Juhannus Helsingissä. Jäin työttömäksi, joten edullisia tekemisvinkkejä kaivataan
Juhannus tulee taloudellisen tilanteen vuoksi nyt vietettyä kaupungissa. Mitä kivaa täällä voisi tehdä? Onko jotain ilmaisia/vähän maksavia yleisölle avoimia tapahtumia tms? Mitä itse tekisit? 😊
Jonkun festarin huomasinkin, on Lonnassa saaressa, mutta on vähän tyyris.
Kommentit (19)
Kävely ja kokon katsominen Seurasaaressa.
Hyvät eväät reppuun ja läheiselle ulkoilualueelle grillipaikalle piknikille.
Vierailija kirjoitti:
Lintsillä on perinteisesti ollut juhannuksena paljon jengiä. Mene sinne, jos on vielä ilmainen sisäänpääsy. Muista ajankohdista poiketen siellä on nuoria aikuisia, ei lapsia, enemmistönä.
Ehkä illalla? Olen vienyt lapsen juhannuksena sinne, kun silloin on hieman rauhallisempaa. Kyllä siellä oli nimenomaan lapsiperheitä
Huomenna kirjastoon ja kirjojen kanssa ulos niitä lukemaan.
Pullojen kerääminen.
Kuokkavieraaksi.
Rupeet profeetaksi.
Tutustumaan kirkkoihin.
Ulos rannalle tai puistoon, eväät ja juotavat mukaan.
Olimme joskus juhannusaattona lintsillä ja siellä ei ollut paljon ollenkaan porukkaa, lähinnä vain lapsiperheitä ja ulkomaalaisia. Olimme sulkemisaikaan asti ja oli kivaa. Itse en edes tarvitse mennä kuin niihin ilmaisiin paikkoihin, mutta otan aina jotain pientä lintsimäistä herkkua, kuten hattaraa, joten ei siitä kallis keikka itselle tullut.
Miksi h..tissä pitää tehdä yhtään mitään ihmeellistä yhden tavallisen viikonlopun takia.
Ihme dinosaurustenaikainen perinne, joka perimmäinen tarkoitus on luvalla vetää kännit.
Ei yhtään mitään muuta.
Lintsille pääsee käppäilemään ilmaiseksi. Eikös siellä ole jopa ilmaisia laitteita. Käy siellä hakemassa tunnelmaa.
Mee Lauttasaaren kärkeen katselemaan avomerta. Ei maksa mitään, mutta on rauhoittava vaikutus.
Christiiina kirjoitti:
Kävely ja kokon katsominen Seurasaaressa.
Sinne juhannusjuhliin maksaa 28 e
Vierailija kirjoitti:
Kokolle
Riippuu voimassaolevista metsapalovaroituksista onko kokon polttaminen sallittua.
Suomenlinnaan
Meilahden ruusutarhaan
Lammassaareen
Lintsillä on perinteisesti ollut juhannuksena paljon jengiä. Mene sinne, jos on vielä ilmainen sisäänpääsy. Muista ajankohdista poiketen siellä on nuoria aikuisia, ei lapsia, enemmistönä.