Minulla kuolemanpelko
Miten pääseen eroon? Pelkään enemmän sitä että läheiseni jää yksinään ja kärsivät. Esim.minun äiti on todella yksinäinen ja olen hänen ainoa seura. Ja mieheni, hänellä ei ole muita ystäviä kuin minä, olemme ns, sielunkumpanit. Olen kärsinyt ahdistuksest a ja msennuksesta koko ikäni, mutta nyt tämä KUOLEMANPELKO. on astunut kuvioihin. Miten siitä pääsisi eroon?!
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kuollessa helpottaa viimeistään. Eikö kannattaisi keskittyä elämään nyt?
kannattais mutta nämä ajatukset pyörii päässä, varsikin kun mulla on ollut nyt sairauksia, leikkauskin edessä( mutta ei vielä) mutta oli mulla tää kuolemanpelko jo ennen sairauksia.
Voisitteko jotenkin koittaa löytää ystäviä äidillesi ja miehellesi? Olisi mukavaa, että heillä olisi ystäviä sinun ollessa elossakin ja ehkä se sitten vähän helpottaisi tuota sunkin pelkoa.
Todennäköisesti liittyvät ahdistukseen ja masennukseen, onko ne hoidossa?
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko jotenkin koittaa löytää ystäviä äidillesi ja miehellesi? Olisi mukavaa, että heillä olisi ystäviä sinun ollessa elossakin ja ehkä se sitten vähän helpottaisi tuota sunkin pelkoa.
olen yrittänyt .. :-(
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti liittyvät ahdistukseen ja masennukseen, onko ne hoidossa?
Ei :-(
Kuoleman pelkääminen turhaa. Pääsee hyvään paikkaan. Voit kertoa äitille ettei sen tarvi huolestua jos kuolet kun pääset rauhaan ja tulet olemaan kunnossa. Nyt pitää elää eikä pelätä.
Kirje Heprealaisille (luku 2 :14-15) .
Kuollessa helpottaa viimeistään. Eikö kannattaisi keskittyä elämään nyt?