Kolmekymppiset viettää jotain kaveriporukan mökkijuhannuksia
Kommentit (32)
Eivät, koska ovat älynneet että henkkoht elintaso ja vapaus laskee huomattavasti jos erehtyy oravanpyöräleikkiin mukaan. Mikään ei ole niin nöyrä ja helposti ohjailtavissa oleva työmuurahainen kuin alle yläasteikäisten lasten faija.
Mäkin just katselin somesta, miten eräs kolmelymppinen kaveriporukka oli laittanut kuvan missä on neljä pariskuntaa ja kolme koiraa. Toki on hyvä ettei lapsia tehdä, jos niitä ei haluta, mutta kyllä on trendi muuttunut. Nyt otettiin kuvia koirista kukkaseppeleiden kanssa, 20 vuotta sitten ne kukkaseppeleet olisi ollut lasten päässä.
No meidän tuonikäiset lapset viettävät yhdessä juhannusta kavereiden kesken mutta lasten kanssa
Vasektomia. Puolassa pystyy kaupanpäälle laittamaan siemenet jemmaan (vieläpä edullisesti)
Plussana RyanAirin halvat lennot ja halpa majoitus 👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Mäkin just katselin somesta, miten eräs kolmelymppinen kaveriporukka oli laittanut kuvan missä on neljä pariskuntaa ja kolme koiraa. Toki on hyvä ettei lapsia tehdä, jos niitä ei haluta, mutta kyllä on trendi muuttunut. Nyt otettiin kuvia koirista kukkaseppeleiden kanssa, 20 vuotta sitten ne kukkaseppeleet olisi ollut lasten päässä.
Ymmärrän koiramammoja. Mäkin paapon omiani 😍
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus on hauskaa niin pitkään kuin se on oma valinta. Ikävä kyllä TODELLA monella miehellä ja naisella alkaa biologinen kello tikittää ja silloin on jo usein liian myöhäistä ja syntyvyys laskee.
Miehillä sperman laatu on surkeaa jo nuorena ja ei se siitä ainakaan parane vanhetessaan. Naisilla on tämän takia vaikeaa saada lapsia edes parhaassa iässä. Puhumattakaan nelikymppisenä enää.
Lahja-alkiot (Viro,Puola) ja vuokrakohdut (USA) on keksitty. Joihinkin maihin saa tilata verkosta itse valitseman luovuttajan munasoluja.
Vierailija kirjoitti:
Ensisynnyttäjien keski-ikä Suomessa on hieman yli 30. Moni tekee lapset vasta lähempänä neljääkymppiä.
Onhan tässä lähimenneisyydessä esimerkkejä lähes viisikymppisistäkin synnyttäjistä
Piirejä on erilaisia.
Itse 29-vuotiaana selasin ig-storeja läpi ja omat kaverit ja tuttavat ovat pääsääntöisesti sukulaistensa/lapsuudenperheen kesken, mökillä puolison (ja lasten) kanssa, muutaman kaverin kanssa mökillä tai vaeltamassa, melomassa, frisbeegolfaamassa mitä näitä on. Yhtään rymykuvaa en nähnyt.
Mieheni (34v) kun selasi omaa feediään niin tuli jos jonkunmoista bilekuvaa, vitsikkäästi oli joku sammunut peitetty kaljatölkeillä, palju hajonnut, juomapelin haasteet olivat päätyneet storyihin tmv.
Mun mutsi on 68v ja lähti mökille juhannukseksi 74-vuotiaan ja 70-vuotiaan siskojensa kanssa.
Miten se eroaa kaveriporukan juhannusmökkeilystä?
Syövät, saunovat, juovat, jauhavat.
Kaikki eivät ole niin onnekkaita, että kohtaisivat ihmisen, jonka kanssa perheen perustaminen tuntuisi hyvältä idealta. Mielelläni minäkin olisin tämän juhannuksen viettänyt mieheni ja lasteni kanssa, mutta minkäs teet kun oikeaa ihmistä ei ole sattunut kohdalle. Sitten pitää keksi jokin muu tapa viettää tämäkin juhla.
Minä olen pitkälti päälle 40, eikä kenelläkään kavereistani ole lapsia. Samalla porukalla menty jo yli 20 vuotta niin juhannukset kuin muutkin juhlat.
Lapsettomuus on hauskaa niin pitkään kuin se on oma valinta. Ikävä kyllä TODELLA monella miehellä ja naisella alkaa biologinen kello tikittää ja silloin on jo usein liian myöhäistä ja syntyvyys laskee.
Miehillä sperman laatu on surkeaa jo nuorena ja ei se siitä ainakaan parane vanhetessaan. Naisilla on tämän takia vaikeaa saada lapsia edes parhaassa iässä. Puhumattakaan nelikymppisenä enää.