Nyt tuli varoitus ErIttÄin TuKalAsTa helteestä - ai että naurattaa :))
Tädit voitte itkeä siellä turvonneiden nilkkojen ja kymmenen kissan kanssa. Minä avaan parvekkeen oven illalla ja laita puhaltimen puhaltamaan sisään viileää yöilmaa.
Kommentit (7)
Ai, mulla on viileää koko ajan. Ei ole kissaa tai turvonneita nilkkoja. En ole täti. :D
Nää AP.N tyyppiset, pelkkiä provotrolleja, kannattaa jättää vastaamatta/tai ilmoittaa asiattomiksi!
Vierailija kirjoitti:
Nää AP.N tyyppiset, pelkkiä provotrolleja, kannattaa jättää vastaamatta/tai ilmoittaa asiattomiksi!
Tämän kysyisen tyypin nimi on Huoris, ja hän taitaakin olla yksi tunnetuimmista vauvapalstan trolleista.
Tämä sama aloittajatrolli esiintyy täällä myös rssäntrollina. En tiedä onko rssäläinen oikeasti vai haluaako vain ärsyttää ihmisiä. Täysi kakara tuo on jokatapauksessa.
Miksi sua aina naurattaa? Usein tulee naurattaa -aloituksia joltain. Eikö olisi helpompaa etsiä kansallisia ratkaisuja rakennusten suunnitteluun kuumuus ja kylmyys asioissa.
Eikö se ollu vaan joku virhe? Oliko tätä ees viime vuonna :D
Ihan hyvä vaan niin osaa muistaa aurinkorasvan. Mies ei tietenkään käytä, liian naisellista suojata ihoa. No eipä mulle kuulu.