Marjamyyjänä vaihtorahojen laskeminen vaikeaa
Siis en ymmärrä miten vaikeaa voi olla antaa oikea määrä vaihtorahoja takaisin. Sama pätee oikean hinnan ja yhteenlasketun hinnan laskeminen oikein. Joo siis ymmärrän, että joskus tulee virheitä mut mulla joka toinen on väärin ellei enemmänkin kun asiakas kerran saa halvemmalla niin eikai se ny siitä valita. Ihan oikeasti ei auta vaikka kuinka laskinta käyttäs ku semmoseen oo aikaa tuolla juhannus huumassa. Myyn siis marjoja. Lisäksi olen moneen otteeseen laittanut tuotteille vääriä hintoja. Tänään toivotin puolelle asiakkaista hyvää pääsiäistä tai hyvää joulua vaikka oli juhannus aatto... mitä tästö pitäs aatella.
Kommentit (20)
Siis matikka ei ole todellakaan mun vahvuuksia ja myöskään matikka ei lukeudu niihin. Oon muutneki ihan kauhee sählääjä
Miksi tämä sama aloitus pitää tehdä monta kertaa?
Rekrytoidaanko marjamyyjiksi (ja jäätelökioskeihin) tarkoituksella keskivertoa viehättävämmän näköisiä nuoria naisia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä sama aloitus pitää tehdä monta kertaa?
Tämä on vasta toinen aloitus?
Uskon ettei porukka jaksa lukea 153 eri kommentia ja kommentoida asiaa sitten vaan teen mielummin uuden niin ihmiset jaksaisi vastata näihin.
Vierailija kirjoitti:
Rekrytoidaanko marjamyyjiksi (ja jäätelökioskeihin) tarkoituksella keskivertoa viehättävämmän näköisiä nuoria naisia?
En tiedä mutta otan tämän kohteliaisuudella. Täytyy se tyhmyys jollain tasapainottaa... xd
Marjamyyjähullu taas vauhdissa.
Ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Aa kiitos yksi ilmianto ei vielä poista ketjua ja jos poistaa teen sitten uuden(: katsotaan kuinka kauan jaksat kiusata ihmisiä
Dyskalkulia, tuo numeroiden lukihäiriö.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Dyskalkulia, tuo numeroiden lukihäiriö.
Ei mulla muuta.
No lol, ei ole mitään numeroiden lukihäiriötä.
Aika jännä nimi muuten tolla häiriöllä
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
En ole hullu. Ihan normaali
Kassatyö ei ole hirveän korkeaa kapasiteettiä vaativaa. Anteeksi vain. Joten jos siitä ei selviä niin ei selviä 100% oikeasti vaativammista ja useimiten tarkkaavaisuutta vaativista töistä.
Tunnen jopa lievästi kehitysvammaisia ihmisiä jotka työskentelevät kassalla.
Otat vaan sen laskimen käteen ja lasket sillä. Ei siinä kukaan kuole, vaikka joutuu hetken odottamaan, että lasket oikean hinnan niille myymillesi marjoille. Itse olen ollut marjamyyjänä torilla, ja olen paljon vaikeampiakin laskuja elämäni aikana laskenut. Mutta siinä marjakojussa on ne asiakkaat siinä kyselemässä kaikenlaista, ei siinä voi mitään laskea päässä.
Vierailija kirjoitti:
Otat vaan sen laskimen käteen ja lasket sillä. Ei siinä kukaan kuole, vaikka joutuu hetken odottamaan, että lasket oikean hinnan niille myymillesi marjoille. Itse olen ollut marjamyyjänä torilla, ja olen paljon vaikeampiakin laskuja elämäni aikana laskenut. Mutta siinä marjakojussa on ne asiakkaat siinä kyselemässä kaikenlaista, ei siinä voi mitään laskea päässä.
No joo ja sitte ku oot punninnu sen tuotteen ja se näyttää sen hinnan unohdan sen ku asiakas on jo ohentamassa siellä jotai mansikka purkkia
Anteeksi nyt vaan mut en voi sille mitään että rupeen sähläämään ja sitte unohtuu hinnat ja vaihtorahat ja tuotteetki puolet.
Vierailija kirjoitti:
Kassatyö ei ole hirveän korkeaa kapasiteettiä vaativaa. Anteeksi vain. Joten jos siitä ei selviä niin ei selviä 100% oikeasti vaativammista ja useimiten tarkkaavaisuutta vaativista töistä.
Tunnen jopa lievästi kehitysvammaisia ihmisiä jotka työskentelevät kassalla.
No kyllä siinä tarvitaan hyviä päässälaskutaitoja
En tiedä, mutta Hesburgerissa Ja Mc:ssa tilaukseni on uesin liian kompleksinen tekijöille. Aina pakko tarkistaa, kun usein puuttuu asioita. Vaikka lukisivat tilauksen minulle takaisin, niin sitä ei killä pakkauksesta löydy
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta Hesburgerissa Ja Mc:ssa tilaukseni on uesin liian kompleksinen tekijöille. Aina pakko tarkistaa, kun usein puuttuu asioita. Vaikka lukisivat tilauksen minulle takaisin, niin sitä ei killä pakkauksesta löydy
No ymmärrän hyvin. Joskus unohdan antaa tuotteet asiakkaalle. Sitten ihmettelevät tyhminä siinä että voisitko antaa ne mansikat vielä. Noh näitö sattuu.
Oon työskennelly parivuotta marjamyyjänä ja työkavereina on ollut jos jonkinlaista ihmistä.
Kerran oli yksi ketö ei osannut laskea yhtään vaihtorahoja ja muutnekin sähläsi kokoajan.
Semmoiset ei vaan sivellu alalle. Suosittelen alanvaihtoa...
Vierailija kirjoitti:
Oon työskennelly parivuotta marjamyyjänä ja työkavereina on ollut jos jonkinlaista ihmistä.
Kerran oli yksi ketö ei osannut laskea yhtään vaihtorahoja ja muutnekin sähläsi kokoajan.
Semmoiset ei vaan sivellu alalle. Suosittelen alanvaihtoa...
Joo ei todellakaan ole mikään unelma duuni.
Oon vaan kesätöissä et saisin hyvän työtodistuksen, kokemusta ja no toetenki rahaa
Usein myös työkaverini saattavat kysyä että taeviinkonapua jonku rahojen laskemiseen ku huomaa et oon ihan kujall ja ei tuu mistöö mitää ja ihmettelee ku lasken ääneen. Muutne unohdan missä kohtaa olin laskemassa ja saatan siltikin unohtaa(: