Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko outo

Vierailija
25.06.2022 |

Olen 28 vuotias nainen, nykyään tuntuu että juhliminen ei kiinnosta. Joskus rentoudun parilla siiderillä, mutta kunnon kännien vetäminen ei enää kiinnosta. Harrastukset kiinnostavat enemmän ja muuten viihdyn kotona ja luonnossa. Minulla on nuorempia kavereita, jotka käyvät koko ajan ulkona. Jos joskus käyn baarissa niin lähden jo ennen yhdeksää kotiin. Onko outoa, jos ärsyynnyn jo siitä että kaverit vaan bilettävät eikä laita elämäänsä hallintaan? Kaverit myös hakevat draamaa juomisella, tyyliin: "vau, ollaan kovia jou jou." miksi se draamailu ja esillä oleminen kiinnostaa niin paljon? Jotenkin ärsyttää, koska teen tukka putkella hommia ja kaverit haluavat pitää hauskaa. Kaverit ei edes syö kunnolla, hirveästi kaikkea roskaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vain vääränlaisia kavereita, et ole outo.

Vierailija
2/6 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on vain vääränlaisia kavereita, et ole outo.

Kaverit ovat myös sellaisia, jos en sekoile heidän kanssaan niin seuraavalla kerralla saatan jäädä porukasta pois.

Olen aika turvallinen, en lähde tyhmyyksiin mukaan. Minua kiinnostaa turvallisuus. Kavereiden mielestä se on jotenkin hauskaa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa ettet halua bilettää, mutta et ole kavereitasi parempi vaikka et itse biletäkään, eikä heidän biletys ja syömiset kuulu mitenkään sulle.

Vierailija
4/6 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole outoa ettet halua bilettää, mutta et ole kavereitasi parempi vaikka et itse biletäkään, eikä heidän biletys ja syömiset kuulu mitenkään sulle.

En ole nipottaja, enkä estä pitämästä hauskaa, jotenkin hirvittää se alkoholi määrä. En puutu kenenkään elämään.

Ap

Vierailija
5/6 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia kypsymistä. 

Vierailija
6/6 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan