Pitääkö teinien lopettaa seurustelu, jos vanhemmat alkavat tapailla toisiaan?
Olen eronnut pojan isästä yli 10 vuotta sitten. Pojalla (16) on tyttöystävä, jonka vanhemmat ovat myös eronneet. Tyttö asuu äidillään ja näkee isäänsä joka toinen viikonloppu. Tapailemani mies paljastui nyt tämän tytön isäksi ja olemme tosissamme. Haluan nyt, että teinien seurustelu loppuu. Olenko kohtuuton? Mielestäni en.
Kommentit (16)
Ei se tee niistä teineistä sukulaisia, että vanhemmat nussivat toisiaan säännöllisesti.
Jos olisin poika niin iskisin sen miehen ex-vaimon.
Sehän toimii aina että teinit vain vuokra-asuntoon, halvalle alueelle mitä pikimmin.
Poikasi onnellisuus menee sinun onnesi edelle.
Känni päälle ja sekasaunaan koko porukka
Tästähän tulee sitten step sister, I am stuck.
Mitäpä jos sinä adoptoit sen tytön ja uusi miehesi poikasi, voisitte olla kunnon insestiperhe.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos sinä adoptoit sen tytön ja uusi miehesi poikasi, voisitte olla kunnon insestiperhe.
Ei adoptio siitä insestiä tee. Tuossa tapauksessa miehen ja tytön sekä naisen ja pojan välinen seksi olisi insestiä.
Vähän itsekkäältä kuulostaa, jos ensin on lopetettu avioliitto ja sitten viedään lapsen mahdollisuudet pariutua. Tietenkin moraalisia katsantokantoja on monia, mutta tämä on minun mielipiteeni. Olen kristitty.
Kumpi oli liikkeellä ensin?
Näissä jutuissa ei ole mitään "koska olen vanhempi" -etuoikeutta.