Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut kiva juhannus? Kerro siitä!

Vierailija
25.06.2022 |

Me ulkoilimme eilen paljon ja meni auringon osalta melkein yli. Oli kuitenkin ihan kiva aatto. Tänään ei erikoista ohjelmaa.

Entä teillä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille näyttää olevan kamalinta olla kotona enkä minäkään olisi jos ei tämä koti olisi todella viihtyisä kaikilla herkuilla ja meillä mökki samalla tontilla niin että ei tarvitse pakata kamoja auton perään kun tunnelma muuttuu alkeellisemmaksi mökkeilyksi :D Sähköt siellä on mutta ei sisävessaa ja voi käydä pusikossa lannoittamassa ykkös hädällä ja kakkoselle ei ole pitkä matka taloon. 

Vierailija
22/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monille näyttää olevan kamalinta olla kotona enkä minäkään olisi jos ei tämä koti olisi todella viihtyisä kaikilla herkuilla ja meillä mökki samalla tontilla niin että ei tarvitse pakata kamoja auton perään kun tunnelma muuttuu alkeellisemmaksi mökkeilyksi :D Sähköt siellä on mutta ei sisävessaa ja voi käydä pusikossa lannoittamassa ykkös hädällä ja kakkoselle ei ole pitkä matka taloon. 

Ei tää varsinaisesti kamalaa ole, enemmänkin tylsää ja outoa kun mies, lapset ja koirat on mökillä. En ole tottunut tällaiseen hiljaisuuteen.

T. Se työpuheluita kyttäävä päivystäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun mies tuli Suomeen. Juhannusniityllä tanssittiin ja kuunneltiin Reijo Taipaletta. Paistettiin koko yö muurinpohjalettuja. Aamulla oli lappu tyynyllä, että olen ihana, mutta pieren liikaa nukkuessani ja että hän matkusti takaisin kotiin.

Vierailija
24/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mun mies tuli Suomeen. Juhannusniityllä tanssittiin ja kuunneltiin Reijo Taipaletta. Paistettiin koko yö muurinpohjalettuja. Aamulla oli lappu tyynyllä, että olen ihana, mutta pieren liikaa nukkuessani ja että hän matkusti takaisin kotiin.

Hah hah, ahmed palasi vuohen viereen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi