Ilmíantakaa DDR:ään liittyviä sarjoja ja elokuvia
Jotka löytyvät joistain näistä suoratoistopalveluista:
-Yle Areena
-C more
-Netflix
-Viaplay
-HBO max
-Disney+
-Ruutu
Kiitos jo etukäteen.
Kommentit (46)
En tiedä löytyykö tämä mistään suoratoistosta tällä hetkellä, mutta Muiden elämä (Das Leben der Anderen) on fantastinen klassikko. Yksi parhaista DDR:stä kertovista elokuvista koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannoin tämän ketjun DDR:ään.
Stasi kiittää ja kuittaa.
Tarja kiittää.
PEVKEVE!
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta Berliinin muurin varjossa
Kiitos, mutta tämäkin on näköjään jo poistettu Areenalta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The same sky - isku sydämeen
Kiitos ilmíannosta, mutta tuo näkyy vain Prime videolla. Ap
Sinä siis olet puhdasverinen loinen. Mitään ei saa maksaa.
The same sky oli tosi hyvä sarja. Oli joskus Areenassa, nyt en tiedä missä on. Jos DDR kiinnostaa, niin kyseinen sarja on kuin tehty sinulle.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä löytyykö tämä mistään suoratoistosta tällä hetkellä, mutta Muiden elämä (Das Leben der Anderen) on fantastinen klassikko. Yksi parhaista DDR:stä kertovista elokuvista koskaan.
Olen aiemminkin nähnyt jonkun kehuvan tuota jossain elokuva-keskustelussa. Olen myös aiemmin yrittänyt etsiä tuota noista suoratoistoista, eikä silloinkaan tärpännyt. Kiitos kuitenkin vinkistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä noista löytyy mutta mestariohjaaja Billy Wilderin elokuva Yks' kaks' kolme on ehdottomasti katsomisen arvoinen. Tapahtuu sekä Itä- että Länsi-Berliinissä juuri ennen muuria. James Cagney oli loistava roopeankkamaisena Coca Cola - päällikkönä.
Tämä joo. Oli myös suomessa esityskiellossa jonnekin 80-luvulle asti julkisesti kertomattomasta syystä. Veikattiin että muutama neuvostovitsi meni suomettuneen suomen sietokyvyn yli :D
Zweite heimat oli oikein suursarja. Mutta sitä ei taida olla missään.
Vierailija kirjoitti:
Nukkumatti, pieni myyrä
Tietääkseni myyrä on tsekkiläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkumatti, pieni myyrä
Löytyvätkö nämä jostain suoratoistosta? Ap
Huhtasaari Show
David Hasselhoff laulaa vapaudesta Berliinin muurin murtuessa 1989
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aiemminkin nähnyt jonkun kehuvan tuota jossain elokuva-keskustelussa. Olen myös aiemmin yrittänyt etsiä tuota noista suoratoistoista, eikä silloinkaan tärpännyt. Kiitos kuitenkin vinkistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä on siis tuo Das Leben Der Anderen. Vaikuttaa parempilaatuiselta kuin aikaisempi linkki.
Tuossa otsikossa on huumoria, jota sen laatija ei taida itse huomatakaan:
"Ilmiantakaa" sarjoja ja elokuvia... (jotka liittyvät urkinta, vakoilu, ilmianto-, muilutus, leiritys-, lidvidointi-, kulunvaltonta- ja miliisivaltioon).
Miksi nuoriso käyttää nykyään tuota tragikoomista ilmiantaa -verbiä tällaisissa yhteyksissä, kun pyydetään vinkkejä esim. hyvistä elokuvista tai musiikkiesityksistä (tai vaikkapa myös ravintoloista)?
Tämä on taas tätä uutta ja kummallista 2000-luvun kieltä, jota minä en ymmärrä.
Poliisisarja Polizeiruf 110, joka alkoi vuonna 1971 ja jatkuu edelleen.
Pertsa kirjoitti:
Tuossa otsikossa on huumoria, jota sen laatija ei taida itse huomatakaan:
"Ilmiantakaa" sarjoja ja elokuvia... (jotka liittyvät urkinta, vakoilu, ilmianto-, muilutus, leiritys-, lidvidointi-, kulunvaltonta- ja miliisivaltioon).
Miksi nuoriso käyttää nykyään tuota tragikoomista ilmiantaa -verbiä tällaisissa yhteyksissä, kun pyydetään vinkkejä esim. hyvistä elokuvista tai musiikkiesityksistä (tai vaikkapa myös ravintoloista)?
Tämä on taas tätä uutta ja kummallista 2000-luvun kieltä, jota minä en ymmärrä.
Tuohan sopii aiheeseen kuin nyrkki silmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on siis tuo Das Leben Der Anderen. Vaikuttaa parempilaatuiselta kuin aikaisempi linkki.
Tämä. Ja jos ei löydy suoratoistopalveluista, niin syy on niiden, eikä elokuvan.
Kiitos ilmíannosta, mutta tuo näkyy vain Prime videolla. Ap