Kuka on vielä selvin päin?
Mä oon kun kroppa ei kestä nykyään yhtään alkoholia. Muita?
Kommentit (119)
Mansikkalime-mehu on tämän juhannuksen juoma. Ollaan lähdössä autolla ihaniin maalaismaisemiin katsomaan kokkoa. Mukavaa kun ei alkoholi kuulu juurikaan enää elämään. Joskus voin ottaa lasin punaviiniä mutta näihin juhlapyhiin ei alkoholi mitenkään erityisesti kuulu.
Täällä on menty täysin vesilinjalla.
Herätyskello soi klo 5:30 navettaan :)
Tänään tulee täyteen 25v ilman pisaraakaan alkoholia. Sitä ennen tuli juotua loppuelämän tarpeiksi ja ylikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä porukka ilman alkoholia🥳🥳🎊😎
Varmaan tosi hauska seurue =DD
Aikuisena sinäkin opit, että hauskanpitoon ei tarvita viinaa.
Mee ny lukien sitä raamattuas
En omista Raamattua. Miksi sinua kiukuttaa, että kaikki eivät juo viinaa?
Kine. Ihan ok, jos ei kiinnosta juoda, ei tartte viisastella silti sillä
Vierailija kirjoitti:
Tänään tulee täyteen 25v ilman pisaraakaan alkoholia. Sitä ennen tuli juotua loppuelämän tarpeiksi ja ylikin.
Eipä siinä. Me muut toki osaamme jakaa sen kiintiön tasaisemmin koko elämän ajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee pikkanen jo tutimaan😴
Meehän sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä lapsi osallistut aikuisten keskusteluun? Eihän täällä kukaan viisastele. Kerromme vain juhannuksesta ilman viinaa.
Minä myôs, asun ulkomailla ja tein juuri makaronilaatikkoa jussin kunniaksi (mun erikoisruoka erityistilanteisiin;))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä. Me muut toki osaamme jakaa sen kiintiön tasaisemmin koko elämän ajalle.
Miksi koet aiheelliseksi v'ttuilla ihmiselle, joka osaa olla kokonaan ilman alkoholia?
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hienoa. Haluatko saada mitalin siitä, että olet parempi ihminen kuin minä olin nuorempana?
Miksi muuten osallistut tähän keskusteluun, jos et ole selvin päin? Nythän kysyttiin, kuka on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. En tykkää muutenkaan alkoholista, ja nyt pitää olla ajokunnossa, kun oma lapsi on sairaalassa :(.
Tsemppiä koko perheelle💕
Kiitos ! Sitä nyt tarvitaan, kun hoito ei ole lähtenyt tehoamaan toivotusti. On niin voimaton olo kaiken tämän äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä lapsi osallistut aikuisten keskusteluun? Eihän täällä kukaan viisastele. Kerromme vain juhannuksesta ilman viinaa.
Miten paha alkoholiongelma pitää olla ettei pysty nauttimaan sopivasti alkoholijuomia mukavan tunnelman saamiseksi? Vai onko teillä joku trauma siitä että vanhemmat oli juoppoja tms? Ei sekään silti estä itseä käyttämästä alkoholia järkevästi.
Alkuillasta piknikillä juotu siideri on jo haihtunut. Mutta aion kyllä juoda vielä yhden oluen. Hyvää Juhannusta 🌷.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten paha alkoholiongelma pitää olla ettei pysty nauttimaan sopivasti alkoholijuomia mukavan tunnelman saamiseksi? Vai onko teillä joku trauma siitä että vanhemmat oli juoppoja tms? Ei sekään silti estä itseä käyttämästä alkoholia järkevästi.
Eihän se ole alkoholiongelma, jos osaa olla ilman alkoholia. Alkoholi on ongelma vasta sitten, kun ilman ei pysty olemaan. Sitten ollaan jo pahan ongelman puolella, kun ei pysty edes sitä sietämään, että joku muu on ilman alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä oli syy sinulle osallistua tähän aikuisten keskusteluun? Juopoilta ei nyt kysytty mitään.
Minä. Lasten kanssa vietetään juhannusta, uimasta tultiin juuri. Alkoholittomia olen tänään juonut, juuri aukesi Lammsbräu johon puristin vähän sitruunaa.
Minä olen. Yksin en viitsi ottaa edes yhtä, kun tulen vaan normaalia seurallisemmaksi ja kun seuraa ei ole niin se ei ole sitten yhtään kiva fiilis.
Omalta osaltani kyllä. Oletko jo niin kännissä, ettet enää lukeakaan osaa?