Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä piditte Ilosesta talosta?

Vierailija
17.10.2006 |

Mun mielestä siinä oli paljon hyvää, mutta siitä oli tehty jollain keinoin turhan taiteellinen. Kirja oli enemmän mun makuuni, tosin sen lukemisesta on jo vuosia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ääniraitakin oli taas sitä taattua suomalaista laatua, niin ettei puheesta kyllä selvää saisikaan. Tosi pettymys.

Vierailija
2/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen " huojuva talo" näytelmään ja hämmästyin kun näyttelijät olivatkin erit, kunnes hoksasin odottaneeni aivan eri ohjelmaa.

Tykkäsin kyllä katsoa. Meillä kotona käytetty aina alkoholia, mutta mitään traumoja ei ole jäänyt. En ole absolutistiksi tullutkokemani myötä, mutten myöskään alkoholistiksi.

AIka kärjistettyhän tuo kuvaus oli, vaikkakin varmaan aika yleistä tuohon aikaan. Silloin ei paljon lastensuojeluita soiteltu niin vaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen " huojuva talo" näytelmään ja hämmästyin kun näyttelijät olivatkin erit, kunnes hoksasin odottaneeni aivan eri ohjelmaa.

Tykkäsin kyllä katsoa. Meillä kotona käytetty aina alkoholia, mutta mitään traumoja ei ole jäänyt. En ole absolutistiksi tullutkokemani myötä, mutten myöskään alkoholistiksi.

AIka kärjistettyhän tuo kuvaus oli, vaikkakin varmaan aika yleistä tuohon aikaan. Silloin ei paljon lastensuojeluita soiteltu niin vaan..

Vierailija
4/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nuorempaa sisarta esittävän tytön silmät olivat niin liikuttavat, etten voinu ne nähtyäni enää palata katsomaan neloselta Täykkäreitä.

Vierailija
5/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti käy niin, että jos on jo lukenut kirjan, ei elokuva vastaa niitä sisäisiä mielikuvia, joita lukiessa on saanut. Näin kävi tässäkin tapauksessa. Säilytän mieluummin oman lukukokemukseni kuin seuraan tätä sarjaa. Sinänsä näytti alku kuitenkin hyvältä, hyvin tehdyltä elokuvalta. Mutta kuten sanoin, minulle riittää, että olen lukenut kirjan.