksiä tason 7 naiselta? Ei kuulosta kovinkaan loogiselta.

Vierailija
200/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko todella niin, että tason 9 mies joutuu valehtelemaan saadakseen seksiä tason 7 naiselta? Ei kuulosta kovinkaan loogiselta.

Totta kai joutuu. Jos ysin mies sanoo seiskan naiselle päin naamaa, että haluan sinulta vain pllua, en mitään vakavaa, niin totta kai hänen sauman saada sittä pelkkää tussuraakin laskevat. On varman päälle ottamista kun ei sano asioita ääneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä