Oltiinko teillä eilen humalassa?
Kommentit (55)
Kevyt huppeli, join yhden 33 cl siiderin. Toisen siiderin jätin juomatta. Vähänkin riittää, kun en juuri harrasta alkoholia. Monta kuukauttakin menee välillä, etten ota mitään. Talvella tissuttelen vähän enemmän (jopa 2 x viikko), kun tykkään laittaa lorauksen Bailey's Irish Creamia kaakaoon.
Ollaan vasemmistolainen perhe ja tukka täynnä koko Juhannuksen. Oslon ampujan paljastuminen muslimiksi aukaisi korkin jo pari tuntia sitten.
En ottanut alkoholia eikä ottanut minun seuralainenkaan. Joka on kyllä kissa.
Join yhden pilsnerin ja aloin riehua päissäni.
En ollut. Meillä humala toisinaan kuuluu kuvioon.
ei oltu eilen eikä tänään, asuntovaunu laitetaan koukkuun ja lähdetään reissulle ilman määränpäätä. Tietä ja aikaa riittää..
Vierailija kirjoitti:
Siideri puoliksi?
Miksi edes vaivautua?
Joillekin riittää yksi lasillinen. :D
Ei oltu. Kumppani on juonut alkoholia viimeksi vuosi sitten ja itse olen juonut alkoholia yli 10 vuotta sitten viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
ei oltu eilen eikä tänään, asuntovaunu laitetaan koukkuun ja lähdetään reissulle ilman määränpäätä. Tietä ja aikaa riittää..
Onko mitään juntimpaa kuin asuntovaunuilu.
[/quote]
Onko mitään juntimpaa kuin asuntovaunuilu.[/quote]
On paljonkin juntimpaa olia lähtemättä reissuun esim asuntovaunun kanssa. Ymmärrän hyvin että et ole sitä koskaan kokeillut. Hyvin usein vuokrayksiössä se ei tule edes mieleen.
Ei, mutta olin kyllä TODELLA pilvessä Kerran vuodessa näin, ja vain St. Michelissä.
Ketkä tollot ryyppää lastensa kanssa!!! Huhhuh.
Oltiin eilen hulluna humalassa ja niin nytkin.
Meillä oltiin eilen teknisesti selvin päin. Niin muuten ollaan tänäänkin, vaikka juhannussimaa on vielä jäljellä runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta olin kyllä TODELLA pilvessä Kerran vuodessa näin, ja vain St. Michelissä.
Oikein. Mä olen pilvessä kyllä tänäänkin oujee 😎
Join eilen oluen ja siiderin, en ollut kännissä, mutta silti rapula yrittää olla, päätä särkee. 😣 Varmaan johtuu nestehukasta, kun ei eilen reissussa tullut varmasti juotua tarpeeksi vettä ja oli kuuma päivä.
Poliiseilla voi olla parempi tieto jos ovat puhalluttaneet kuljettajia, soita heille ja kysy.
Kyllä oltiin. Olen kaverin luona juhannuksen vietossa. Ei ole edes krapula.