Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-v tulee sänkyymme joka yö ja kun vie takas ommansa, kauhee huuto , kaikki hereillä ja loppuyö ja seuraava päivä pilalla...

Vierailija
17.10.2006 |

Antaisitko tulla vaan ja yrittäisit nukkua ahtaasti (mutta edes jotenkin) vai noudattaisitko johdonmukaisuutta... Ennen tätä ollut parin tunnin nukkumaanmenosessio. Hän ei nuku päiväunia, kun nukkuu normaalisti saa unta n. 9-11h

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa siitä on, että pieni lapsi haluaa tutua vanhempien vieress?? Ei se sitä kuitenkaan jatka ikuisuuksia. Kyllähän mekin hakutaan nukkua jonkun (=miehen) vieressä. Miksi peini lapsi pakotetaan nukkumaan yksin??

Vierailija
2/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja minä molemmat tykätään nukkua perhepetissä.

Kokemuksesta tiedän että aikansa kutakin, tulee ajat, että lapsi haluaa itse omaan sänkyyn nukkumaan. Siihen asti nautin pienistä tuhisijoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 3 lasta, keskimmäinen suht herkkis. ja on ainoa joka tulee viereemme. Anna tulla muuten meidän koko 5henkinen perhe on valveilla kun yksi huutaa. Vanhin ja nuorin nukkuvat eri huoneissa yksin ja mielellään. lapset ovat niin erilaisia.

Vierailija
4/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mäkin ajattelen ja yleensä olen antanu jäädä. Nyt ajattelin kokeilla johdonmukaisuutta kun yks kaveri paasaa sen puolesta että kakarat ei nuku aikuisten sängyssä ja ite aiheutan ongelmat moisella välinpitämättömyydellä...

Vierailija
5/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien lasten sängyt on meidän sängyn vieressä. Oli paljon rauhallisempi yö.

Vierailija
6/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minun viimeinen " vauvani" enkä raski kieltää. Mitä vahinkoa tästä on kenellekään. Ei se tule enää teini-iässä pyrkimään =)

Vierailija
7/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös 3v ja 2v seilaa yöllä viereen ja joskus harvoin 6v :) Että joinain yönä on hieman ahdasta :D 3veen viereen tuleminen on jo aika harvinaista meillä, enemmän tuo 2v sielä vieressä nukkuu lähes joka yö. 3vee oli pienempänä kans tosi paljon meiän sängyssä, että aina kun heräs yöllä niin kipitti meiän viereen. Sen takia jotenkin on luottavainen että aikansa kutakin eikä tuon 2veen viereen tuloa olla enää yritetty karsia. Meillä meni kans monta yötä yrittäessä. Vietiin takas omaan sänkyyn ja nukutettiin ja taas tunti niin tuli takas. Miehellä meni yks yö siihen että hän vei sitkeesti aina vaan takas ja lopulta aamulla heräs tytön sängystä ja tyttö nukkuu meiän sängyssä mun vieressä :D Yhen kerran vietiin tyttö omaan sänkyyn ja laitettiin meiän ovi kiinni. Tyttö tuli sitten huutamaan oven taakse mm. " isi tuu nyt kattoo kun mä kakkaan hienosti" " äiti etkö sä kuule että mähän ihan huudan täälä" . Käytiin välillä aina viemässä hänet omaan sänkyyn, mutta kohta taas kuulu kommenttia oven takaa. Lopulta tyttö väsy ja meni loppu yöksi itse omaan sänkyyn. Yksi hyvä keino jos on tilaa (mitä meillä ei oikeen ole) on laittaa patja lapselle teiän sängyn viereen " varalle" että lapsi voi nukkua siinä eikä tule ahdasta vanhempien sänkyyn. Meillä ei patjaa mahdu säilyttelemään mutta muutaman kerran ollaan laitettu peittoja siihen lattialle viereen kun tyttö tuli ja hetken tyttö protestoi mutta nukahti lopulta siihen lattialle. Oli tosin kai jossain vaiheessa kiivennyt taas meidän sänkyyn, mutta meiän unta se ei häirinnyt :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi