Lattialle niistäminen. Mitä mieltä?
Tiedättekö ihmisiä, jotka tekevät niin? Minä valitettavasti tiedän.
Miten ihmeessä sellaiseen voisi puuttua?
Kommentit (33)
Tämä vaikuttaa asumismukavuuteen. Kyseessä on kerrostalo.
Riippuu kuka omistaa lattian, jos se on "kaikkien" omaisuutta nii ei kiinnosta pätkän vertaa.
Näin se sossuleiden ihailemassa kiinassakin menee, koska kukaan ei omista varsinaisesti mitään, ei ketään kiinnosta on joka nurkassa jotain paskakasoja vai ei, kaiken annetaan vaan rupsahtaa koska ei siisteydestäkään siellä mitään kostu.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kuka omistaa lattian, jos se on "kaikkien" omaisuutta nii ei kiinnosta pätkän vertaa.
Näin se sossuleiden ihailemassa kiinassakin menee, koska kukaan ei omista varsinaisesti mitään, ei ketään kiinnosta on joka nurkassa jotain paskakasoja vai ei, kaiken annetaan vaan rupsahtaa koska ei siisteydestäkään siellä mitään kostu.
Rapussa käy siivooja, jonka taloyhtiö maksaa. Sitten niistäjä menee rappuun ja niistää lattialle. ap
Uimahallin saunassa näitä näkyy aina. Hyi hitto että ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla mies. Itse en ole tuota uimahallissa sentään nähnyt. Iljettävää. N
Vierailija kirjoitti:
Ihanko joka kerta?
Ei sille voi mitään. Tai voi tietysti sanoa, mutta jos ihminen tajuaa tehneensä pitkään jotain äärettömän noloa, ja siitä sanoo, niin hän taatusti raivostuu sanojalle. Totuus on kivuliasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei sille voi mitään. Tai voi tietysti sanoa, mutta jos ihminen tajuaa tehneensä pitkään jotain äärettömän noloa, ja siitä sanoo, niin hän taatusti raivostuu sanojalle. Totuus on kivuliasta.
Tämä. Sitä haluaisi pitää naapurisovun. Kinkkinen tilanne. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapussa käy siivooja, jonka taloyhtiö maksaa. Sitten niistäjä menee rappuun ja niistää lattialle. ap
Se on ihan jees, asumista koko rahan edestä.
Samasta syystä en itse ole vuosiin enää pannut tikkua ristiin meidän taloyhtiön talkoissa, ei kiinnosta ilmaistöiden teko kun ei saada itse hoitaa pihaa alusta loppuun saati saada siitä mitään vuokran alennustakaan.
Käyn vaan vetämässä taloyhtiön sponssaamia ruokia ja kaljoja kitusiini ja siinä se mun panos sitten on.
???
Onko lattialle paskominen sama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko joka kerta?
Kyllä. Ihan JOKA kerta. On sen verran suosittu uimahalli.
En tunne lattialle niistäjää. Mutta yksi naispuolinen ystäväni niistää ulkona maahan, pusikkoon tms. Iljettävä tapa...
Hän on keski-ikäinen,kouluttautunut ja kansainvälisissä tehtävissä työssään.
En minä varmaan naapureille voi asiasta sanoa. Tekisi vain mieli sanoa kaikille naapureille. ap
Viesti isännöitsijälle, joka hommaa käytävään kyltin.
"Lattialle sylkeminen ja niistäminen kielletty".
Vierailija kirjoitti:
"Lattialle sylkeminen ja niistäminen kielletty".
Niin. Sepä vasta nostaisi asuntojen arvoja, kun näyttöihin tulevat näkisivät kyltin... ap
No jos niistelee yhteisiin tiloihin, niin kyllä voi sanoa!
Tai ilmoittaa ko. henkilöstä isännöitsijälle.
Eihän siellä muutakaan likaamista sallita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lattialle sylkeminen ja niistäminen kielletty".Niin. Sepä vasta nostaisi asuntojen arvoja, kun näyttöihin tulevat näkisivät kyltin... ap
Räkäklöntit lattialla eivät myöskään nosta asuntojen arvoa.
Niin. Sepä vasta nostaisi asuntojen arvoja, kun näyttöihin tulevat näkisivät kyltin... ap[/quote]
Näkevät, että täällä pidetään huolta siisteydestä ja käytöstavoista.
Oletteko niin onnekkaita, että ette ole törmänneet tällaisiin ihmisiin?
Vaikea tilanne, koska asiasta huomauttaminen loukkaisi häntä sydänjuuriaan myöten, vaikka asia jota hän tekee, on sanomattoman törkeää.