Tienaan noin 3500 nettona kuussa, tykkään matkustella, mökkeillä ja ostella ihania rupkia- miten voisin hyväksyä työttömän kumppanin (Mitä voisimme yhdessä tehdä Ellen koko ajan "tukisi ja sponsoroisi häntä?)
Olen siis ihan tavan maisteri. Kävin ne koulut, hankin sen ammatin-kaikkihan kyllä sisimmässään tietävät että nykymaailmassa vaaditaan taitoja ja koulutusta.
Nyt siis saan käteen noin 3500 euroa, en säästä vaan kulutan aika reippaasti.
Mitä yhteistä voisi tehdä työttömän tyhjätaskun kanssa?
Kaikenlaista tekemistä toki olisi mutta vaikka luontoretkellä tykkään kunnollista varusteista ja eväistä. Toki vaikka lohipurosta saa parhaat sapuskat mutta ihan käsi sydämelle, kyllähän se on aika inhottavaa ja puuduttavaa olla aina se maksaja, joka jorpakosta ei vaan saa sen tason eväitä mihin olen tottunut. Luontoretken jälkeen saatan haluta kunnollisen illallisen ja puhtaat lakanat, suuntaan siis hotelliin; mitä tekee työtön, kömpii risumaajaansankuusen alle tihkusateeseen eikä se lohi enää syö uistinta vaikka kuinka manailisi rahattoman elämäntavan ihanuutta!
Työtön, ryhdistäydy. Mene kouluun ja opiskele ammatti, hanki työ. Ymmärräthän ettemme voisi olla onnellisia koska olisit vain jatkuvasti niin valtava kuluerä minulle!
Kommentit (27)
Asiaa!
Tälle rajaton määrä +peukutuksia
Joten älä vietä aikaasi tyhjätaskun kanssa. Kukaan tuskin pakottaa.
Olen samaa mieltä, olen n44.
Sinkkuuden syy on usein työttömyys. Itse en voisi alentaa itseäni maksamalla jonkun lusmun elämää seksiä saadakseni, ei, kyllä miehenkin kuuluu käydä töissä!
Inhottaa loiset, muiden aikaa varastavat kun vaativat muiden tekevän työtä myös heidän elantonsa eteen.
Lainkaan en hyväksy suomalaista laiskistamispolitiikkaa jossa vasemmisto pyrkii saamaan äänestäjilleen työttömille samat tulot kuin työssäkäyville (varastamalla meiltä työssäkäyviltä!)
Oma nettoni 6400, miehelläni netto yli 15 000, onhanhan hän lääkäri joka harjoittaa menestyvää vastaanottoa.
Mitä tämä vaati meiltä? Muutamia vuosia itsensä kehittämistä korkeakoulussa.
Miksi työtön ei tähän kykene ja miksi muiden on tuo laiskuus ja kykenemättömyys maksettava samaan aikaan kuin yhteiskunta vakavasti kärsii valtavasta työvoimapulasta?
Sanon EI sinivalkososialismille, me EMME OLE VELKAA heille jotka eivät vain viitsi tai uskalla käydä kouluja ja kehittää itseään!
N44, Luonnontieteellisen koulutuksen HANKKINUT (ei saanut!)
Ihmiset ovat kulueriä. Myös ap.
Mutta muut eivät ajattele sitä.
Ap:n pitää nyt pitää tiukasti kiinni rahoistaan, ostaa arkku ja vuorata se seteleillä. Niin ongelmat ratkaistaan.
Ei kai sun tarvi hyväksyä ketään, kuka ei kiinnosta. Ihmiset etsii suhteilta eri asioita, ja jos haluat nimenomaan yhteistä tekemistä noilla spekseillä mitä kerroit, kannattaa todellakin kiinnittää huomiota kumppanin tulotasoon. Itse en osaa ajatella noin, kun haen nimenomaan ihmistä, joka sytyttää, ja hänen retkivarusteensa tai eväänsä ovat minulle ihan yhdentekeviä, joten minulle ei ole sillä tavalla merkitystä tuollaisilla.
Hankin 4000 e nettona, mieheni on nyt työtön. Ei ongelma, pärjäämme oikein hyvin minun palkalla ja hänen työttömyyskorvauksella. Ja vielä vuosi sitten hän oli se kovempituloinen. Näin elämä heilahtelee, onneksi rakkaus ei ole kiinni tulotasosta.
En usko, että aloittaja on maisteri. Niin typerää tekstiä.
Joopajoo. Oikeasti rikkailla ihmisillä ei ole mitään väliä mitä puoliso tekee.
Minä harrastelen hevosillani ja mies maksaa. Kohta hänkin jää pois työelämästä koska rahaa on jo riittävästi.
Kyllä miehille yleensä kelpaa paremmin kauniit ja hyvävartaliiset naiset; tuloista viis.
Ei tuo 3500 euroa netto pääkaupunkiseudulla varsinkaan ole vielä sellainen tulotaso että sillä juuri ketään toista sponsoroisi tai elättäisi. Itsellä noin 4000 netto millä elää mukavasti mutta eipä siitä mitään omaisuuksia jää yli.
Nooh, taidat olla liian nuori mulle. Mulla on 2 ammattia. Opiskelin toisen ammatin koska en voi tehdä edellistä työtä selkäsairauden takia. Saa nähä kelpaanko enää töihin. 52v.
Tuohan on hienoa. Tiedät, mitä haluat - kuluttaa. Älä haaskaa aikaasi yrittämällä viritellä suhteita köyhempien tai muuten vain rahankäyttöön eri tavalla suhtautuvien kanssa, pidä linjasi.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että aloittaja on maisteri. Niin typerää tekstiä.
Meitä on moneen junaan, eikä se koulutus takaa empatia- t. sympatiakykyä.
Nykyään taitaa olla päinvastoin tuolla koulumaailmassa...raakaa kilpailua kaikki tyynni.
Ja sama jatkuu työmaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, olen n44.
Sinkkuuden syy on usein työttömyys. Itse en voisi alentaa itseäni maksamalla jonkun lusmun elämää seksiä saadakseni, ei, kyllä miehenkin kuuluu käydä töissä!
Inhottaa loiset, muiden aikaa varastavat kun vaativat muiden tekevän työtä myös heidän elantonsa eteen.
Lainkaan en hyväksy suomalaista laiskistamispolitiikkaa jossa vasemmisto pyrkii saamaan äänestäjilleen työttömille samat tulot kuin työssäkäyville (varastamalla meiltä työssäkäyviltä!)
Oma nettoni 6400, miehelläni netto yli 15 000, onhanhan hän lääkäri joka harjoittaa menestyvää vastaanottoa.
Mitä tämä vaati meiltä? Muutamia vuosia itsensä kehittämistä korkeakoulussa.
Miksi työtön ei tähän kykene ja miksi muiden on tuo laiskuus ja kykenemättömyys maksettava samaan aikaan kuin yhteiskunta vakavasti kärsii valtavasta työvoimapulasta?
Sanon EI sinivalkososialismille, me EMME OLE VELKAA heille jotka eivät vain viitsi tai uskalla käydä kouluja ja kehittää itseään!
N44, Luonnontieteellisen koulutuksen HANKKINUT (ei saanut!)
Miksi miehesi haluaa olla kanssasi vaikka olet noin köyhä häneen verrttuna? Oletko muka pantavan näköinenkin?
Mun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin istua tuolilla ja mietiskellä että aika kuluu.
Henkistä köyhyyttä jos pitää materialla täyttää sisäistä tyhjyyttä.
Jos otat tyhjätaskun kontollesi ja makselet kaiken hänen puolestaan, koska haluat harrastaa ja matkustaa ja jakaa sen hänen kanssaan, niin 10 vuoden päästä huomaat että kavereillasi on omat kodit ja sinä elät yhä vuokralla tyhjätaskua elättäen. Kannattaa miettiä etukäteen kestääkö tilannetta loppuelämänsä. Toimeentulevan ihmisen kanssa on niin paljon helpompi tehdä kaikenlaista.
Niinhän se vaan on, että parasta olisi olla suhteessa ihmisen kanssa jonka palkka on suunnilleen sama eli eletään samanlaista elintasoa ilman että kumpikaan joutuu elättämään toista.
Olet kuvottava. Onneksi en ole kumppanisi.