Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyytää maksamaan ostoksia

Vierailija
25.06.2022 |

Mitä mieltä? Miesystävä tulee viikonlopuksi kylään ja siis syö minun tekemiäni ruokia, saunoo ym. Kun menimme kauppaan niin hän pyytää minua maksamaan kaljansa ja muut ruokaostoksensa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot typerä tossu. Onnea valitsemastasi miehestä, vaikuttaa olevan parasta A-luokkaa.

Vierailija
2/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että joutuu kyllä maksamaan bensansa itse kun ajaa luokseni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että teillä on maksutonta vettä tarjolla.

Vierailija
4/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet valinnut persaukisen miehen? Kriteerit ei ilmeisesti ole ollut sulla kohdallaan. Nosta tasoa eli vain hyvätuloisia miehiä, niin ei tarvii miettiä kuka maksaa. Normaalissa parisuhteessa se maksaa joka ehtii tai on lähimpänä kassaa. Näin ainakin meillä. Ylipäätään ihmetyttää se, että miksi mietit kuka maksaa? Kauppaostokset maksaa kuitenkin vain sen 100-300 euroa kerta... kyse ei ole uudesta autosta, mönkijästä tai paljusta 😀

Vierailija
5/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika epätoivoinen, kun edes kysyt tällaista. Sinulle ilmeisesti kelpaa millainen äijänrähjä tahansa, kunhan ei tarvitse olla yksin.

Vierailija
6/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan normaalia,niin kauan kun sallit hyväksi käytön. Ihan on tututtua. Tein vain lopun ja hän jätti minut.Otin oman elämäni haltuun! Voin hyvin silti yksin.

Vierailija
7/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet valinnut lompakkoloisen.

Vierailija
8/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä maksa. Jos mies on vain avoimen lompakon perässä (kuten todennäköisesti on) niin kyllä hän siitä nopeasti liukenee etsimään uutta maksajaa.

Vierailija
9/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tyhmä ole joka pyytää, vaan se joka maksaa.

Vierailija
10/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaukosuhteet kannata.

Vierailija
11/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ottanut hyvätuloista miestä? Niitä on kuitenkin nykyään aika paljonkin sinkkuina ja niistä monet on vielä myös hyvännäkösiä, hauskoja ja fiksujakin

Vierailija
12/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaukosuhteet kannata.

Se ei ole kaukosuhdetta nähnytkään, jos kuitenkin joka viikonloppu tavataan eli etäisyyttä on todennäköisesti max 200 km. Kaukosuhde on sitten, kun asutaan eri puolilla Suomea tai eri maissa, puhumattakaan jos asutaan eri mantereilla.

Jos itse olisi alkanut tutustua vain kotikaupungissani asuviin miehiin, niin en olisi ollut parisuhteessa vuoden 1998 jälkeen. Ja tänä aikana olen sentään asunut kahdessa Suomen suurimmassa kaupungissa.

Vierailija
13/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään maksaisi miehen juomia ja ruokia. Luultavasti olisin laittanut miehen listan kanssa kauppaan ja sanonut, että hänen vuoro maksaa syömisistä. Muista, sinua kohdellaan juuri niin huonosti kuin sinä itse sallit kohdeltavan.

Vierailija
14/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minun exä taas etsimässä uutta elättäjähölmöä?

Vierailija
15/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet valinnut persaukisen miehen? Kriteerit ei ilmeisesti ole ollut sulla kohdallaan. Nosta tasoa eli vain hyvätuloisia miehiä, niin ei tarvii miettiä kuka maksaa. Normaalissa parisuhteessa se maksaa joka ehtii tai on lähimpänä kassaa. Näin ainakin meillä. Ylipäätään ihmetyttää se, että miksi mietit kuka maksaa? Kauppaostokset maksaa kuitenkin vain sen 100-300 euroa kerta... kyse ei ole uudesta autosta, mönkijästä tai paljusta 😀

200e:lla syö kuukauden yksi naishenkilö. Ei todellakaan tehdä mitään satojen eurojen kauppareissuja ellei sillä sitten eletä koko kuukautta.

Vierailija
16/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan ovat juuri niitä testin paikkoja puolin ja toisin. Sinä näit nyt, miten mies saattaa olla sikamainen. Mies taas sai nähdä, että joko olet höynäytettävissä tai et. Miten muuten reagoit pyyntöön, ap?

Vierailija
17/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,2/5

Vierailija
18/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä olikin Iltalehdessä juttua loismaisista narskuista.

Vierailija
19/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet valinnut lompakkoloisen.

Köyhän naisen amerikan eversti.

Vierailija
20/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli huono. Ei jatkoon.