Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppiset viettää jotain kaveriporukan mökkijuhannuksia

Vierailija
24.06.2022 |

Eikö ihmiset tee enää nykyään lapsia?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät

Vierailija
2/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriporukan juhannuksia voi viettää, vaikka olisi lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Ei todellakaan!

Vierailija
4/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 on uusi 20.

Vierailija
5/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne lapset dumpata jonnekin isovanhemmille esim hoitoon, että saa vetää kolmen päivän rännin kaveriporukalla.

Vierailija
6/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen heti, kun maailma näyttää taas normaalilta ja esim suomen katoaminen kartalta ei näytä niin todennäköiseltä kuin nyt. Heti, kun voin olla varma että pystyn elättämään lapsen palkallani, eikä inflaatio, valtio ja pankki vie ihan kaikkea mitä tienaan. Heti, kun voin luottaa siihen että lapselle löytyy asiallinen päivähoito, jotta itse pääsen taas tienaamaan elantoa. Olen laman lapsi, jonka äiti vielä kaiken päälle sairastui ollessani kouluikäinen. Lasten hankkiminen ei näy silmissäni kovinkaan ruusuiselta, kun muistelen omaa lapsuutta.

Vierailija
7/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan tänään lähdössä kaveriporukalla viettämään mökkijuhannusta. Tosin minä ja mies alle 30v ja ainoita joilla on lapsia. Ei kaikki katko väliä kavereihin sen mukaan onko lapsia vai ei... mitään ryyppyjuhlia ei kyllä pidetä.

Vierailija
8/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kolmekymppinen tytär on lähdössä viettämään kaveeiporukalla juhannusta vuokraamalleen mökille. Kaikki ovat perheellisiä ja lapset ovat mukana.

Vierailija
9/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä lähtee kuuden kolmekymppisen kollin porukka mökkeilemään. Kellään ei ole lapsia. Eikä me kukaan välitetä naisistakaan.

Vierailija
10/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiin rastiin isännät, emännät, sukulaiset, tuttavat, tyttäret ja pojat käydään läpi.

Vierailija
11/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapset sitä estä. Mökillä voi olla kaverien kanssa vaikka on lapsia.

Vierailija
12/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvun lapsena voin kertoa että silloinkin kolmekymppiset viettivät kaveriporukan mökkijuhannuksia, mutta lapset olivat mukana. Muistan että hauskinta oli kun meille lapsille tehtiin "aarteenetsintä" rata merkkaamalla tyhjillä kaljatölkeillä mihinpäin piti mennä, lopussa oli sitten karkkipusseja. Ihme että tästä sukupolvesta on ketään hengissä.

Vierailija
13/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on vain tiellä.

Vierailija
14/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...kyllä kolmekymppisten mökkijuhannus on ihan ok, jos myös lapset ovat mukana tai sitten lapset ovat mummolassa.  Mutta se ei ole ok, että näillä kolmekymppisillä ei ole  lapsia eikä edes aikomusta sellaisia hankkia.  Syntyvyys on taas Suomessa laskenut viimeisimmän tilaston mukaan.  Koronan alkaessa näytti jo paremmalta mutta taas paluu entiseen...

Vierailija
15/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm...kyllä kolmekymppisten mökkijuhannus on ihan ok, jos myös lapset ovat mukana tai sitten lapset ovat mummolassa.  Mutta se ei ole ok, että näillä kolmekymppisillä ei ole  lapsia eikä edes aikomusta sellaisia hankkia.  Syntyvyys on taas Suomessa laskenut viimeisimmän tilaston mukaan.  Koronan alkaessa näytti jo paremmalta mutta taas paluu entiseen...

Mitäpä jos keskittyisit vaan siihen omaan lisääntymiseesi, ja antaisit muiden päättää omista asioistaan.

T. Nelikymppinen nainen, joka viettää juhannusten kavereiden kanssa mökillä. Kellään meistä ei ole lapsia.

Vierailija
16/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkaan ei ole ollut aikakautta, jolloin kaikki tietyn ikäluokan ihmiset olisivat tehneet lapsia.

P.S. Lapset eivät ole este kaverijuhannukselle

Vierailija
17/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkibileissä moni lapsi saa alkunsa 😉 Maaliskuussa syntyneet lapset juhannusvahinkoja 😝

Vierailija
18/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kohtua on paha lapsia tehdä

N32

Vierailija
19/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen heti, kun maailma näyttää taas normaalilta ja esim suomen katoaminen kartalta ei näytä niin todennäköiseltä kuin nyt. Heti, kun voin olla varma että pystyn elättämään lapsen palkallani, eikä inflaatio, valtio ja pankki vie ihan kaikkea mitä tienaan. Heti, kun voin luottaa siihen että lapselle löytyy asiallinen päivähoito, jotta itse pääsen taas tienaamaan elantoa. Olen laman lapsi, jonka äiti vielä kaiken päälle sairastui ollessani kouluikäinen. Lasten hankkiminen ei näy silmissäni kovinkaan ruusuiselta, kun muistelen omaa lapsuutta.

Toivotko siis, ettet itse olisi syntynyt lainkaan? Itsellä samat kokemukset, mutta silti rakastan maailmaa ja ainutkertaista elämääni.

Vierailija
20/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisynnyttäjien keski-ikä Suomessa on hieman yli 30. Moni tekee lapset vasta lähempänä neljääkymppiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan