Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35v Sinkkumiehenä deittailun yritys on kuon pään hakkaamista seinään

Vierailija
24.06.2022 |

Kannattaisiko luovuttaa?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuo ulina.

Tämä- koko juhannus tätä ülinaa: en saa ilmaista tussua, en saa naista. Mutta en halua läskiä, en yh: ta, en rillipäätä- pitää olla max 20- vuotias, isotissinen,pitkähiuksinen fitbesmaalu- missi neitsyt. Ja itse on joku keski- ikäinen, moottoripyöräilyä ja kuntosalia harrastava pallinaama AMK insinööri, joka luulee olevansa tasokas mies,jolle ei kelpaa kuin megabeibi. .Vttu mä en jaksa näitä.

Näähän harrastaa ostovaimoja. Osto pitää nokkansa kiinni eikä häiritse takakireän insinööri pätijän elämää. Statusnappulat kuuluu kanssa kuvioon.

Vierailija
62/76 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi aina ehdotetaan itsensä kehittämistä. Omien havaintojeni mukaan juuri näillä kehittäjillä käy huonoin flaksi. Eniten kiinnostusta on "ei huolta huomisesta"-tyypeillä, joiden tulevaisuuden suunnitelmat liittyvät ensi viikonlopun baaritukseen.

Nämä "ei huolta huomisesta" -tyypit ovat alfoja joille on sattunut geenilotossa ulkonäöllisesti jackpot. He saavat kyllä ainakin lyhytaikaista seuraa, mutta jos muut asiat eivät ole kohdallaan niin siihen sekin jää.

Eräs puolituttu on tällainen taiteilijatyyppi. Saa valtavasti huomiota naisilta baarista, mutta kun myöhemmin selviää että ammatti ei juuri euroja tilille tuota niin suhteet lopahtavat siihen. Parasta tietysti olisi jos olisi kaikki paketissa kunnossa, silloin on tietty ihan sama mitä tekee, naiset hakevat vaikka etelänavalta.

No mutta. Jos ei ole ulkonäköä, niin statuksen ja varallisuuden voi Suomessa hankkia kuka vaan. Kun kerta niitä " naisia" sillä saa. Mikä on sinun tekosyysi, että sinulla ei ole kumpaakaan?

Mistä päättelet ettei minulla ole kumpaakaan? Ulkonäköä en ala kehuskelemaan, koska se on mielipidekysymys, mutta vuositulot voin kyllä sanoa koska se on absoluuttinen numero, 90ke.

Ei ole kumpaakaan. Et itkisi pimperon puutetta juhannuksena/ arkena/ joka veetun viikonloppu jossain av- palstalla. Statusmiehet ei edes tiedä, mikä on av- palsta.

Eli itse et mikään statushenkilö ole.

Statusmiehet ei täällä käy. Minä en ole mies. Mieheni on. Ja isäni ja veljeni. Kukaan ei edes tiedä, mikä on vauva.fi-palsta.

Taitavat olla raksamiehiä tai jotain. Kaikki oman tuttavapiirini miehet tietävät kyllä vauva-palstan(IT-ala).

Eivät ole. Isäni on professori, minä, mieheni ja veljeni olemme kaikki akateemisesti koulutettuja. Varmasti joku tasoisesi ja ystäviesi tasoinen IT ihminen= amiskan tietokonelinjan käynyt junttimies tietää av- palstan, kun pitää aikaa tappaa siellä IT- tuessa puhelinsoittojen välissä

Vaikutat kauhean aggressiiviselta, olisiko joku vihanhallintakurssi paikallaan? Olen sähkö-di ja useimmat ystäväni myös akateemisia, on joukossa myös amk:n käyneitä, mutta en jaottele ihmisiä sen perusteella missä ovat sattuneet lapsuutensa viettämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder? Ja muista että tasosi on jotain muuta kuin kuvittelet. Et ole enää 25v, en itse ole vielä tajunnut ja siksi yksin.. Vanha ja kulunut harrastusporukoista, mutta joo... Baarit on sitten hieman niinjanäin, isoissa kaupungeissa varmaan sekin hyvä vaihtoehto.

Mikä ihmeen taso? Jos ikä määrittää tason niin kyllä minä naisena sanon että 35v on tasokkaampi kuin 25v.

Ei ole. 35- vuotias on keski-ikäinen ukkeli.

35v on mies parhaassa iässä.

Vierailija
64/76 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri 35 v on kovin menekki miehille. Monilla 30+ sinkkunaisilla on kova vauvakuume ja biologinen kello tikittää ja kelpaa lähes kuka tahansa mies. Ehkä ap etsii liian kovatasoista naista, joko liian nuorta tai liian kaunista. Kun alkaa katsoa oman ikäisiä ja ulkonäöllusesti samaa kastia, niin kyllä joku löytyy.

N

Entäs jos ei halua lapsia?

M37

Vierailija
65/76 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuo ulina.

Tämä- koko juhannus tätä ülinaa: en saa ilmaista tussua, en saa naista. Mutta en halua läskiä, en yh: ta, en rillipäätä- pitää olla max 20- vuotias, isotissinen,pitkähiuksinen fitbesmaalu- missi neitsyt. Ja itse on joku keski- ikäinen, moottoripyöräilyä ja kuntosalia harrastava pallinaama AMK insinööri, joka luulee olevansa tasokas mies,jolle ei kelpaa kuin megabeibi. .Vttu mä en jaksa näitä.

Hah hah, just näin.

Vierailija
66/76 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri 35 v on kovin menekki miehille. Monilla 30+ sinkkunaisilla on kova vauvakuume ja biologinen kello tikittää ja kelpaa lähes kuka tahansa mies. Ehkä ap etsii liian kovatasoista naista, joko liian nuorta tai liian kaunista. Kun alkaa katsoa oman ikäisiä ja ulkonäöllusesti samaa kastia, niin kyllä joku löytyy.

N

M37

Saat iän puolesta vasektomian. Siemenet voi nykyään laittaa pakkaseen turvaan.

Vierailija
67/76 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 33 täyttävä nainen eikä minulla ole koskaan ollut miestä eli hakkaan päätäni seinään, kuten sinäkin.

Vierailija
68/76 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asut, missä olet töissä, mitä harrastat ja milloin viimeksi seurustelit?

Mikä saa sinut olettamaan, että hän olisi joskus seurustellut tai harrastanut seksiä?

Vierailija
69/76 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder? Ja muista että tasosi on jotain muuta kuin kuvittelet. Et ole enää 25v, en itse ole vielä tajunnut ja siksi yksin.. Vanha ja kulunut harrastusporukoista, mutta joo... Baarit on sitten hieman niinjanäin, isoissa kaupungeissa varmaan sekin hyvä vaihtoehto.

Mikä ihmeen taso? Jos ikä määrittää tason niin kyllä minä naisena sanon että 35v on tasokkaampi kuin 25v.

Ei ole. 35- vuotias on keski-ikäinen ukkeli.

35v on mies parhaassa iässä.

Ei ole vaan hiusraja pakenee, vatsa kasvaa, erektio-ongelmat alakavat jos ei jo ole. Sen lisäksi tuon ikäisen miehen seksihalut katoavat esim. salitreenillä.

Vierailija
70/76 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä vain yksin

Vierailija
71/76 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastaisin sun tussun nuolemista, jos olisit mun muija, mut kun et ole, niin imeskeleppä vaikka ahmedin kamelin perseessä käynyttä benistä.

Vierailija
72/76 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastaisin sun tussun nuolemista, jos olisit mun muija, mut kun et ole, niin imeskeleppä vaikka ahmedin kamelin perseessä käynyttä benistä.

Aika monen miehen benis on käynyt jonkun perseessä, että jos se on kriteeri niin vähiin jäisi imeskeltävät.

Tälleen ohiksena sivusta.

Vierailija
73/76 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Hullu vain ikäisiään edes katselee vanhemmiten.

Vierailija
74/76 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
75/76 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuo ulina.

Uuuuii uuuuu uuuu ja vielä u 🤣

Vierailija
76/76 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

M37

Etsi vanhempia naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi