Kuka on vielä selvin päin?
Mä oon kun kroppa ei kestä nykyään yhtään alkoholia. Muita?
Kommentit (119)
Itse juon vain työpäiviä edeltävinä iltoina. Maanantaina töihin joten sunnuntaina voisi ottaa puolikkaan viskipullon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä porukka ilman alkoholia🥳🥳🎊😎
Varmaan tosi hauska seurue =DD
Aikuisena sinäkin opit, että hauskanpitoon ei tarvita viinaa.
Mee ny lukien sitä raamattuas
En omista Raamattua. Miksi sinua kiukuttaa, että kaikki eivät juo viinaa?
Kine. Ihan ok, jos ei kiinnosta juoda, ei tartte viisastella silti sillä
Miksi sinä lapsi osallistut aikuisten keskusteluun? Eihän täällä kukaan viisastele. Kerromme vain juhannuksesta ilman viinaa.
Miten paha alkoholiongelma pitää olla ettei pysty nauttimaan sopivasti alkoholijuomia mukavan tunnelman saamiseksi? Vai onko teillä joku trauma siitä että vanhemmat oli juoppoja tms? Ei sekään silti estä itseä käyttämästä alkoholia järkevästi.
Eihän se ole alkoholiongelma, jos osaa olla ilman alkoholia. Alkoholi on ongelma vasta sitten, kun ilman ei pysty olemaan. Sitten ollaan jo pahan ongelman puolella, kun ei pysty edes sitä sietämään, että joku muu on ilman alkoholia.
Aika moni täällä ei siedä sitä että toiset osaa nauttia alkoholista järkevästi ja kohtuudella.
Aika moni näistä(kään) ei osaa nauttia alkoholista järkevästi ja kohtuudella vaikka niin kuvittelevatkin.
Se känniää liö on tasan yhtä rasittava oli se sitten juonut humalahakuisesti tai omasta mielestään järkevästi ja kohtuudella alkoholista nauttien. Lopputulos on silti sama.
Ei ole.
Esim. itse olen juonut tänään pikku hiljaa 4 tuoppia kylmää olutta. Ihan mukava nousu, ja mukava tunnelma. Promillet oikeaoppisesti luultavasti siinä 0,7 paikkeilla koko ajan. Mukavaa on, eikä krapulaa tule. Aamulla juoksulenkille. Katsos näin nautitaan alkoholia oikein.
Päätit sitten oikein todistaa tuon lainaamasi viestin todenperäisyyden.
Tirsk.
Minä ainakin.
T. Palstarölliksi haukuttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä lapsi osallistut aikuisten keskusteluun? Eihän täällä kukaan viisastele. Kerromme vain juhannuksesta ilman viinaa.
Miten paha alkoholiongelma pitää olla ettei pysty nauttimaan sopivasti alkoholijuomia mukavan tunnelman saamiseksi? Vai onko teillä joku trauma siitä että vanhemmat oli juoppoja tms? Ei sekään silti estä itseä käyttämästä alkoholia järkevästi.
Eihän se ole alkoholiongelma, jos osaa olla ilman alkoholia. Alkoholi on ongelma vasta sitten, kun ilman ei pysty olemaan. Sitten ollaan jo pahan ongelman puolella, kun ei pysty edes sitä sietämään, että joku muu on ilman alkoholia.
Aika moni täällä ei siedä sitä että toiset osaa nauttia alkoholista järkevästi ja kohtuudella.
Aika moni näistä(kään) ei osaa nauttia alkoholista järkevästi ja kohtuudella vaikka niin kuvittelevatkin.
Se känniää liö on tasan yhtä rasittava oli se sitten juonut humalahakuisesti tai omasta mielestään järkevästi ja kohtuudella alkoholista nauttien. Lopputulos on silti sama.
Ei ole.
Esim. itse olen juonut tänään pikku hiljaa 4 tuoppia kylmää olutta. Ihan mukava nousu, ja mukava tunnelma. Promillet oikeaoppisesti luultavasti siinä 0,7 paikkeilla koko ajan. Mukavaa on, eikä krapulaa tule. Aamulla juoksulenkille. Katsos näin nautitaan alkoholia oikein.
Teepä ihan oma ketju juopottelullesi. Tässä keskustelussa kysellään kuka on selvinpäin. Sinä mitä ilmeisimmin et ole, vaan olet jo niin kännissä, että haastat riitaa siitä, että jotkut ovat selvinpäin. Etkä sinä edelleenkään voi määritellä, mikä on alkoholin suhteen oikein ja mikä ei.
Edelleenkään ei ole juopottelua nauttia muutama annos alkoholia juhlissa.
Kyllä on, jos se aiheuttaa tarvetta syyllistää siitä, että joku ei juo. Silloin on viinapiru jo saanut pahasti otteen, kun alkoholin juomista pitää yrittää nostaa paremmaksi valinnaksi kuin selvinpäin olemista.
Aha. Tällä palstalla (ja tässä ketjussa) on kyllä yleensä tapana syyllistää kaikki juopoiksi jotka juo ikinä missään tilanteessa yhtään alkoholia. Ei ole tasapainoista käytöstä sellainen. On se kyllä erikoinen tämä suomalaisten suhtautuminen alkoholiin.
Niin. Arvostellaan jos juo liikaa ja myös jos juo liian vähän tai varsinkin jos ei juo ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Teepä ihan oma ketju juopottelullesi. Tässä keskustelussa kysellään kuka on selvinpäin. Sinä mitä ilmeisimmin et ole, vaan olet jo niin kännissä, että haastat riitaa siitä, että jotkut ovat selvinpäin. Etkä sinä edelleenkään voi määritellä, mikä on alkoholin suhteen oikein ja mikä ei.
Edelleenkään ei ole juopottelua nauttia muutama annos alkoholia juhlissa.
Kyllä on, jos se aiheuttaa tarvetta syyllistää siitä, että joku ei juo. Silloin on viinapiru jo saanut pahasti otteen, kun alkoholin juomista pitää yrittää nostaa paremmaksi valinnaksi kuin selvinpäin olemista.
Aha. Tällä palstalla (ja tässä ketjussa) on kyllä yleensä tapana syyllistää kaikki juopoiksi jotka juo ikinä missään tilanteessa yhtään alkoholia. Ei ole tasapainoista käytöstä sellainen. On se kyllä erikoinen tämä suomalaisten suhtautuminen alkoholiin.
Niin on. Missään muualla maailmassa ei tarvitse perustella miksi EI juo alkoholia. Nyt sinä jankutat jopa selvinpäin olevien ketjussa, että "kyllä suomalaisen pitää juoda". Sairasta on tämä alkoholipakkomieleinen kulttuuri.
Minä syy kai kun en dokaa olen yksin jussin?
Luonnollisesti olen.
Maito ja mehu on ihan parasta sekä tietenkin jäätee.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti olen.
Mikään noista ei ole terveellistä juotavaa.
Minä, meen kohta nukkumaan. Ei yhtään innosta juoda mitään alkoholipitoista enää juuri koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti olen.
Miten kukaan pystyy juomaan maitoa aikuisena? Itse käytän sitä aina kahvissa, mutta aika oksettavaa olisi juoda sitä sellaisenaan. En ole juonut ainakaan 15 vuoteen.
Tänään ihan teelinjalla. Huomenna perheen kesken nautimme sivistyneesti roseeviiniä.
Minä olen selvinpäin. Ja juon maitoa, joka päivä, monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ihan teelinjalla. Huomenna perheen kesken nautimme sivistyneesti roseeviiniä.
Juoppo.
t. vauvapalsta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti olen.
Miten kukaan pystyy juomaan maitoa aikuisena? Itse käytän sitä aina kahvissa, mutta aika oksettavaa olisi juoda sitä sellaisenaan. En ole juonut ainakaan 15 vuoteen.
Hyvin pystyy. Yllätys, yllätys: kaikilla ei ole samanlaisia makumieltymyksiä kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti olen.
Hyvin pystyy. Yllätys, yllätys: kaikilla ei ole samanlaisia makumieltymyksiä kuin sinulla.
Ihan turha juoma. Ei siinä ole mitään erityisen hyvää miksi sitä pitäisi juoda. Suomalainen erikoisuus muutenkin tuon juominen, ei missään muualla aikuiset juo maitoa. Lapset silloin tällöin.
Ruoan kanssa juodaan vettä, tai sitten jotain alkoholjuomaa juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoppo.
t. vauvapalsta
Ei hän ruvennut riehumaan siitä, että joku ei juo alkoholia. Eli ei ole juoppo. Juoppo olet vain sinä, joka riehut muiden juomattomuudesta ja koet tarvetta perustella meille, miksi juominen olisi muka pakollista.
t. oikea vauvapalsta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti olen.
Ihan turha juoma. Ei siinä ole mitään erityisen hyvää miksi sitä pitäisi juoda. Suomalainen erikoisuus muutenkin tuon juominen, ei missään muualla aikuiset juo maitoa. Lapset silloin tällöin.
Ruoan kanssa juodaan vettä, tai sitten jotain alkoholjuomaa juhlissa.
Miksi pitää koko ajan nillittää toisten valinnoista? Aikuinen saa juoda maitoa, jos haluaa eikä se kuulu sinulle. Elämässä on paljon muutakin turhaa, mutta sellaista elämä on. Kaikki ei aina voi olla täydellisesti hyödyllistä.