Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tuli varoitus ErIttÄin TuKalAsTa helteestä - ai että naurattaa :))

Vierailija
25.06.2022 |

Tädit voitte itkeä siellä turvonneiden nilkkojen ja kymmenen kissan kanssa. Minä avaan parvekkeen oven illalla ja laita puhaltimen puhaltamaan sisään viileää yöilmaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ollu vaan joku virhe? Oliko tätä ees viime vuonna :D

Ihan hyvä vaan niin osaa muistaa aurinkorasvan. Mies ei tietenkään käytä, liian naisellista suojata ihoa. No eipä mulle kuulu.

Vierailija
2/7 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mulla on viileää koko ajan. Ei ole kissaa tai turvonneita nilkkoja. En ole täti. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää AP.N tyyppiset, pelkkiä provotrolleja, kannattaa jättää vastaamatta/tai ilmoittaa asiattomiksi!

Vierailija
4/7 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää AP.N tyyppiset, pelkkiä provotrolleja, kannattaa jättää vastaamatta/tai ilmoittaa asiattomiksi!

Tämän kysyisen tyypin nimi on Huoris, ja hän taitaakin olla yksi tunnetuimmista vauvapalstan trolleista.

Vierailija
5/7 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama aloittajatrolli esiintyy täällä myös rssäntrollina. En tiedä onko rssäläinen oikeasti vai haluaako vain ärsyttää ihmisiä. Täysi kakara tuo on jokatapauksessa.

Vierailija
6/7 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sua aina naurattaa? Usein tulee naurattaa -aloituksia joltain. Eikö olisi helpompaa etsiä kansallisia ratkaisuja rakennusten suunnitteluun kuumuus ja kylmyys asioissa.

Vierailija
7/7 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauruhullu iskee jälleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan