Onko teistä ok mennä saunaan työporukan kanssa jossa ainoastaan miespuolisia. itse nainen
mieheni paheksuu asiaa, mutten itse näe siinä mitään väärää tai loukkaavaa häntä kohtaan
Kommentit (34)
Räyhänrannan varuskunta tämä työpaikka.
Siellä olis kaikki vääpeli Körmyt ja muut tomppelit !
On ok paitsi jos palomiehiä tai poliiseja.
Menisitkö ilman pyyhettä tai pyyhe päällä? Itse en menisi ilman pyyhettä enkä pyyhkeen kanssakaan. Ei hyvä jos joku tuijottelisi tai sitten jopa koskettelisi.
Saunominen ei ainakaan itselleni olisi niin tärkeää, että jonkun työporukan kanssa haluaisin lauteille kömpiä. Hyvin voisin olla saunomatta.
Minusta ei sinunkaan kannata mennä yhtäaikaa.....
Toivottavasti ap:llä ei ole miestä.
Vierailija kirjoitti:
Menisitkö ilman pyyhettä tai pyyhe päällä? Itse en menisi ilman pyyhettä enkä pyyhkeen kanssakaan. Ei hyvä jos joku tuijottelisi tai sitten jopa koskettelisi.
Miehenä sekasaunoneena voin kyllä kertoa että naiset tuijottaa miesten peniksiä ja takapuolia siellä enemmän kuin miehet naisten ruumiinosia.
En menisi, voivat joskus myöhemmin syyttää sinua seksuaalisesta ahdistelusta...
Mielestäni avauksessa oli se oleellisin: APn mies ei innostunut ajatuksesta ja AP voisi miettiä onko saunominen niin tärkeää, että puolisoa kannattaa loukata.
Meilläkään tuo ei olisi ok.
Miksi työ-yhteisön ihmisten kanssa täytyisi saunoa? Tai miksi pitäisi? En keksi yhtäkään tilannetta, jossa minun tulisi olla alasti työporukan ihmisten kanssa.
Maksetaanko siltä ajalta palkkaa?
Et tietenkään mene saunaan miesten kanssa. Kysyttäessä he varmaankin sanovat, että se heille sopii, mutta ihmettelevät jos sinne ilmestyt. Eivät he siellä sinua kaipaa. Miehesi on ihan oikeassa, älä nolaa häntä.
Suomalaisten älyvapaa hinku saunomiseen, kaikki voisivat ihan peseytyä omassa kotonaan, en tajua, eikä tajua ulkomaalaisetkaan tätä hölmöilyä. Oman perheen kanssa saunomiset on eri asia.
Eli työpaikan äijät pitää sauna-illan. Ja sä olet porukan ainoa nainen. Suomennettuna: sua ap, ei kaivata paikalle oikeasti. Kutsu on esitetty vahingossa/kohteliaisuudesta, eikä kukaan meidän jätkäporukasta ajatellut, että sä sinne oikeasti änkeäisit.
Terv. Sun työpaikalta
Jätä menemättä, miehesi arvostaa sinua ja säästyt nololta tilanteelta.
Ei se ole mikään meriitti mennä ukkojen kanssa saunaan, ellet sitten tietoisesti halua esitellä itseäsi.
Mitä se kuuluu sinulle?
Eivät kaikki pidä tuollaisesta ja se on ihan luonnollista.
Ja jos ei sovi puolisolle, silloin kunnioitetaan sen puolison tunteita eikä mennä.
Ei se minulle kuulukaan mutta humalassa sattuu ja tapahtuu.