Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein olet iloinen?

Vierailija
22.06.2022 |

Äkkiseltään tyhmän kuuloinen kysymys, mutta ei ehkä ihan tyhmä silti. Olen huomannut ainakin itsestäni, että en ole viime vuosina ollut niin usein iloinen kuin ennen. En, vaikka olen viime vuosina saavuttanut pari isoa haavettanikin. Tunnen ihmisiä, joista en edes muista koska olisin nähnyt tai kuullut heidät iloisina. Toisaalta kuitenkin hyvä elämä olisi kai sitä, että olisi enimmän osan ajasta edes vähän iloinen.

Entä sinä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Eniten v ituttaa kaikki.

Vierailija
2/14 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään joka päivä kun mulla on vauva. Sitä ennen aika harvoin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kysyit, niin aika usein. Ne ilon- ja onnenhetket vaan tahtovat välillä jäädä arjen, stressin ja harmistuksen alle.

Ikävä sähköposti asiakkaalta peittää helposti alleen sen, että vihdoin pystyi kävelemään ulkona shortseissa. 

Vierailija
4/14 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole koskaan iloinen eikä tyytyväinen. Ei ole nauranut vuosiin. Aika raskasta perheellekin tuollainen kun mikään ei kelpaa ilon aiheeksi.

Vierailija
5/14 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden välein

Vierailija
6/14 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin. En tietenkään koko aikaa

Vierailija
7/14 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees viikottain

Vierailija
8/14 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin tai ainakin lähes päivittäin. Usein aina löytyy jotakin iloitsemisen aihetta.

Vierailija
9/14 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista.

10/14 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihan päivittäin. Vähintään monena päivänä viikossa.

Pimeään vuodenaikaan iloisuus ei ole yhtä herkässä.

Vierailija
11/14 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole päällä mitään valtavaa menetystä, läheisen kuolemaa tms., koen iloisuutta joka päivä useita kertoja ainakin jonkin aikaa. Joskus olen iloinen melkein koko päivän. En koe iloisuutta ja onnellisuutta niinkään saavutusten johdosta, vaan se tunne herää hetkellisemmistä asioista tai siitä, että koen rauhaa ja tyytyväisyyttä ollessani juuri siinä, missä olen. Jos katson omaa elämääni taaksepäin, olen kokenut iloisuutta ja onnellisuutta ehkä enemmän silloin, kun olen ollut hiukan tiukilla taloudellisesti tai joutunut muuten ponnistelemaan jonkun asian eteen. Sellaisena ajanjaksona, jolloin läheinen on sairastunut tai kuollut, olen ollut lähes iloton useita kuukausia putkeen.

Vierailija
12/14 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva se päivä kun pääsee mammojen kanssa vääntämään. Nähtävästi olen vähään tyytyväistä tyyppiä.

mies54v

Vierailija
13/14 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva se päivä kun pääsee mammojen kanssa vääntämään. Nähtävästi olen vähään tyytyväistä tyyppiä.

mies54v

Entäs kun impotenssi alkaa vaivata?

Vierailija
14/14 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve maksa pitää iloisena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan