Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen todella epävarma kehostani. Mikä avuksi?

Vierailija
24.06.2022 |

Mieheksi minulla on aika epämiehekkää piirteet, tai sellaiset mitä ei yleensä katsota viehättäväksi. Esimerkkinä: Olen aika lyhyt, kasvoni pyöreähköt, silmät eivät säihky kuin tähdet, varustus valitettavan keskiverto, pienet kädet ja jalat. Seurustelusuhteet jääneet unholaan, kun mieli sanoo, että miksi edes yrittää kun en kuitenkaan kelpaa.

Itse keksimääni vai ihan oikeasti vaikutusta näillä johonkin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikille. Vinkki: keskity elämään itsesi kanssa niin tasapainoista ja mukavaa elämää kuin pystyt. Kaikki muu tulee itsestään.

Vierailija
2/4 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaikille. Vinkki: keskity elämään itsesi kanssa niin tasapainoista ja mukavaa elämää kuin pystyt. Kaikki muu tulee itsestään.

niin varmasti. ja kuitenkin, reaalimaalimassa (täällä suomessa ja kaikkialla muualla) elää,mielestäsi vain epätäydellisentäydellisiä ihmisiä? vailla mitään huolia.

en usko, sori. kaikki somealustat täynnänsä 'itseään oireilevia täysin epätasapainossa (myös fyysisesti!) olevia ihmisraunioita'. vai etkö oie ikinä huomannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin miehen kiinnostavuudessa (valitettavasti) muut ominaisuudet ovat ensisijaisia.

Vierailija
4/4 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut tuon ongelman aikaiseksi ajattelemalla.

Herkee ajattelemasta, niin ei ole tätä ongelmaa eikä muita ongelmia.

Sillä kaikki ongelmat saavat alkunsa ja syntynsä ajattelun myötä.