Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amk päiväpuoli

Vierailija
22.06.2022 |

Mille aloille 30+ nainen liian vanha? Missä todennäköisesti myös saman ikästä porukkaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko amkissa myös iltapuoli? En tiennytkään.

Vierailija
2/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys. Itse olen 40 ja opiskelen kolmatta vuotta päiväpuolella terveydenhoitoalaa. Ei kai vielä 30v ole millekään alalle liian vanha. Saati sitten 40 jos asenne on kuitenkin ns. nuorekas.

Etupäässä kannattaa pohtia varmasti, mille alalle haluaisit tai mihin olisi järkevää kouluttautua. Missä olisi 30+ ja siitä eteenpäin sitten parhaiten töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko amkissa myös iltapuoli? En tiennytkään.

Päivä ja monimuoto

Vierailija
4/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kysymys. Itse olen 40 ja opiskelen kolmatta vuotta päiväpuolella terveydenhoitoalaa. Ei kai vielä 30v ole millekään alalle liian vanha. Saati sitten 40 jos asenne on kuitenkin ns. nuorekas.

Etupäässä kannattaa pohtia varmasti, mille alalle haluaisit tai mihin olisi järkevää kouluttautua. Missä olisi 30+ ja siitä eteenpäin sitten parhaiten töitä.

No opiskelu on muutakin kuin opiskelua, miettii miten pääsee porukkaan, kun amkissa on mutekin paljon ryhmätöitä, niin sorsiiko teinit joita enemmistö varmaan

Vierailija
5/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko monimuoto siis töissä käyville?

Vierailija
6/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas, amk-hullu on taas aktivoitunut. Olet kysynyt samoja asioita jo monen vuoden ajan täällä. 

En kyllä ole😅

Vierailija
9/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai valitse opintosuuntaa kurssikavereiden ikäjakauman perusteella. Hae sinne mihin koet olevasi sopiva ja riittävän motivoitunut. Tradenomipuolella ja sote-alan koulutusohjelmissa on varmaan suurin osuus eri-ikäisiä opiskelijoita, koska ne ovat työelämässä jo pitkään olleiden alanvaihtajien suosimia. Inssipuolella kai myös sama juttu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän