Miksi HELVETISSÄ on pakko kailottaa puhelimeen julkisessa liikennevälineessä?
Olin varannut paikan ekstra-luokasta kun kuvittelin että siellä saan istua ja tehdä töitä rauhassa. Vielä mitä? Aivan lähelleni tuli istumaan yksi keski-ikäinen rouva, joka kailotti puhelimeen koko 3 tuntia kestäneen junamatkani ajan. Aina välillä lopetti puhelun, oli hetken hiljaa ja minä ehdin toivoa että kärsimys olisi ohi Sitten kuitenkin aina soitti lopulta uudelle tyypille. Vaunussa on puhelinkoppi puhumista varten, MIKSI IHMEESSÄ SITÄ EI VOI KÄYTTÄÄ?!
Kommentit (25)
Olisiko siellä junassa kannattanut huomauttaa kyseiselle matkustajalla asiasta, nyt on jo vähän myöhäistä valittaa
Halusi varmaan tarkoituksella kostaa, kun sinun läppärin naputus häiritsi
Tämä, ettei voida huomauttaa muille häiritsevästä käytöksestä tuntuu olevan joku Vain Suomessa -juttu. Ei missään muualla tällaista näe, täällä sen sijaan hyvin yleistä
Huh. Kailoja on myös lenkkitiet ja kadut täynnä. Tuntuu että huutavat kovaa kaupungeissa. Siksi rauhallisempi aika parempi ulkoiluun, mutta pitäisi kai muidenkin päästä ihmisten aikaan kuin vain kailottajien.
Vai että teit töitä, vaikka nyt on lauantai? Lol, tuo viimeistään paljasti provon
Tiedän tunteen, aamun metrossa erittäin rasittavaa. Lisäksi se, että kuunnellaan jotain puhelimesta ilman kuulokkeita on vähintään yhtä ärsyttävää
Jotkut ihmiset eivät vain käsitä, että häiritsevät.
Olen ihan samaa mieltä, joillain on raivostuttava tapa puhua todella kovalla äänellä. Typeriä juttujaan, joita varmaan itse pitävät kovinkin cooleina
Maailma Kelassa kirjoitti:
Mütïàįśet ovat pääkaupunkiseudun julkisen liikenteen suurin kailottajaryhmä.
Ottavat kaiken irti siitä, että voivat puhua vaikka mitä eikä kukaan ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tai että heidän kullanmurunsa häiritsisivät, täysin mahdoton ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tai että heidän kullanmurunsa häiritsisivät, täysin mahdoton ajatus.
Tämä. Erehdyin kerran vahingossa ottamaan paikan junan lapsivaunusta ja se meno oli jotain aivan järkyttävää. Lapset huusivat ja sotkivat eivätkä vanhemmat tehneet mitään
Vierailija kirjoitti:
Vai että teit töitä, vaikka nyt on lauantai? Lol, tuo viimeistään paljasti provon
Kaksi kaveriani lähti työhön, töinen iltavuoroon, toinen menee yövuoroon.
Ole typerys hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
80-luku soitti ja pyysi takaisin kaikki tyypit, joiden mielestä työaika on arkisin 8-16 kaikilla. t. Freelancer- yrittäjä joka tekee töitä vaikka juhannusyönä, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Monet tekevät töitä viikonloppuisin. Esimerkiksi yrittäjät päättävät pitkälti itse työaikansa
Onneksi on oma auto niin ei tarvitse sietää muita matkustajia samassa kulkuvälineessä. Paitsi tietenkin laivassa ja lentokoneessa
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen, aamun metrossa erittäin rasittavaa. Lisäksi se, että kuunnellaan jotain puhelimesta ilman kuulokkeita on vähintään yhtä ärsyttävää
Puhumattakaan niistä, jotka syövät/juovat jotain haisevaa vaikka ei saisi ja sotkevat paikan seuraavaa varten
Ihmetyttää kyllä, miten ihmiset kehtaavat ylipäätään puhua henkilökohtaisista asioistaan julkisella paikalla. Itselläni ei tulisi mieleenkään
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on oma auto niin ei tarvitse sietää muita matkustajia samassa kulkuvälineessä. Paitsi tietenkin laivassa ja lentokoneessa
Mutta eipä siinä sitä konettakaan sit naputella.
Teen tota tahallani. Olen aina valmiina puolustautumaan jos joku tulee päälle. Läimään maihin. Muiden pitää alistua ja joustaa sen verran. Kyse on asennekasvatuksesta tässä heikkohermojen maassa.
Mitä rouva sanoi, kun mainitsit hänelle asiasta?