Jatka virkettä: "Alkaisin itkeä, jos juhannuspöydässä olisi..."
Kommentit (45)
Mämmiä, kuten Juha Miedolla kuulemma.
Kasa ruumiita. Ei kai mikään ruoka sentään itkettämään alkaisi.
raikkaita voileipiä, 200 grammaa makaronilaatikkoa vierasta kohden ja vanukkaita miehille
...murhaa , eli kuolleen eläimen raatoja ja ilmaston tuhoa. Haluaisin vielä todeta, että olen vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Jos siinä oikein kasa olisi, niin siitähän söisi koko suku. Mikä siinä ruuassa nyt niin itkettää?
Vierailija kirjoitti:
Ruumiitahan ne possun kyljykset yms. ovat. Miksi sinua itkettäisi nähdä kasa kyljyksiä?
Silliä ja uusia perunoita runsaan tillin kera. Silliä en pysty syömään ollenkaan, uudet perunat menevät alas jotenkuten, kunhan kaavin tillit pois.
Kinkkukiusausta, Janssoninkiusausta yms.mauttomia tekeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Te-toimiston täti työnhakuvelvoitteen kanssa.
Kiitos tästä 😂😂
Vierailija kirjoitti:
...murhaa , eli kuolleen eläimen raatoja ja ilmaston tuhoa. Haluaisin vielä todeta, että olen vegaani.
Mä itkisin jos sä olisit meidän seurueessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekohampaat oksennuksessa.
Omasi?
Ei kun sun.
Anoppi pillu paljaana haarat levällään.
Vierailija kirjoitti:
Mämmiä eikä mitään alkoholipitoista
Juha Mieto, eikä mämmiä jäljellä ainuttakaan tuokkosta.
Lottokuponki, jossa on eurojackpotin päävoitto. Kyllä tulisi itku silmään, jos päävoitto osuisi minulle tällä viikolla.
En itkisi, jos juhannuspöydässä olisi kuollut sukulainen (äiti, isä, sisko, veli, yms). Odotan vain perinnönjakoa.
anoppi
Ja selvennykseksi miksi, koska anoppi olisi juhlan kunniaksi humalassa ja mun juhlinta menisi lasten suojeluun häneltä ja utelun torppaamiseen.