Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä ok mennä saunaan työporukan kanssa jossa ainoastaan miespuolisia. itse nainen

Vierailija
22.06.2022 |

mieheni paheksuu asiaa, mutten itse näe siinä mitään väärää tai loukkaavaa häntä kohtaan

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Oletko estynyt vai mikä on ongelmana?

Mitä se kuuluu sinulle?

Eivät kaikki pidä tuollaisesta ja se on ihan luonnollista.

Ja jos ei sovi puolisolle, silloin kunnioitetaan sen puolison tunteita eikä mennä.

Ei se minulle kuulukaan mutta humalassa sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
22/34 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räyhänrannan varuskunta tämä työpaikka.

Siellä olis kaikki vääpeli Körmyt ja muut tomppelit !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok paitsi jos palomiehiä tai poliiseja.

Vierailija
24/34 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisitkö ilman pyyhettä tai pyyhe päällä? Itse en menisi ilman pyyhettä enkä pyyhkeen kanssakaan. Ei hyvä jos joku tuijottelisi tai sitten jopa koskettelisi.

Vierailija
25/34 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunominen ei ainakaan itselleni olisi niin tärkeää, että jonkun työporukan kanssa haluaisin lauteille kömpiä. Hyvin voisin olla saunomatta.

Minusta ei sinunkaan kannata mennä yhtäaikaa.....

Vierailija
26/34 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:llä ei ole miestä.

Vierailija
27/34 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisitkö ilman pyyhettä tai pyyhe päällä? Itse en menisi ilman pyyhettä enkä pyyhkeen kanssakaan. Ei hyvä jos joku tuijottelisi tai sitten jopa koskettelisi.

Miehenä sekasaunoneena voin kyllä kertoa että naiset tuijottaa miesten peniksiä ja takapuolia siellä enemmän kuin miehet naisten ruumiinosia.

Vierailija
28/34 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, voivat joskus myöhemmin syyttää sinua seksuaalisesta ahdistelusta...

Vierailija
29/34 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni avauksessa oli se oleellisin: APn mies ei innostunut ajatuksesta ja AP voisi miettiä onko saunominen niin tärkeää, että puolisoa kannattaa loukata.

Meilläkään tuo ei olisi ok.

Vierailija
30/34 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työ-yhteisön ihmisten kanssa täytyisi saunoa? Tai miksi pitäisi? En keksi yhtäkään tilannetta, jossa minun tulisi olla alasti työporukan ihmisten kanssa.

Maksetaanko siltä ajalta palkkaa?

Vierailija
31/34 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään mene saunaan miesten kanssa. Kysyttäessä he varmaankin sanovat, että se heille sopii, mutta ihmettelevät jos sinne ilmestyt. Eivät he siellä sinua kaipaa. Miehesi on ihan oikeassa, älä nolaa häntä.

Vierailija
32/34 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten älyvapaa hinku saunomiseen, kaikki voisivat ihan peseytyä omassa kotonaan, en tajua, eikä tajua ulkomaalaisetkaan tätä hölmöilyä. Oman perheen kanssa saunomiset on eri asia.

Vierailija
33/34 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli työpaikan äijät pitää sauna-illan. Ja sä olet porukan ainoa nainen. Suomennettuna: sua ap, ei kaivata paikalle oikeasti. Kutsu on esitetty vahingossa/kohteliaisuudesta, eikä kukaan meidän jätkäporukasta ajatellut, että sä sinne oikeasti änkeäisit.

Terv. Sun työpaikalta

Vierailija
34/34 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä menemättä, miehesi arvostaa sinua ja säästyt nololta tilanteelta.

Ei se ole mikään meriitti mennä ukkojen kanssa saunaan, ellet sitten tietoisesti halua esitellä itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä