Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juodaanko teidän perheessä eri maitoja? Eli meillä teinipoika haluaa punaisen maidon, minä juon miehen kanssa rasvatonta

Vierailija
23.06.2022 |

ja tytär juo kevytmaitoa.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotte harmaata kuralitkua miksi ihmeessä? Kattokaa Heikkilän video rasvattomasta maidost Youtubesta.

Vierailija
22/47 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon maitoa ja kermaa käytän kahvissa ja joskus ruuassa. Teen myös kirkastettua voita ja kokkailen sillä ruokia. Myös oliiviöljyä käytän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maitoa juoda.

Vierailija
24/47 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei aikuiset maitoa juo kuin kahvissa. Mä käytän kauramaitoa, mies kermaa ja pojalle ostan sinistä maitoa juotavaksi. Ruuanlaitossa käytetään kermaa tai maitojauhetta.

Vierailija
25/47 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt painonhallinnan ohjaajan kurssin ja ekoja asioita mitä opetettiin on, että aikuiset ihmiset ei tarvitse lehmänmaitoa lainkaan, se on vain turhia lisäkaloreita.

Vierailija
26/47 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juo "tavallista" rasvatonta maitoa, olisiko joku Kotimaista-merkki, minä ja isompi poika juodaan luomu rasvatonta maitoa ja kahviin luomukevytmaitoa, nuorempi poika juo laktoositonta maitoa. Siinähän sitä.

Vierailija
27/47 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käynyt painonhallinnan ohjaajan kurssin ja ekoja asioita mitä opetettiin on, että aikuiset ihmiset ei tarvitse lehmänmaitoa lainkaan, se on vain turhia lisäkaloreita.

No ei tietysti tarvitse, jos ne ravintoaineet hakee jostain muualta. Ihan niin kuin ei ole pakko syödä vaikka omenaa tai kananmunia. Tiedän aika monta ihan normaalipainoista maidonjuojaa eli ei ne maidon kalorit mistään s*atanasta ole sen enempää kuin muidenkaan ruokien kalorit. Minkähänlainen tutkinto on painonhallinnan ohjaaja, en ole nimittäin mistään virallisterveellisestä lähteestä kuullut, että maito on vain lisäkaloreita (vaikka sielläkään sen juomista ei pidetä välttämättömänä)?

Vierailija
28/47 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei juo kukaan maitoa. 

Vierailija
29/47 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta että peräti useampaa maitoa juotavaksi ja aikuisille.

Juomaksi vettä.

Vierailija
30/47 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kukaan ei juo maitoa sellaisenaan. Kevytmaitoa ja karrageenitonta kuohukermaa on aina kaapissa. Mies ja minä laitetaan maitoa kahviin, teini tekee usein maitopuuroa itselleen. Kaakao tehdään maitoon ja lorautetaan kermaa sekaan. Ruuanlaittoon ostan täysmaitoa.

Vierailija
31/47 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Valio on onnistunut manipuloimaan kansan juomaan maitoa ja syömään voita. Ja kermaa päälle. Hyi!

Meillä on miniää varten kaapissa kauramaitotölkki ihan siksi, että voin väittää, että tätä on tarjolla. Vedellä jatkettu lehmänmaito menee täysin kauramaidosta, ei sitä näköjään kahvissa huomaa.

Vierailija
32/47 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut joi rasvatonta, perheen alipainoinen lapsi joi monta vuotta kevytmaitoa neuvolan kehotuksesta.

Vierailija
33/47 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juodaan kevytmaitoa, mantelimaitoa, cashewmaitoa, hasselpähkinämaitoa, soijamaitoa. Asun yksin.

Vierailija
34/47 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon punaista tavallista maitoa, vain kahvin kanssa, ja mies juomalla juo kevytmaitoa, laktoositonta. Rasvatonta maitoa vihataan molemmat.

Vierailija
35/47 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2Minkähänlainen tutkinto on painonhallinnan ohjaaja" Höpöpöpöpöpp se on sairaanhoitajan/terveydenhoitajan  koulutuksessa, ei ole ammatti.

Vierailija
36/47 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata käyttää rasvatonta ,kun rasvan mukana on lähteneet ravintoaineet.

Luomutäysmaidossa homegeroimattomana on kaikki vitamiinit ja muut tallella.

miksi köyhdytätte itseänne.

Hyvin on netin propoganda sinuun uponnut. 

Mitä luulet jos rasva poistetaan ,lähteekö samalla rasvan ravintoaineet?

Homegenointi asia erikseen.

Vierailija
37/47 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen maito on terveellisintä

Vierailija
38/47 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset juo punaista laktoositonta maitoa. Tätä käytetään myös ruuanlaitossa. Itse juon rasvatonta maitoa, jota käytän myös kahvissa. Mieluiten joisin punaista, mutta ei vaan mene alas kun on rasvattomaan tottunut. Rasvaa tarvitaan vitamiinien imeytymiseen sun muuhun. Terveitä ollaan koko porukka niin ei varmasti ainakaan maidonjuontiin kuolla.

Vierailija
39/47 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapset juo kevytmaitoa. Itse juon maitoa harvoin, kahviin kuluu pari desiä päivässä ja se on raakamaitoa. Samaa käytän sitten myös ruoanlaittoon ja leivontaan.

Vierailija
40/47 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytetä maitoa kuin joihinkin leivonnaisiin. Juomana ei meillä juoda 2 aikuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi