Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Other Danish Guy TV-mainos

Vierailija
24.06.2022 |

Jos KERRAN VIELÄ renkuttavat "hy hy hy hyvää kesää", nakkaan television ikkunasta ulos.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin itkemään, kun radiosta tuli valvomon Mikä kesä. Vtutti niin paljon. Joo, on ollut vähän stressaantunut olo, mutta se oli liikaa.

Vierailija
2/40 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulihan se heti pian uudestaan!

*televisio lentää kaaressa pihalle*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Tuo mainos on aivan k a m a l a.

Vierailija
4/40 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mainosten parasta antia.

Vierailija
5/40 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloin itkemään, kun radiosta tuli valvomon Mikä kesä. Vtutti niin paljon. Joo, on ollut vähän stressaantunut olo, mutta se oli liikaa.

Luojan kiitos en ole kuullut tuota moneen vuoteen.

Vierailija
6/40 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hirveä renkutus.

Vierailija
7/40 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt monta huonompaakin. Tuo kyseinen mainos on onneksi lyhyt ja ytimekäs.

Vierailija
8/40 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi edes kelata noiden ke-ke-kesähöpötysten yli ja ohi kunnolla, kun tulevat niin nopeasti taukojen aluksi.

Todellakin ärsyttävää...

Vierailija
9/40 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten en ole nähnyt tuota mainosta tai ainakaan pannut merkille, vaikka televisiota tuleekin katsottua.

Vierailija
10/40 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nähnyt monta huonompaakin. Tuo kyseinen mainos on onneksi lyhyt ja ytimekäs.

Mutta kun se tulee viisisataa kertaa päivässä!

Vierailija
11/40 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekseni en ole katsellut tv-mainoksia varmaan 10 vuoteen. Suosittelen teille muillekin samaa.

Vierailija
12/40 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tyhjä talouspaperirullan hylsy kundilla pöksyssä ja naisella rehottava tuhero!

Vierailija
13/40 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se siis samanlainen, missä miehet ketkuttelee monta kokoa liian pienissä boxereissa, kuten tuon puljun mainoksissa tavallisesti?

Vierailija
14/40 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se siis samanlainen, missä miehet ketkuttelee monta kokoa liian pienissä boxereissa, kuten tuon puljun mainoksissa tavallisesti?

Joo on.

Juuri vilahti taas telkkarissa, noin tuhannetta kertaa tänään. Siis yhden mainoskatkon aikana se tulee vähintään kaksi kertaa. Miten ihmeessä tuolla firmalla on varaa tuollaiseen tykitykseen?

15/40 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en vihaa niin paljon kuin tätä! Eniten ärsyttää tässä se peräreiän levittäminen, mitä se yksi äijä tekee naureskellen. Antaa idioottimaisen kuvan miehistä ja jos vastaava mainos olisi, jossa naiset kekkuloisivat pikkuhousuisillaan ja koomisesti keimaillen hieroisivat haarovälejään, niin varmasti kiellettäisiin naisia halventavana koko mainos!

Vierailija
16/40 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mainos, mikä saa nauramaan tällä hetkellä. Jos on ollut v$%#u päivä, niin juuri tämä mainos piristää. Varsinkin sen miehen pyllistys mustissa boxereissa!!!!

Vierailija
17/40 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä kanavaa mainosten ajaksi.

Vierailija
18/40 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä mainosten parasta antia.

Minustakin aivan hervoton, mutta laskin, että yksi aamu ko. mainos tuli yhden mainostauon aikana NELJÄSTI. Hyväkin biisi muuttuu huonoksi, jos sitä joutuu kuuntelemaan liikaa.

Vierailija
19/40 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se naku mies on sensuroitu siinä?

Vierailija
20/40 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti tyhjä talouspaperirullan hylsy kundilla pöksyssä ja naisella rehottava tuhero!

Tai sukka