Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi tehdä kun tyttöystävälläni ja äidilläni on liian hyvät välit?

Vierailija
22.06.2022 |

En ole varma tuleeko tästä suhteesta kuinka pysyvää, koska nainen on tehnyt muutamia juttuja, jotka saavat epäilemään kannattaako hänen kanssaan olla lopullisesti. Samaan aikaan kuitenkin hän ja äitini ovat ihan liian hyvissä väleissä. Käyvät kahvilla ja juttelevat jatkuvasti. En halua joutua äitini puolelta hankaluuksiin sitten, jos jätän naisen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla itselläsi hyvät välit äitiisi?

Vierailija
2/23 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta sitten heillä on liian hyvät välit keskenään, jos he alkavat rakastella keskenään.

Minun kannaltani heillä on liian hyvät välit jo nyt, sillä jos päättäisin vaikka haukkua naisen oikein kunnolla tietyistä jutuista ja ehkä vähän huutaakin ( minkä nainen ansaitsisi) , niin varmaankin nainen kertoisi äidilleni, ja sitten äiti soittaa ettei saa ja pyydä heti anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se äiti ole tyttöystäväsi kanssa yhdessä vaan sinun.

Eroa vaan, et satuta ketään.

Vierailija
4/23 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on jo luoneet jonkun kummallisen kommunikointiväylän. Äiti on jo haukkunut minua, kun en ole tarpeeksi kysellyt naiseltani kuulumisia tms "välittänyt hänestä riittävästi"

Vierailija
5/23 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut morsianehdokkaat (en sano että sinun tyttöystäväsi) hakeutuvat kumppaninsa perheenjäsenten ystäviksi tarkoituksenaan saada vankka jalansija, jos kuvioon tuleekin ero ja sittemmin uusi tyttöystävä. Vahva asema vaikkapa tulevan anopin läheisyydessä takaa huonommat olosuhteet tuleville kilpasiskoile.

Olen itse eronnut kivasta miehestä hänen exänsä ja äitinsä kiinteän ystävyyden vuoksi. Ei sitä jatkuvaa vertailua ja dissaamista vaan jaksanut enempää.

Pojan tyttöystävän kanssa kahdestaan kahvittelu ym on kyllä vähän liikaa. Miniä on taas eri asia, tai jos parilla on yhteisiä lapsia.

Vierailija
6/23 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta sitten heillä on liian hyvät välit keskenään, jos he alkavat rakastella keskenään.

Minun kannaltani heillä on liian hyvät välit jo nyt, sillä jos päättäisin vaikka haukkua naisen oikein kunnolla tietyistä jutuista ja ehkä vähän huutaakin ( minkä nainen ansaitsisi) , niin varmaankin nainen kertoisi äidilleni, ja sitten äiti soittaa ettei saa ja pyydä heti anteeksi.

Miksi ihmeessä sinä sitten olet tuon naisen kanssa? Ihme luuseri.

Vierailija
7/23 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on jo luoneet jonkun kummallisen kommunikointiväylän. Äiti on jo haukkunut minua, kun en ole tarpeeksi kysellyt naiseltani kuulumisia tms "välittänyt hänestä riittävästi"

Kuulostaa siltä, että kannattaa ottaa välimatkaa molempiin. Ei tuo nyt ole ihan tervettä.

Vierailija
8/23 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise ensin napanuora äitiisi.

Vierailija
9/23 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat äitisi naapuriin tyttöystäväsi kanssa

Vierailija
10/23 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme heebo oot. Tietääkö tyttöystävä, että olet ajatellut jättää hänet? Kiva k*sta toista linssiin.

Vierailija
11/23 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on rakastunut sinuun ja haluaa ujuttautua mahd lähelle äitiäsi ettet vaan jättäisi ( äippäsi alkaa kehua sulle kuinka ihana se minnamarjatta on ja kuinka tarttee pitää kiinni kun kerrankin olet löytänyt huvän naisen, old fashioned trick...)

Vierailija
12/23 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme heebo oot. Tietääkö tyttöystävä, että olet ajatellut jättää hänet? Kiva k*sta toista linssiin.

Ei tiedä. On edelleen eräs tulevaisuuteen liittyvä kysymys, josta täytyy keskustella. Jos naisen mielipiteet menee siinä ristiin minun kanssani, niin varmaankin jätän hänet. 

Ja kyllä, on kiva kusta linssiin naista, joka ei välitä minusta ja minun haluistani tarpeeksi.

Vierailija
13/23 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tiedä. On edelleen eräs tulevaisuuteen liittyvä kysymys, josta täytyy keskustella. Jos naisen mielipiteet menee siinä ristiin minun kanssani, niin varmaankin jätän hänet. 

Ja kyllä, on kiva kusta linssiin naista, joka ei välitä minusta ja minun haluistani tarpeeksi.

Kannattaiskohan vaikka heti keskustella sen kanssa? Tuhlaat teidän molempien aikaa.

Vierailija
14/23 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi! Typerä aloitus! Mene pois, välittömästi!

Vierailija
15/23 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis 13-vuotias, koska äidin soo-soot määrittelevät sen, mitä ap tekee. 

Vierailija
16/23 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan. Kirjoitat Redditin manosphere puolella?

Vierailija
17/23 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, hyi Jonne! Nyt lopetat heti tuollaiset touhut ja sanot suoraan sille tytölle, mitä mielessäsi liikkuu. Minä en sinusta valehtelijaa kasvattanut! Totuus esiin niin kuin olisi jo tai tulee risusta paljaalle pyllylle!

t. äitisi 

Vierailija
18/23 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustele ristiinpukeutujan kaa. Saat koko paketin.

Vierailija
19/23 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitisi yrittää kasvattaa sinua, kuinka naista kuuluisi kohdella.

Koska äitisi joutuu sinulle opettaa vieläkin perusasioita, niin suosittelen, että

kasvat ensin aikuiseksi ja alkaa sitten vasta seurustelemaan.

Vierailija
20/23 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ap... Et tarvi naista. Perheenkin saa nykyään kumppanuusvanhemmuuden kautta. Puhetavastasi päätellen ehdit mainiosti kouluttautua. Suuntaat Bulgariaan ja perustat perheen sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi