Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olette hankkineet lastenne villasukat? Vai kudotteko itse?

17.10.2006 |

Siis sellaisia perinteisiä itsekudotun tyyppisiä sukkia. Nyt kumisaapaskeleillä niitä tarvittaisiin, mutta itse en osaa kutoa ja mummeista ei meillä tällaista hyötyä ole. Kummeille yritin huomauttaa, että eikö villasukkien kutominen kuuluisi heidän hommiinsa, mutta nauroivat päin naamaa. Ei kuulemma opetettu villasukkien kutomista sillä parin kuukauden tekstiilityöosiolla, joka pojilla aikoinaan koulussa oli, virkkasivat vain ja niistäkään sipulipusseista ei kuulemma tullut kovin kummoisia.

Meillä nyt olevat villasukat on saatu käytettyinä kavereilta ja yhdet ostin jostain myyjäisistä. Myyjäisiäkö nytkin pitäisi katsella sillä silmällä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin miettinyt, että menisikö villasukat huutiksessa kaupaksi, jos niitä innostuisin enemmän kutomaan. Posttikulut olisivat ainakin kovin pienet.

Ostaisitko siis huutiksesta jos olisi ja paljonko olisit valmis maksamaan ja minkä kokoisista?

Vierailija
2/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mummikin kutoo, jos sille päälle sattuu :). Pitäis kyllä itsekin vielä opetella se taito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo (mun äiti) vastaa sit vaativimmista neuletöistä, kuten haalareista ja nutuista

Vierailija
4/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös muut villa- asusteet onnistuu ja olen tehnytkin jos tarvetta niille on...

Vierailija
5/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkia näkee kirppiksillä, siis joku kutonut ja myy ne ´uutena´, ihan hyvän näköisiä ovat olleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän