Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tällä palstalla vihataan lestadiolaisia?

Vierailija
17.10.2006 |

En ole koskaan tavannut ainuttakaan lestadiolaista, mutta tällä palstalla saa sellaisen kuvan, että ovat joku ihan hirveä ryhmä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat sen verran suvaitsematonta sakkia valtaväestöön nähden, ettei heidän seuransa paljon kiinnosta. Tosin työnpuolesta joskus pakko kiinnostaa.

Vierailija
2/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskovaisena ihmisenä ihmettelen, miten ihmeessä Raamatun voi tulkita niin, että uskaltaa tuomita toiset kadotukseen. Siellähän nimenomaan kielltään toisten tuomitseminen. Minun mielestäni on hyvin kummallista, että minunkin on sanottu joutuvan helvetin tuleen, vaikka itse tiedän, että uskon Jumalaan ja Jeesuksen ylösnousemukseen. En kyllä missään nimessä vihaa lestadiolaisia, enkä ole ikinä kirjoittanut tänne aikaisemmin lestadiolaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sitten kiusaavat koneen välityksellä toisia, kun tosielämässä ei ole sopivaa kohdetta... Surullista, mutta tällä palstalla tulee semmoinen olo, että aika monella ihmisellä on paha olla ja se puretaan toista loukkaamalla :(

Vierailija
4/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi toisten elämäntavat ärsyttävät niin paljon. Eläkää ja antakaa lestojen elää!

Vierailija
5/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkä tahansa asian vihaajia löytyy. Harvapa neutraalisti suhtautuva edes viitsii osallistua riitelyketjuihin. Ei minulla ainakaan ole sen ihmeempää mielipidettä lestadiolaisista, ne, jotka tunnen ovat ihan tavallisia ihmisiä, jotka elävät sillä tyylillä kuin uskovat hyvän olevan.

Vierailija
6/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osittain kyllä ihan syystä

Vierailija
7/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihataan kotiäitejä, kasvissyöjiä tai lihansyöjiä, niitä jotka laittavat lapset hoitoon alle 3-vuotiaina ja niitä jotka eivät. Vihataan niitä jotka imettävät puolitoista vuotta ja niitä jotka kolme kuukautta. Sektioäitejä ja yksinhuoltajia (ovat kuulemma munahaukkoja nämä viimeksi mainitut) vihataan erityisesti. Tai jos käytät reppua kantoliinan sijasta, sinua vihataan. Ja päinvastoin. Tai jos annat lapselle purkkiruokaa kotiruuan sijaan tai puolustat/vastustat hedelmöityshoitolakia. Koskaan et tee oikein =D

Niin että otahan tästä selvää...