Miten reagoisit jos kylään kutsumasi ihminen toteaisi kutsun yhteydessä, että hänelle kelpaa sitten ainoastaa Juhla Mokka?
Lähtisitkö sitä häntä varten ostamaan jos itse joisit ihan muuta kahvia ja muut vieraat eivät ole nirsoilleet, eikä esittäneet mitään kahvilaatutoivomuksia.
Kommentit (35)
Pauliigilla on sellainen kyky että hän pystyi pelkän tuoksun perusteella pääättelemään miltä korkeuksilta pavut ovat kotoiisin.
"No tuo tullessas."
Ja anna loppupaketti mukaan kotiin.
Jaa no mulla ei ole, mutta tuo termarissa omat kahvit.
Vieras jäisi sitten ilman kahvia, koska meillä on Lavazzan papuja ja kahvikone, ei perinteistä kahvinkeitintä lainkaan.
Sanoisin, että en sitten kahvia keitäkään, koska minulla ei ole juhla mokkaa. En myöskään kävisi sitä ostamassa vierasta varten.
Vanha hyvä konsti. Hanki jostain tyhjä Juhla Mokka paketti (esim. kierrätyksissä ja kirppareilla myyvät askarteluun), ja laita siihen halvinta kahvia mitä kaupasta löydät. Sitten vaan annostelet Juhla Mokka paketista vieraan nähden kahvit keittimeen.
Mikä diagnoosi sinulla on kun typeriä kyselet? Vajaaälyisyys?
Myötäilisin. Ja valmistaisin espressot, kuten aina. Kuten hyvä ystävä hyvin tietääkin.
Meillä on vain skottilaisia viskejä.
Tarkoittaa varmaan jotain ulkkareitten eksoottisten etelämaitten mokka...
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Juhla Mokka?
Mikä sun pointti on? Ei ihan aukea.
Entä jos kylään kutsumasi nainen ilmoittaisi että hänelle kelpaa vain m o k k a k i k k e l i. Lähtisitkö noutamaan ostarilla notkuvaa Timppaa tai Karvista?
Ehkä keittäisin kahvin ja kysyisin, onko tämä Juhla mokkaa kun itse en ole ihan varma. Sitten kävisimme kaikkien vieraiden kuulleen tunnin voivottelukeskustelun siitä, miten hän nyt selviää tästä kyläilystä kun sattui olemaan ihan väärää kahvia tarjolla.