Olen 36v mies, enkä ole koskaan ollut vakavassa parisuhteessa koska naiset joista olen ollut kiinnostunut eivät kiinnostuneet minusta, ja päin vastoin
Jotenkin alkaa pikku hiljaa tulla olo että yksin tässä jäätiin...
Kommentit (24)
Tuohan on sentään ihan lohdullinen tilanne, että sinusta ovat jotkut olleet edes kiinnostuneita.
Paljon lohduttomampi tilanne olisi sellainen, jossa kukaan ei ole koskaan osoittanut kiinnostusta ja omien demoniesi ja puutteittesi takia et ole kyennyt omaa kiinnostustasi kovin montaa kohtaan osoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon tämän ihan tosissani, vaikka saattaa kuulostaa provolta:
Käy maksullisissa. Oikeasti. Se on totta kai vain korvike, mutta maksullinenkin seksi ihan oikeasti lisää elämänlaatua, sanoisin että jopa ihan merkittävästi.
Ihmisen kosketuksella vaan on maaginen vaikutus, siinäkin tilanteessa että sille koskettajalle maksetaan palvelusta
Toisen ihmisen kehon yksipuolinen shoppailu, rusikoiminen ja hyväksikäyttö lisää elämänlaatua? Hyi saasta!
Ihmiskauppa ja paritus on toki asia erikseen, mutta jos suomalainen nainen täysin omasta vapaasta tahdostaan haluaa tuottaa seksipalveluita, niin sinulla tai kenelläkään muulla ei ole mitään oikeutta puuttua kyseisen naisen itsemääräämisoikeuteen, ja määrätä mitä kyseinen nainen saa omalla kehollaan tehdä.
Pidän suoraan sanottuna kuvottavana että sinä oikeasti kuvittelet voivasi päättää muiden puolesta tällaisia asioita. Kuka oikein luulet olevasi?
Aidosti oma vapaa tahto seksipalveluiden yhteydessä on melko vaikea tai mahdoton todeta/taata & evvk.
Haukut väärin perustein väärää tahoa. Yrität projisoida ja oikeuttaa oman (potentiaalisen) hyväksikäyttösi.
Omapa on valintasi. Sun kannattaisi hakea apua ja aloittaa terapia. Onnea valitsemallasi tiellä 👍
Voit väittää noin vain, jos sinulla on väitteellesi tukea eli tutkimus tai tilasto. Minä en sellaista löydä.