Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka on vähän surullinen nyt juhannuksena?

Vierailija
24.06.2022 |

Tuntuu jotenkin ahdistavalta. Suljin Facebookin kun en halunnut enään katsoa. Ostin kiinalaista ruokaa ja vähän oluita ja siideriä, vaikka tiedän että huomenna olen 1,25 sentin budjetilla maanantaihin asti . Halusin juhlistaa juhannusta, ystävä feidasi, kaverit ovat kaupungissa ja bussikortissa mennyt aika umpeen. Yritän pitää hyvää fiilistä yllä mutta silti tuntuu että oon ihan arvoton. Siskolle laitoin hyvää juhannusta . Viestin , luki, mutta ei vastannut mitään. Jotenkin masentaa. Voitteko linkata jotain hyviä biisejä tähän millä sais fiilistä vähän ylemmäs? :) Onko kohtalotovereita?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku on tullut pari kertaa tänään. Nää juhlapäivät aina muistuttaa, että kukaan ei kaipaa mun seuraa.

Vierailija
2/35 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itku on tullut pari kertaa tänään. Nää juhlapäivät aina muistuttaa, että kukaan ei kaipaa mun seuraa.

😓

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pääsin töistä ja huomenna taas työt jatkuu, ilta menee pizzan ja parin oluen merkeissä.

Mukavaa olla kotosalla yksikseen, en kaipaa kännisten mölinää.

Vierailija
4/35 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelin, et mä oon. Olen sairaana kotona.

Mutta sitten luin viestisi ja tajusin, että sekä äiti että täti on soittanut ja olen saanut juhannusviestejä ystäviltä, siskolta sekä jopa kolmelta kiinnostuneelta mieheltä.

En voikaan olla surullinen.

Vierailija
5/35 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus on ainakin minulle pahin juhla vuodessa. Onneksi saa tehdä töitä koko juhannuksen, niin yksinäisyyden kärsimys on hieman miedompaa.

Vierailija
6/35 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eletään vähän epävarmassa maailmassa nykyään. Kyllä sekin voi vaikuttaa alitajuisesti.

Vierailija
7/35 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet ainoa. 

Itsehän tässä ollaan ilman naisseuraa, joten ankeaa on. 

Vierailija
8/35 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sitä.Itsekin yksin.Juhanus viestiä ei tullut poikani perheeltäEi sisareltani.Mutta enhän ole F.B. sepä se!Mutta toisiksi vanhimman siskoni poika soitti ja merkitsi paljon.Hän tiesi olen yksin,soitti silti matkan takaa!Upea fiilis sitä.

Vierailija
9/35 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän apeaa täälläkin, Tai olen kyllä ehtinyt nauraakin, mutta mennyt päivä vähän muistojen viemänä, olen kirjoittanut alaskin tuskallisia, perheeseeni liittyviä asioita. Nyt kun asun yksin ja alkoi loma, jokin väsymys vyöryi päälle. Olin ostanut lipun juhannustansseihin, mutten jaksanut lähteä. Totesin vaan, että olkoon, en pakota itseäni ihmisten ilmoille (vieläkään, jos koskaan). Tuntuu, että mulla on jotkin elämän palaset vielä siinä sulatteluvaiheessa, että ketään en tähän sekaan kaipaa. Kuulostaa tylyltä, mutta pelkään enemmän sitä, ettei kukaan ymmärtäisi. 

Monet juhannukset olen viettänyt jo yksin eikä tässä siis ole mitään uutta. Hellepäivästä (ei näitä kelejä tod ole joka vuosi) mieleen nousee väkisin haikeus muiden ilonpidosta ja yhteisyydestä. Mutta kuten todettu, olisin voinut (voisin vieläkin) lähteä tästä naamoja näkemään. Kuitenkin ihan hyvä näin. 

Vierailija
10/35 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Köyhä" juhannus täälläkin, viimeiset 20 euroo tuhlasin euron kaljatölkkeihin, grillimakkaraan ja suklaaseen (eli kaikkeen mihin köyhä ei saisi rahojaan käyttää XD), no mut ainaskin kohta tulee palkka ja sain koulupaikan :D kalja onneks turruttaa XD

Vierailija
11/35 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oma tilanne harmita niinkään, enemmän harmittaa kun tiedän että suomen luonto tullaan mylläämään tulevaisuudessa (ehkä) ja menettää se kaikki taianomaisuus jollain teollisuus metsällä / akkumineraali hakkuilla jne

Vierailija
12/35 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla piti olla seuraa, mutta pakit tuli (valehteli vieläpä selityksen; valitti väsymystä, mutta satuin näkemään hänet sattumalta toisen seurassa erittäin läheisissä tunnelmissa aiemmin) ja ghostaus kaupan päälle. Harmittaa pirusti kun oltiin sovittu jo kaikesta. Nyt saan huomisen kököttää yksin neljän seinän sisällä kun kaverit on pois kaupungista ja baarit on kiinni eikä mitään juhannustapahtumaa täällä. Ja samalla meni luottamus jälleen yhteen ihmiseen! Taidan minäkin laittaa Facebookin kiinni koko viikonlopuksi, kun eipä kiinnosta juhannusta enää juuri juhlia.

Vierailija
13/35 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyyden hiljaisuus käy jo korviin. Turrutan itseäni lähinnä nelos kaljalla. Meinasin laittaa jotain musaa tuubista mutta kaikki on niin kuultu ja näillä fiiliksillä kuuntelisi jotain mikä masentaa lisää. Väärä laji kukkaa pilasi mun juhannuksen. Tuosta ole kuin unilääkkeeksi. Päähän se ei mene ollenkaan.

Vierailija
14/35 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikausia mennyt juhannukset ja muut juhlapyhät yksin kotona. Nuorempana oli kavereita, mutta pariuduttuaan ei ole sinkkukaverille enää kutsuja tullut tai kukaan ikinä kysynyt mitä aion tehdä. Keneltäkään ei ole tullut hyvän juhannuksen toivotuksia, niin kuin ei muulloinkaan tule viestiä ikinä.

Vierailija
15/35 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää juhannusta sulle, aloittaja. Kohta alkaa teemalta vanha Chandler-leffa, jonka ajattelin katsoa. Katsokaa muutkin yksinäiset.

Vierailija
16/35 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minulla yhtä kurjaa ole ollut kuin teillä, mutta ei kivoinkaan juhannus.

Menkat ja migreeni, koko päivän on väsyttänyt hirveästi ja nyt itkettääkin.

En edes muista mitä tein päivällä kun olen ihan särkylääkepöhnässä.

Vierailija
17/35 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös ankea juhannus. Eipä tää varsinaisesti eroa muista päivistä, mutta silti masennus ja yksinäisyys korostuu aina juhlapyhinä. Ostin minäkin muutaman oluen ja herkkuja, vaikka niihin kului turhaan rahaa ja lihottavat vaan. Ihan sama, ei nyt jaksa kiinnostaa kilot tai mikään muukaan.

Vierailija
18/35 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Kaikkea hyvää ja kivaa Juhannusta eräältä yksinään juhannusta viettävältä.

Vierailija
19/35 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole Ap ainut surullinen. Mies lähti tänään ennemmin kavereiden kanssa ryyppään mitä että ois viettänyt minun kanssa iltaa. Oonki sitten ihan yksin.... tuntu tosi paskalle.. viime juhannuksena teki samoin..

Vierailija
20/35 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et oo ainoa. Katson Kesäillan valssi ohjelmaa ja haikeena muistelen miten nuorena tyttönä käytiin ystävien kanssa lavatansseissa kesät ja talvet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän