Juhannus 2022 alkaa olemaan paketissa. Mitkä fiilikset jäi?
Kommentit (34)
Olen tosi tyytyväinen. Sain kuin sainkin maalattua ikkunoistani pokat. Ihan vain paikkamaalausta mutta otti aikansa tuokin. Nyt istun nojatuolissa vessapaperitupot sieraimissa, kun käy edelleen hieman maalinhaju nenään.
Hyvät fiilikset. Juhannusvieraat tuli eilen ja lähti tänään. Vaikka olikin kiva kun kävi vieraita, on vielä ihanampaa nyt kun saa olla rauhassa eikä tarvitse passata enää ketään. Just kävin uimassa, nyt voisin keittää kahvit. Ihanaa kun lämpö hellii.
Juhannuksesta on kadonnut se aitous, jota se oli ennen. Nykyään joulut, juhannukset ja kaikki ovat ihmisten somejuhlia, joissa on kauhea kilpailu, keillä on mukavimpaa ja hienoimmat ja onnistuneimmat järjestelyt.
Vierailija kirjoitti:
Juhannuksesta on kadonnut se aitous, jota se oli ennen. Nykyään joulut, juhannukset ja kaikki ovat ihmisten somejuhlia, joissa on kauhea kilpailu, keillä on mukavimpaa ja hienoimmat ja onnistuneimmat järjestelyt.
Totta tuokin. Itse jaan melko rentoja, sellaisia kivoja mutta myös arkisia kuvia someen. Jos sua ahdistaa some, voit olla kokonaan seuraamatta, ja tehdä just sellaiset aidot juhlat itseäsi varten, mistä tykkäät. Onneksi jokainen voi juhlia omalla tyylillä :)
Johannes Kastajan syntymäpäivä kunniaksi pidetty liturgia oli kaunis, oli 24. 6 hyvä kuorokin.
En juhli juhannusta mitenkään. Kuin mikä tahansa viikonloppu ylimääräisellä vapaapäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän vähän hukkuneita ottaen huomioon upea keli... se vähän ihmetyttää. Toki todella hienoa, pelkäsin luvun olevan karmea.
Yksikin on liikaa.
Juhannus mulle ihan sama päivä päivien joukossa.
Syömisestä jäi hyvät muistot. Päivän kohokohta.
Oli kiva juhannus. On syöty hyvin ja grillattu. Nähtiin eilen sukulaisia. Tänään käytiin uimassa tytön kanssa, kylmää vettä, mut oli kiva uida kun on niin hellettä. Oli kyllä hienot juhannusilmat, tuntuu kesältä 😍