Mitä pitäisi tehdä kun tyttöystävälläni ja äidilläni on liian hyvät välit?
En ole varma tuleeko tästä suhteesta kuinka pysyvää, koska nainen on tehnyt muutamia juttuja, jotka saavat epäilemään kannattaako hänen kanssaan olla lopullisesti. Samaan aikaan kuitenkin hän ja äitini ovat ihan liian hyvissä väleissä. Käyvät kahvilla ja juttelevat jatkuvasti. En halua joutua äitini puolelta hankaluuksiin sitten, jos jätän naisen.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta sitten heillä on liian hyvät välit keskenään, jos he alkavat rakastella keskenään.
Minun kannaltani heillä on liian hyvät välit jo nyt, sillä jos päättäisin vaikka haukkua naisen oikein kunnolla tietyistä jutuista ja ehkä vähän huutaakin ( minkä nainen ansaitsisi) , niin varmaankin nainen kertoisi äidilleni, ja sitten äiti soittaa ettei saa ja pyydä heti anteeksi.
Mene pikkupoika takaisin äidin helmoihin kasvamaan ja unohda naiset vielä vuosiksi. Hyi miten lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme heebo oot. Tietääkö tyttöystävä, että olet ajatellut jättää hänet? Kiva k*sta toista linssiin.
Ei tiedä. On edelleen eräs tulevaisuuteen liittyvä kysymys, josta täytyy keskustella. Jos naisen mielipiteet menee siinä ristiin minun kanssani, niin varmaankin jätän hänet.
Ja kyllä, on kiva kusta linssiin naista, joka ei välitä minusta ja minun haluistani tarpeeksi.
Miksi tulet tänne avautumaan, jos et kerro mitään "eräs juttu" "yks juttu". Tylsää. Kerro koko tarina tai mene pois.
Ehdota kimppakivaa. Naises dumppaa sut ja äitis vie sut lääkäriin. Homma hoidettu.