Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei ole somessa
Onko hän kummallinen? Eikö hänellä ole kavereita? Onko hän vain ihminen, jota ei kiinnosta oman elämänsä jakaminen?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Heitän vastakysymyksen: Miksi ap itse pyörit facessa ja instassa katsellen kateellisena puolituttujen feikkipäivityksiä muka täydellisestä elämästä ja koet tuskaa kun itselläsi ei ole samanlaista kiiltokuva-arkea?
Kaikki pystyvät sinne tuuppaamaan kiiltokuva arkea ja säännöllisiä juhliaan jotka niitä harrastavat. Sitten ne eivät kerro kaikkea. Että käy äiti ja muitakin sukulaisia siivoomassa ja lapset hoitamassa niin että omaa aikaa jää postaamiseen ja harrastuksiin.
Kun tuttuni katseli niitä face päivityksiä niin hän sanoi ettei ettei hänellä riittäisi aika 24h/vrk tuollaiseen ja sanoin ettei minullakaan jos ei olisi ilmaista orja työvoimaa mun hankkimalleni työmaalleni. Jotkut vaan osaavat ottaa ihan kaikki irti toisten selkänahasta kuten ahne siskoni. Eikä se ahneus tähän lopu vaan se vaatii vielä kaikki itselleen mitä vanhemmiltani jäisi.
Ei kiinnosta olla siellä enää. Ollut pois 1,5v enkä oo kaivannu takas
Että on fiksu ihminen, joka ei ole somessa. Ihailen. Lähtisin itsekin, mutta työn takia täytyy olla. Tai oikeastaan pomo pakottaa ja pitää kakkosluokan kansalaisena niitä, joilla ei ole esim facebookia.
Whatsapp:ia käytän.
Ei ole Naamakirja- eikä Instagram- tilejä.
Ihmisten käyttäytyminen somessa on paljon niin keskenkenkasuista, että että ei huvita.
Valitettavasti Facebookin asema on hyvin keskeinen, en tieä, onko siihen käytännössa pakko liittyä.
Olen huomannuy, että internetin asiaisältö on alkanut köyhtyä Facebookin takia.
Heitä vaan. En ole koskaan ollut somessa. Mietin vain olenko epänormaali. Mutta ilmeisesti on meitä muitakin :)