En halua mennä firman kesäjuhlaan
Se on ensi viikolla, koska kaikkien loma alkaa 2.7.
Pieni firma ja kaikki ovat menossa, mutta minä en halua. On aika klikkiytynyttä menoa, eikä minulla ketään, jonka pöytään voisin istua. Jos en mene, minusta tulee vielä ulkopuolisempi. Mutten voi mennä!
Mitä sinä tekisit?
Kommentit (11)
Jätä väliin, noissa käyvät yleensä riitaantuvat jossain vaiheessa.
Tuolla asenteella sinusta ei ikinä tulekaan muuta kuin ulkopuolinen. Eikö nuo juuri ole niitä tilaisuuksia missä tutustutaan siihen työporukkaan.
Jos siellä tarjoillaan alkoholijuomia, niin pienessä hiprakassa rohkenee kyllä istahtaa johonkin pöytään ja olla jonkin aikaa. Voi sanoa vaikka että seuraavana päivänä on menoa niin ei tarvitse olla kauaa. Tämä siis jos et halua jäädä ulkopuoliseksi.
Itse kyllä varmaan vain jäisin pois, jos ei yhtään huvita osallistua. Ulkopuolisuus työyhteisössä on ihan ok.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Noissa tilaisuuksissa just tutustuu kollegoihin paremmin.
Nakit silmille vaan ja sitten laukomaan valittuja totuuksia pomon persoonasta. Ei tarvi jatkossa sen firman bileisiin tulla.
Sosiaalitilannekauhuisten, ahdistuneiden, pelokkaiden introverttien ei mielestäni pitäisi täältä hakea neuvoja, vaan lääkäriltä. Me emme ole psykiatreja tai psykologeja. Mutta jos nyt menen kuitenkin tilanteeseesi, tässä:
A) sanot että et voi tulla kun on valitettavasti serkun häät
B) sanot että tottakai tulet, mutta sitten muka äkkiä tuleekin korona tai flunssa
C) menet ja opettelet sosiaalisuutta. Se ei koskaan ole pahaksi, varsinkaan sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalitilannekauhuisten, ahdistuneiden, pelokkaiden introverttien ei mielestäni pitäisi täältä hakea neuvoja, vaan lääkäriltä. Me emme ole psykiatreja tai psykologeja. Mutta jos nyt menen kuitenkin tilanteeseesi, tässä:
A) sanot että et voi tulla kun on valitettavasti serkun häät
B) sanot että tottakai tulet, mutta sitten muka äkkiä tuleekin korona tai flunssa
C) menet ja opettelet sosiaalisuutta. Se ei koskaan ole pahaksi, varsinkaan sinulle.
B. Juu mä tuun (sitten myöhästyt kyydistä, voivoi)
C oli inhottavasti sanottu! Olet ilkeä!
En menisi. Jos on tuommoisia fiiliksiä niin miksi mennä sinne itseään kiusaamaan.